woonkamer ideeen

22-09-2015 12:30 7 berichten
We hebben een best grote woonkamer, De ene muur hebben we mostard of oker geel geverfd, en de rest in gebroken wit. Ook hebben wij een chocolade kleur leer hoekbank.

Nou will wij een kleed van 200×300 en het lukt ons niet om eens te worden over een bedrukte of een beige of bruin.

Welke kleur accesoires en zo wat zouden we onze interieur het beste kunnen komplementeren; wit, grijs of…

Graag zou ik ook zo’n gebogen lamp achter de bank willen zetten. Graag advies
Oeh een koperen lamp is het eerste wat bij mij op komt in ieder geval. En mooie koperen accessoires. En anders qua kleur een mooie tint blauw (beetje in de richting van bosbessen bijvoorbeeld).

Qua kleed ligt ook een beetje aan de vloer die jullie hebben. Zelf hou ik van die shaggy kleden, heerlijk warm ook voor de winter en ik hou van de textuur van dat soort kleden.
Lieve Noelle85,

thanks voor je snelle reactie, weet je enkel winkels waar ik die shaggy kleedjes kunnen halen?

Qua kleur accessoires heb ik zelf niet aan koper gedacht. is dat niet een beetje industrieel? moet aan idee wennen. En Bosbessen blauw hmmmmmmm
Alle reacties Link kopieren
Petrol past er wel bij denk ik als kleur voor accessoires.

Grijs is een moeilijke kleur bij bruin.
Misschien is een kleed van Louis de Poortere iets voor je? Dat is wel shabby. O.a. te koop bij Fonq.
Die van ons komt gewoon bij de Kwantum vandaag. Ligt er nu zo'n drie jaar en ziet er nog steeds prima uit! Als je bedenkt dat we een kleine dreumes en een aantal katten hier hebben rondlopen

Het heeft wel iets industrieels ja, koperen accessoires, maar als je dat combineert met bijvoorbeeld zo'n shaggy kleed en mooie kussens op de bank met verschillende texturen, dan wordt het niet té En dan nog een paar mooie grote planten (zeker als je een grote woonkamer hebt, geeft een grote plant een hoop sfeer).
Ik zou voor groentinten gaan voor erbij.

Of herfstkleuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven