VT wonen beurs
zondag 13 september 2015 om 20:16
zondag 13 september 2015 om 20:36
Ik ben er al vaak geweest, inderdaad vooral leuk om ideeën op te doen. Als je echt meubels wilt vinden om te kopen, dan moet je er wel rekening mee houden dat het allemaal flink prijzig is. Er staat allemaal design en dure merken. Ik heb er wel eens wat dingetjes gekocht, een kussentje, mooie kaarsen en dat soort dingen, maar nooit meubels aangeschaft naar aanleiding van die beurs. Wel vind ik het nog steeds leuk om te gaan, om mooie en bijzondere dingen te zien.
zondag 13 september 2015 om 21:15
Ik zie dit soort beurzen meer om inspiratie op te doen voor het interieur en hoe je bepaalde meubelstukken kan plaatsen dan daadwerkelijk kopen. Zoals hierboven al werd aangegeven zijn het bijna alleen designer stukken en zijn deze aan de (behoorlijk) prijzige kant. Ik zou eerder een rondje woonboulevard doen en vergeet dan zeker een tweedehandswinkel niet. Voor een klein prijsje heb je een leuk stuk, likje verf eroverheen en het past zo bij je interieur.
zondag 13 september 2015 om 22:29
zondag 13 september 2015 om 22:41
Klopt, bij de woonboulevard kan dat ook. Ik zie de Woonbeurs meer als een leuk dagje uit en je ziet vernieuwende dingen, maar ook andere dingen die je in gewone woonwinkels niet ziet. Zo stond er een paar jaar geleden een bedrijf dat ensuitedeuren op maat maakt, inclusief (boeken)kasten en wat je maar wilt. Zoiets staat sindsdien op mijn wensenlijstje. Er is veel meer verscheidenheid dan in de standaard woonwinkels. Maar als je puur voor de meubels gaat, dan kun je ook naar een woonboulevard gaan ja, het is maar net wat je leuk vindt.