mijn leven

17-09-2015 08:59 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eindelijk hulp gezocht voor mijn problemen door een maatschappelijk werker in te schakelen en ik wil eindelijk mijn ex niet zien nooit meer na dat ik mijn huis ben kwijtgeraakt doordat ik hem zoveel geld heb gegeven en hij mij meerdere malen om 3 uur snachts heeft uitgekickt

nu stuurt hij mij 10 vervelende mailtjes per dag

gaat helemaal zijn plaat uit en zegt dat hij mij helemaal kapot gaat maken en scheld me uit voor hoer en slet

eind deze maand begin ik ook met therapie

om te voorkomen dat ik weer in dezelfde valkuil val

ook woon ik nu weer bij mijn ouders en wordt mijn stiefvader regelmatig katjelam waar ik de schuld van krijg terwijl ik wel voor hem heb opengedaan toen hij dronken in de ambulance aankwam en ook heb uit de kelder heb gehaald toen niemand hem kon vinden en hij daar de roes uitsliep ,

want ik veroorzaak de stress door mijn aanwezigheid terwijl ik 1,5 maand in een inrichting heb gezeten en hij ook boetes kreeg voor openbare dronkenschap

het is moeilijk voor mij om hiermee om te gaan het voelt alsof ik overal de schuld van krijg terwijl ik hulp vraag en mezelf probeer op te bouwen

voelt het alsof ik er niet uit kom en naar beneden wordt getrapt

achteraf kan ik het helder uiteenzetten ,maar in het moment denk ik niet rationeel na ik krijg geen rust in mijn hoofd en voel me slecht en minderwaardig

ook heb ik vaker meerdere dagen op straat geslapen en kreeg ik te horen dat ik het zelf had gezocht dat ik mijn huis kwijt was
Blokkeer hem zodat hij geen mailtjes meer naar je kan sturen.

Succes met alles.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik denk dat je er héél goed aan gedaan hebt om hulp te zoeken. Hou vol.
quote:himalaya schreef op 17 september 2015 @ 09:03:

Blokkeer hem zodat hij geen mailtjes meer naar je kan sturen.

Succes met alles.

+1

Succes en zet door met je hulp, het is niet niks waar je mee te maken hebt. Als het kan, zoek contact met vrienden/vriendinnen die je kunnen steunen en waar je je ei kwijt kan.

En hier kan het ook uiteraard, denk alleen dan wel aan eigen privacy, wat je op het internet zet is bijna niet te verwijderen.

Sterkte!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hartstikke goed dat je hulp inschakelt! Hou vol, verander van mailadres en/of blokkeer je ex. Laat je niet intimideren en blijf bedenken hoe slecht hij voor je is. Je thuissituatie klinkt niet stabiel. Is begeleid wonen niet een optie? En hoe dan ook: probeer mensen om je heen te verzamelen die je hierbij kunnen ondersteunen. Je moet het uiteindelijk zelf doen, maar niet alleen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven