Raya air bagage
vrijdag 18 september 2015 om 10:29
vrijdag 18 september 2015 om 10:41
Weet je wel zeker dat je twee stuks handbagage mee mag nemen?
Normaal gesproken is dat meestal maar één tas (en moet je die kleinere tas even in de grotere stoppen).
Voor wat betreft die 10 kilo en de afmetingen zijn ze wel streng. Als het een centimeter afwijkt natuurlijk niet, maar als het op het blote oog echt veel scheelt dan wordt het niet goedgekeurd.
Normaal gesproken is dat meestal maar één tas (en moet je die kleinere tas even in de grotere stoppen).
Voor wat betreft die 10 kilo en de afmetingen zijn ze wel streng. Als het een centimeter afwijkt natuurlijk niet, maar als het op het blote oog echt veel scheelt dan wordt het niet goedgekeurd.
vrijdag 18 september 2015 om 10:47
quote:Miss-Pippilotta schreef op 18 september 2015 @ 10:41:
Voor wat betreft die 10 kilo en de afmetingen zijn ze wel streng. Als het een centimeter afwijkt natuurlijk niet, maar als het op het blote oog echt veel scheelt dan wordt het niet goedgekeurd.https://www.ryanair.com/n ... egulations-cabinbaggage/. To heeft gelijk.
Verder vind ik dat je niet moet miepen TO, dan doe je je ipad toch in het koffertje?
Voor wat betreft die 10 kilo en de afmetingen zijn ze wel streng. Als het een centimeter afwijkt natuurlijk niet, maar als het op het blote oog echt veel scheelt dan wordt het niet goedgekeurd.https://www.ryanair.com/n ... egulations-cabinbaggage/. To heeft gelijk.
Verder vind ik dat je niet moet miepen TO, dan doe je je ipad toch in het koffertje?
vrijdag 18 september 2015 om 10:59
ze hebben vaak zo'n meetgeval, een combinatie van ijzeren stangen waar je tas in moet passen. past hij er niet in dan is hij te groot en mag hij niet mee. Ik heb mee gemaakt dat een tas van een vrouw er niet in paste. gelukkig was het een flexibel geval en heeft ze er wat dingen uitgehaald en in haar zakken gepropt/aangetrokken, toen pastte het wel.
The past may be in tatters
But today is all that matters
But today is all that matters
vrijdag 18 september 2015 om 11:22
quote:Rosan65 schreef op 18 september 2015 @ 11:13:
Hij is ongeveer 5 cm. hoger ik ga het dus wagen en probeer een plekje in mijn trolly vrij te houden voor als ze moeilijk gaan doen.
Voor als zij moeilijk gaan doen?
Beetje de omgekeerde wereld: jij boekt een ticket met bepaalde voorwaarden; als JIJ je niet aan die voorwaarden houdt en zij zeggen daar iets over doen ZIJ moeilijk?
Neem gewoon een kleinere tas mee; of boek anders ruimbagage.
Hij is ongeveer 5 cm. hoger ik ga het dus wagen en probeer een plekje in mijn trolly vrij te houden voor als ze moeilijk gaan doen.
Beetje de omgekeerde wereld: jij boekt een ticket met bepaalde voorwaarden; als JIJ je niet aan die voorwaarden houdt en zij zeggen daar iets over doen ZIJ moeilijk?
vrijdag 18 september 2015 om 12:41
vrijdag 18 september 2015 om 13:29
quote:girasole3 schreef op 18 september 2015 @ 11:22:
[...]
[...]
vrijdag 18 september 2015 om 13:31
quote:girasole3 schreef op 18 september 2015 @ 11:22:
[...]
Vaak wordt hier ook echt op alle slakken zout gelegd, zeg.. Tjee.
[...]
Vaak wordt hier ook echt op alle slakken zout gelegd, zeg.. Tjee.
vrijdag 18 september 2015 om 16:50
vrijdag 18 september 2015 om 23:08
Iedereen zegt dat altijd maar ik heb dus bij Ryanair nog nooit mijn handbagage hoeven wegen en pas 1 keer in het bakje hoeven doen.
Heel soms mag mijn trolley niet mee de cabine in maar moeten er een aantal trolleys (zonder bijbetaling) in het ruim.
Maar ik heb dus helemaal geen ervaring met die zogenaamde strengheid van Ryanair en heb toch al zeker 20 vluchten met ze achter de rug in de laatste 6-7 jaar.
EasyJet daarentegen...
Heel soms mag mijn trolley niet mee de cabine in maar moeten er een aantal trolleys (zonder bijbetaling) in het ruim.
Maar ik heb dus helemaal geen ervaring met die zogenaamde strengheid van Ryanair en heb toch al zeker 20 vluchten met ze achter de rug in de laatste 6-7 jaar.
EasyJet daarentegen...
dinsdag 6 oktober 2015 om 13:35
En was het gelukt Rosan65? Ik verwacht van wel. Ik heb vorige week ook nog gevlogen met RyanAir, mijn trolly is eigenlijk net een paar cm te groot maar daar is nog nooit moeilijk overgedaan bij Ryan Air, bij Transavia overigens ook niet. Ik heb mijn koffertje ook nog nooit in zo'n ijzeren bak hoeven doen:) Ik heb nog nooit een te grote handtas meegenomen, maar verwacht daar ook geen moeilijkheden mee, of toch wel?