Luchtkwaliteit testen

21-09-2015 09:57 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds vorig jaar wonen wij in een nieuwbouwappartement. De ventilatie gebeurt hier in principe door een ventilatiesysteem. Nu het probleem, ik heb de indruk dat deze niet goed (genoeg) werkt. We hebben onlangs de filters nog vervangen, dus dat kan de oorzaak niet zijn. In badkamer en woonkamer kan ik voldoende ventileren door de ramen open te zetten. In onze slaapkamer is echter geen raam. Ik vind het er vaak muffig ruiken, ondanks schoonmaak. In de zomer viel het mee, vanaf nu gaat de verwarming weer aan (hoewel s nachts laag) en vanmorgen stonden wij allebei op met een verstopte neus en ik ook met hoofdpijn...Iemand een idee hoe ik dit kan checken, of het ventilatiesysteem inderdaad de oorzaak is?
Sowieso geen verwarming in de slaapkamer! Veroorzaakt alleen maar problemen.
Ok, dan moet ik apart de thermostaat uitzetten, zal dat alvast proberen. Bedankt Iskra. Nog iemand tips?
Ik volg dit ook even, zelfde probleem hier in mijn flat. Allergische reacties enzv. Heb n luchtreinigingsappataat aangeschaft, hielp eerste nacht heel goed, nu echter weer terug bij af.
Los van ventilatiesysteem heerst er op dit moment ook van alles en nog wat, dus daar zou het ook van kunnen komen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven