Samenwonen

23-09-2015 00:04 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik en mijn vriend gaan binnenkort samenwonen, zijn er hier mensen die leuke sites weten met decoratie?

Mag ook aparte/speciale decoratie zijn zoals ze bij urban outfitters hebben

en liefst niet te duur..

alvast bedankt!
urbanoutfitters.nl? hihi

Ik zie op tv altijd de reclame van fonq.nl voorbijkomen, misschien is dat iets?

Of doe lekker duurzaam en kijk bij de kringloopwinkel voor leuke schilderijen en vintage kaarsenhouders.
Check Etsy eens, daar worden handgemaakte items verkocht, voor elk wat wils! Ik bestel er regelmatig wat, ook leuk voor cadeautjes
Ga eens buurten in Loods 5. http://www.loods5.nl
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Bij de kringloop kun je soms ook leuke dingen vinden, eventueel iets dat je zelf nog kunt opknappen.

Of houd marktplaats in de gaten, binnen een afstand van 1 of drie km ofzo. Staat een hoop meuk op, maar soms ook echt wel leuke dingen.

Via Etsy heb ik idd ook wel eens leuke dingen gekocht. Het voordeel is dat niemand anders in je omgeving zoiets heeft. Of kijken bij koopjeshoeken in winkels, dat scheelt soms ook veel geld. V&D heeft soms ook mooie aanbiedingen.

Als je op deze manier wilt kopen, moet je alleen niet naar iets specifieks op zoek zijn, maar je laten verrassen door het aanbod.
Ik vroeg me af of jullie nu geen enkele decoratie in je eigen huis hebben, dus ik loepte even om te kijken of jullie nu al op jezelf wonen of nog bij je ouders. Maar ik zag dat het helemaal niet zo goed ging tussen jullie. Is je vriend nog steeds gameverslaafd?
En je vriend vindt gamen niet meer belangrijker dan jou?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
De Xenos heeft tegenwoordig een webshop met erg leuke betaalbare artikelen!

http://www.xenos.nl/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven