We gaan NIET naar Afrika
donderdag 31 mei 2007 om 10:31
I don't know how you get here, but, get here if you can.Vragenlijstje: * echte naam? (hint mag ook) * leeftijd? * schoenmaat en zweetvoeten? * vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden? * woonplaats? * werk? zo ja, als wat? * kinderen/huisdieren? * hou je van kaas? * hou je van paashazen? * heb je wel eens drugs gebruikt? * favoriete alcoholische drankje? * heb je een cavia? * rijd je in een zwarte Golf? * is je man homo? * betaal je je gas en licht? * hoe heet je vagina? * indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter? * wat doe je met je pulk? * plas je in de wasbak? * laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen? * wat heb je aan vandaag? * wat heb je vandaag allemaal gegeten? * verder nog iets te melden? bewerkt door moderator,
zondag 3 juni 2007 om 22:28
Siberië hoort bij Rusland.Er worden de koudste temperaturen op aarde gemeten.En vroeger,ik weet niet of het nog zo is,werd je naar de strafkampen in Siberië gestuurd als je iets gedaan had wat die communisten daar niet zinde.
Hmm,eigenlijk geen goede vakantiebestemming dus.Zal hard werken worden daar.
Hmm,eigenlijk geen goede vakantiebestemming dus.Zal hard werken worden daar.

zondag 3 juni 2007 om 22:30
quote:
quote: mylenevalerie reageerde
quote: Zuigwortel reageerde
Wat wordt het nou? Siberie of Rusland?
Ligt Siberie niet in rusland (oorspronkelijke ussa) of wordt ik nou gek? Zijn nu toch 2 aparte landen?Ja ik ben gek, word moet het zijn.
quote: mylenevalerie reageerde
Wat wordt het nou? Siberie of Rusland?
Ligt Siberie niet in rusland (oorspronkelijke ussa) of wordt ik nou gek? Zijn nu toch 2 aparte landen?Ja ik ben gek, word moet het zijn.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 3 juni 2007 om 22:32
zondag 3 juni 2007 om 22:42
quote:
Ik mag 'm niet openen,na dat rel-gedoe in de titel,weet je nog?;)
Wat was dat dan?
Wie zei er Rusland, dat was ik, omdat GB niet naar een warm land wilde!
Ik wil namelijk wel naar de zon, Mexico. Kom ik in 1 topic in ieder geval 5 kilo aan emt al dat mexicaanse eten waar ik zo verslaafd aan ben.
Wat was dat dan?
Ik wil namelijk wel naar de zon, Mexico. Kom ik in 1 topic in ieder geval 5 kilo aan emt al dat mexicaanse eten waar ik zo verslaafd aan ben.
zondag 3 juni 2007 om 22:44
quote:
quote: GothicBride reageerde
Wat was dat dan?
Grieks en Mexicaans, mijn favorite. Gaan we hierna naar Mexico. Maar Rusland hadden we GB beloofd. Paar dagen kou, even door klapperen met je tanden.
quote: GothicBride reageerde
Wat was dat dan?
Grieks en Mexicaans, mijn favorite. Gaan we hierna naar Mexico. Maar Rusland hadden we GB beloofd. Paar dagen kou, even door klapperen met je tanden.
zondag 3 juni 2007 om 22:46
quote:Ik hoef ook zo nodig de kou niet in heur, geef mij maar een tempratuurtje van een graad of 30, en ik zit in mijn element 
Laat mij maar op het strand met mun doos in het zand, en je hebt aan mij geen kind meer.....
Sjonge jonge jonge, ik heb mezelf weer een setje nieuwe nagels gezet vanavond, nou tis weer helemaal nakkes met dat typen

Laat mij maar op het strand met mun doos in het zand, en je hebt aan mij geen kind meer.....

zondag 3 juni 2007 om 22:47
quote:
Ik hoef ook zo nodig de kou niet in heur, geef mij maar een tempratuurtje van een graad of 30, en ik zit in mijn element
Sjonge jonge jonge, ik heb mezelf weer een setje nieuwe nagels gezet vanavond, nou tis weer helemaal nakkes met dat typen
TEMPERATUURTJE!!!!
Ik hoef ook zo nodig de kou niet in heur, geef mij maar een tempratuurtje van een graad of 30, en ik zit in mijn element

TEMPERATUURTJE!!!!
zondag 3 juni 2007 om 22:47
zondag 3 juni 2007 om 22:50
zondag 3 juni 2007 om 22:53
Sunny, absoluut een keer zien. Het is zo'n mooie film, je ziet niet echt dat ze elkaar opeten. In het echt is dat wel zo gegaan. Je ziet gewoon ook de strubbelingen, van fatsoenlijk naar overleven/kanibalisme. En de dood, geliefden die het niet redden.