Fijn hotel

17-09-2015 17:00 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de verjaardag van een vriendin willen we haar als vriendengroep dit jaar een weekend weg cadeau doen. Ze kan dan met haar man en kind twee nachten naar een lekker hotel gaan. Nu ben ik aan het speuren, maar kom er niet helemaal uit. Ik zoek een vier of vijfsterren hotel in Nederland of belgie met een leuke bar of lounge waar ze s avonds wat kunnen drinken als hun kind slaapt. Daarom het liefst een redelijk klein hotel zodat alles dicht bij elkaar is. Een zwembad en sauna voor overdag is ook fijn. Verder een goed restaurant, zodat ze daar kunnen eten. Natuur of stad in de buurt maakt niet zoveel uit, dat is altijd goed. Heeft iemand de tip?
Fortis et liber
Zou ze niet liever gezellig met haar an alleen gaan? Hoe kan je nu genieten van een weekendje hotel als je niet kan uitslapen, sauna doen of whatever zonder dat je de hele tijd met je kind bezig bent?

Als je met de familie gaat lijkt t me niet echt een verjaardags kado voor haar...

Maar er zijn vast duizende moeders die geen stap verzetten zonder kids, zucht....
Mijn mening, mijn keuze.
Ik zou er ook een vriendinnen weekend van maken. Met uitgebreid kinderloos ontbijten, kletsen, wijntje, restaurant. Gewoon ff heerlijk niet mama hoeven zijn. (ookal is dit voor sommigen vloeken...)
Hoe zie jij dat voor je? Apart naar de sauna, want kind mag niet mee. Zou ook niet lekker aan de bar zitten als kind een paar verdiepingen hoger zou liggen slapen.

Dus of een weekend met haar man, en een oppas zoeken voor kind, of een weekend weg met jullie.
Een goed restaurant? Daar zijn kinderen niet welkom denk ik.

Of een kindvriendelijke tent zoeken, of luxe voor volwassenen.
Zuiderduin in Egmond aan zee. Heeft alles en direct aan het strand in een leuke plaats.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het Boulevard Hotel in Scheveningen. Erg leuk, aan zee, kleinschalig en erg goede koffie!

Zuiderduin: niet doen. Dat is een mega hotelfabriek met in het weekend veel feestende lui. Wij zaten in de gang bij Urkers op vrijgezellenfeest die met de bus naar Bobs Partysaloon gingen... Ik bedoel maar. De dag erna was er iets van de Tros. Not my cup of tea.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ik zou nooit mijn kinderen alleen laten op een hotelkamer. En luxe uit eten met jonge kinderen? Ook kansloos.

Ik zou voor een luxe huisje gaan oid.
Eens met mijn voorgangers: geef ze óf een huisje op een kindvriendelijk park of geef ze hotel zonder kind. Dit is echt geen goed idee. Lief, maar niet handig ;)
Als jullie échte vriendinnen zijn, nemen jullie natuurlijk ook dat kind in het weekend.....
Toen ik in Zuiderduin was was het juist rustig (weekend na oud en nieuw) en is ook aardig wat te doen voor kinderen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zuiderduin zou ik alleen doen icm dineren elders. En liefst ontbijten ook. Ben er een maand geleden nog geweest. Sauna & zwembad zijn aardig, kamers ook maar het restaurant is een verschrikking. De buffetten zijn netjes en worden redelijk bijgehouden/aangevuld maar erg weinig keus en standaard buffetfabrieksvoer dat slecht is bereid.
Het eten is eenheidsworst maar niet slecht...de kwaliteit van het eten is prima, je kunt echter op 5 min afstand in Egmond aan zee veel leuker eten. De meeste hotels hebben geen geweldig restaurant behalve de Michelin zaken.
Dan zal ik pech gehad hebben. Ik ben echt niet kieskeurig als het om buffetten gaat (alle waar naar zijn geld) maar toen ik er was was het eten echt slecht, zowel de diners als de ontbijtbuffetten.
Ik weet niet hoelang geleden je er was. Ik was er jan 2015.
Mijn zusje is net geweest en heeft ook in het hotel gegeten en vond prima...de zaal is niet echt gezellig maar het eten was goed.
Zuiderduin ken ik en is niet wat ik zoek. Het boulevard hotel vind ik ook niet zo leuk. Nog andere tips?

En luxe hotels icm kinderen kan heel goed. Doe ik zelf ook en is altijd een succes.
Fortis et liber
quote:viva-amber schreef op 17 september 2015 @ 19:03:

Ik weet niet hoelang geleden je er was. Ik was er jan 2015.

Ik schreef al dat ik er een maand geleden was, augustus 2015 dus.

Maar we hebben dus allebei heel andere ervaringen.
Heerlickheijd in Ermelo, ik ben niet in de spa geweest, eten is goed, mooie omgeving. http://www.goldentuliphee ... ermelo.com/nl/restaurants
Dat hotel ziet er goed uit Viva amber.
Fortis et liber

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven