VT wonen beurs

13-09-2015 20:16 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Heeft iemand ervaring met VT wonen beurs? Wij hebben een huis gekocht en we willen nieuwe meubels kopen.

Mijn man vroeg zich af of een dagje woonboulevard niet beter is?

Wat zijn de voordelen om naar een VT wonen beurs te gaan?

Gr.

kiwilila
Wist niet dat het bestond!

Lijkt mij erg leuk, maar dan vooral om ideeën op te doen en niet om meteen dingen te kopen.

Neem een blocnote mee en maak foto's, dan kun je later in alle rust besluiten wat je wil.
VT wonen beurs heette voorheen de woonbeurs
If chocolate can't fix it, it's a real problem
Ik ben er al vaak geweest, inderdaad vooral leuk om ideeën op te doen. Als je echt meubels wilt vinden om te kopen, dan moet je er wel rekening mee houden dat het allemaal flink prijzig is. Er staat allemaal design en dure merken. Ik heb er wel eens wat dingetjes gekocht, een kussentje, mooie kaarsen en dat soort dingen, maar nooit meubels aangeschaft naar aanleiding van die beurs. Wel vind ik het nog steeds leuk om te gaan, om mooie en bijzondere dingen te zien.
Ik zie dit soort beurzen meer om inspiratie op te doen voor het interieur en hoe je bepaalde meubelstukken kan plaatsen dan daadwerkelijk kopen. Zoals hierboven al werd aangegeven zijn het bijna alleen designer stukken en zijn deze aan de (behoorlijk) prijzige kant. Ik zou eerder een rondje woonboulevard doen en vergeet dan zeker een tweedehandswinkel niet. Voor een klein prijsje heb je een leuk stuk, likje verf eroverheen en het past zo bij je interieur.
super bedankt voor jullie reactie. Zo te horen is het misschien toch interessant, omdat we alleen ideeen willen opdoen. Maar mijn man zei dat we ook ideeen kunnen opdoen in een woonboulervard en het is kostenloos. Een ticket van zo een beurs is 19 euro (bij de deur/ 15euro voor verkoop).
Klopt, bij de woonboulevard kan dat ook. Ik zie de Woonbeurs meer als een leuk dagje uit en je ziet vernieuwende dingen, maar ook andere dingen die je in gewone woonwinkels niet ziet. Zo stond er een paar jaar geleden een bedrijf dat ensuitedeuren op maat maakt, inclusief (boeken)kasten en wat je maar wilt. Zoiets staat sindsdien op mijn wensenlijstje. Er is veel meer verscheidenheid dan in de standaard woonwinkels. Maar als je puur voor de meubels gaat, dan kun je ook naar een woonboulevard gaan ja, het is maar net wat je leuk vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven