We gaan NIET naar Afrika

31-05-2007 10:31 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
I don't know how you get here, but, get here if you can.Vragenlijstje: * echte naam? (hint mag ook) * leeftijd? * schoenmaat en zweetvoeten? * vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden? * woonplaats? * werk? zo ja, als wat? * kinderen/huisdieren? * hou je van kaas? * hou je van paashazen? * heb je wel eens drugs gebruikt? * favoriete alcoholische drankje? * heb je een cavia? * rijd je in een zwarte Golf? * is je man homo? * betaal je je gas en licht? * hoe heet je vagina? * indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter? * wat doe je met je pulk? * plas je in de wasbak? * laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen? * wat heb je aan vandaag? * wat heb je vandaag allemaal gegeten? * verder nog iets te melden? bewerkt door moderator,
Siberië hoort bij Rusland.Er worden de koudste temperaturen op aarde gemeten.En vroeger,ik weet niet of het nog zo is,werd je naar de strafkampen in Siberië gestuurd als je iets gedaan had wat die communisten daar niet zinde.

Hmm,eigenlijk geen goede vakantiebestemming dus.Zal hard werken worden daar.:(
quote:

quote: mylenevalerie reageerde

quote: Zuigwortel reageerde

Wat wordt het nou? Siberie of Rusland?

Ligt Siberie niet in rusland (oorspronkelijke ussa) of wordt ik nou gek? Zijn nu toch 2 aparte landen?Ja ik ben gek, word moet het zijn.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Dat zei ik in Griekenland al. Bannelingen werden erheen gestuurd en kwamen niet meer terug. Wel handig, een ban van een angel hoeven we niet meer te krijgen want we zijn al verbannen.
Welk deel wordt het eigenlijk?Staat bij deze niet,daarom ben ik de tel kwijt.
Dat ik in Rusland was had ik zo'n ei gekocht. Ben hem kwijt. Zonde.
Dacht dat we nu in deel 16 zitten.
Ook een leuke titel:

De NIET-groep trotseert vrijwillig de Siberische kou en de wolven...
quote:

Ook een leuke titel:

De NIET-groep trotseert vrijwillig de Siberische kou en de wolven... Prima, open jij hem?
Owww,een Fabergé-ei!Die vind ik schitterend!

Maar wie opent 'm nou,deeltje 17?
Ik mag 'm niet openen,na dat rel-gedoe in de titel,weet je nog?;)
NOT from Russia with love... is da wa?
quote:Ik mag 'm niet openen,na dat rel-gedoe in de titel,weet je nog?;)Jij mag het doen, het was je allang vergeven, we waren niet eens kwaad.
quote:

Wat was dat dan?

Wie zei er Rusland, dat was ik, omdat GB niet naar een warm land wilde!

Ik wil namelijk wel naar de zon, Mexico. Kom ik in 1 topic in ieder geval 5 kilo aan emt al dat mexicaanse eten waar ik zo verslaafd aan ben.
quote:NOT from Russia with love... is da wa?

Jaaaaaaaaa das wel wa ja.....

P.s je hebt  mail Sun...denk dat je het wel leuk vindt.:)
Dat is waar ja.Okee,ik open 'm wel.Ga er gelijk aan werken.Maar die wolven hou ik erin hoor!;)
Ik ben druk mijn koffer aan het inpakken. Weer zenuwachtig voor de reis waar ik beland. Mijn sjaal is nog niet afgebreid. Druk druk druk.
quote:

quote: GothicBride reageerde

Wat was dat dan?

Wie zei er Rusland, dat was ik, omdat GB niet naar een warm land wilde!

Ik wil namelijk wel naar de zon, Mexico. Kom ik in 1 topic in ieder geval 5 kilo aan emt al dat mexicaanse eten waar ik zo verslaafd aan ben.

Grieks en Mexicaans, mijn favorite. Gaan we hierna naar Mexico. Maar Rusland hadden we GB beloofd. Paar dagen kou, even door klapperen met je tanden.
Ik hoef ook zo nodig de kou niet in heur, geef mij maar een temepratuurtje van een graad of 30, en ik zit in mijn element :D

Laat mij maar op het strand met mun doos in het zand, en je hebt aan mij geen kind meer.....:D
quote:Ik hoef ook zo nodig de kou niet in heur, geef mij maar een tempratuurtje van een graad of 30, en ik zit in mijn element :D

Laat mij maar op het strand met mun doos in het zand, en je hebt aan mij geen kind meer.....:D Sjonge jonge jonge, ik heb mezelf weer een setje nieuwe nagels gezet vanavond, nou tis weer helemaal nakkes met dat typen ;)
quote:

quote: Zuigwortel reageerde

Ik hoef ook zo nodig de kou niet in heur, geef mij maar een tempratuurtje van een graad of 30, en ik zit in mijn element :D

Laat mij maar op het strand met mun doos in het zand, en je hebt aan mij geen kind meer.....:D

Sjonge jonge jonge, ik heb mezelf weer een setje nieuwe nagels gezet vanavond, nou tis weer helemaal nakkes met dat typen ;)

TEMPERATUURTJE!!!!

Ik heb laatst een goede film gezien, even naam kwijt. Een vliegtuig crashte in een sneeuwstorm, en de overlevenden moesten elkaar opeten om in leven te blijven. Was waar gebeurd. Kennen jullie die?
quote:

Ik heb laatst een goede film gezien, even naam kwijt. Een vliegtuig crashte in een sneeuwstorm, en de overlevenden moesten elkaar opeten om in leven te blijven. Was waar gebeurd. Kennen jullie die?

Alive heet ie.Heb m nooit geziendacht altijd dat ik m te gruwelijk zou  vinden. Of viel t mee?
De nieuwe staat klaar.;)Ga 'm nu openen.

En die film heb ik gezien,maar weet de titel niet meer.

En denk maar niet dat ik jullie ga opeten hoor.Dan neem ik die wolf wel.
Sunny, absoluut een keer zien. Het is zo'n mooie film, je ziet niet echt dat ze elkaar opeten. In het echt is dat wel zo gegaan. Je ziet gewoon ook de strubbelingen, van fatsoenlijk naar overleven/kanibalisme. En de dood, geliefden die het niet redden.
Ik wil naar de ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven