Afscheidstopic?

23-09-2015 11:51 250 berichten
Tja dames en heren, vandaag vergaat de wereld, dus ik dacht, ik open een topic zodat we allemaal in rust en vrede afscheid van elkaar kunnen nemen.

Ik zal jullie zo missen!

Wat hebben jullie de afgelopen tijd gedaan om je voor te bereiden op deze dag?
Hoe laat gaat het gebeuren? Want als het zover is sterf ik graag in de armen van hen die ik liefheb. Of tenminste in de nabijheid. Mijn jongens komen pas om 16.30 uit school thuis, mijn dochter pas tegen 21.00 uur. Mijn man, van wie ik zo blij was dat hij vandaag een dagje ging werken, heeft vanavond een feestje. Die zit na een operatie al zes dagen op mijn lip. Mijn ouders zijn naar mijn zus aan de ander kant van het land. Balen!

En waarom heb ik gisteren de badkamer gepoetst, zodat die schoon in puin kan vallen?
Alweer?
quote:2465324 schreef op 23 september 2015 @ 11:58:

Was net maandag met lijnen begonnen lekker dan ,stofzuiger raak ik ook niet meer aan ,maar hoelaat gaat het gebeuren dan.Tja, vandaag. Hoe laat is onbekend.
Shit, de kinderen gaan naar ex. Nou ja, alleen sterven is wel lekker rustig toch?

Vaarwel wrede wereld!
Alle reacties Link kopieren
quote:dadelduifje schreef op 23 september 2015 @ 11:57:

4. En wanneer de drachtige kamelen worden verlaten,

[Sura al-Takwier]De rest kan ik billijken, maar dat van die kamelen vinnik sneu.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:MadameQetesh schreef op 23 september 2015 @ 12:01:

[...]

Ik ook. Maar gelukkig vergaat alleen de wereld maar .

Ik neem nog een stroopwafel.
Ik verwacht het merendeel van jullie straks wel tegen te komen in de hel. Verheug me op de kennismaking :-)
quote:mafalda schreef op 23 september 2015 @ 12:02:

Ohw echt...nou gelukkig zijn dan in ieder geval mijn benen en oksels onthaard, mijn haren geföhnd en mijn lippen rood, ik ga in style ten onder. .
quote:milena1 schreef op 23 september 2015 @ 12:04:

Ik verwacht het merendeel van jullie straks wel tegen te komen in de hel. Verheug me op de kennismaking :-)Maak je niet blij met een dooie mus. Misschien is jouw persoonlijke hel wel dat we daar allemaal rondlopen als onze ava
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:fietsie schreef op 23 september 2015 @ 12:02:

Hoe laat gaat het gebeuren? Want als het zover is sterf ik graag in de armen van hen die ik liefheb. Of tenminste in de nabijheid. Mijn jongens komen pas om 16.30 uit school thuis, mijn dochter pas tegen 21.00 uur. Mijn man, van wie ik zo blij was dat hij vandaag een dagje ging werken, heeft vanavond een feestje. Die zit na een operatie al zes dagen op mijn lip. Mijn ouders zijn naar mijn zus aan de ander kant van het land. Balen!

En waarom heb ik gisteren de badkamer gepoetst, zodat die schoon in puin kan vallen?Knuffelen kan bij de hemelpoort en voor de rest niet aanstellen, het is maar een kleinigheidje.
quote:milena1 schreef op 23 september 2015 @ 12:04:

Ik verwacht het merendeel van jullie straks wel tegen te komen in de hel. Verheug me op de kennismaking :-)Dit moet je even op de sekspijler posten!
quote:mafalda schreef op 23 september 2015 @ 12:02:

Ohw echt...nou gelukkig zijn dan in ieder geval mijn benen en oksels onthaard, mijn haren geföhnd en mijn lippen rood, ik ga in style ten onder. .Goh, wat een werk voor niks. In het hiernamaals telt alleen je innerlijke schoonheid
quote:merano schreef op 23 september 2015 @ 12:04:

[...]

De rest kan ik billijken, maar dat van die kamelen vinnik sneu.
Volgens dit artikel kan het nog tot komende maandag:

http://www.omroepwest.nl/ ... ge-maakt-zich-geen-zorgen

Moet ik dan nog zoooo lang in spanning zitten??
quote:merano schreef op 23 september 2015 @ 12:05:

[...]

Maak je niet blij met een dooie mus. Misschien is jouw persoonlijke hel wel dat we daar allemaal rondlopen als onze ava Ik ga nog gauw even switchen
quote:Cateautje schreef op 23 september 2015 @ 12:05:

[...]

Knuffelen kan bij de hemelpoort en voor de rest niet aanstellen, het is maar een kleinigheidje. Tja, maar daar is het zo druk dan. Bij de hellepoort ook vast druk, dus nu even iets naars doen gaat geen verschil maken.
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 september 2015 @ 12:00:

Oh is het weer zover? Hoe zouden de gelovige steeds reageren als ze na die dag bemerken dat als je gewoon blijft ademen er niets gebeurd en de wereld gewoon verder gaat? Heb voorheen wel eens gelezen dat er bijv in America mensen zich daar echt op instellen en het geloven. Ik houd gewoon mijn alu-hoedje op en pak nog wat popcorn

Er zijn er in Amerika bij die geven hun koophuis aan de kerk en al het geld gaat weg. Tja.
Shit... Ik zou morgen op vakantie gaan!
quote:Corona67 schreef op 23 september 2015 @ 12:00:

Lekker dan cateau.

Heb ik voor niks gedweild...Ik heb met die ton een hulp een een butler ingeschakeld.
quote:merano schreef op 23 september 2015 @ 12:05:

[...]

Maak je niet blij met een dooie mus. Misschien is jouw persoonlijke hel wel dat we daar allemaal rondlopen als onze ava

Haha die vind ik leuk!! Dan word ik een minion! Woei! Nog een lelijke ook waarschijnlijk.

Maarre de wereld vergaat dus...alweer?

Wist ik ook niet! En ik nog wel zo lief 'tot vanavond lieffie' vanmorgen tegen mijn man gezegd...voor niks dus! Dan had ik mijn afscheid wel iets uitgebreider gedaan. Bummer
quote:Cateautje schreef op 23 september 2015 @ 12:00:

[...]

Met geen tien paarden ben ik hier weg te krijgen. Dat is een poes. Geen paard.
quote:borboletas schreef op 23 september 2015 @ 12:06:

Volgens dit artikel kan het nog tot komende maandag:

http://www.omroepwest.nl/ ... ge-maakt-zich-geen-zorgen

Moet ik dan nog zoooo lang in spanning zitten??

We hebben nog tot maandag? Dan kan mijn vriend zich vanaf nu (tot maandag dan, op z'n laatst) verheugen op een paar fijne uurtjes!

En wat fijn dat we het weekend er nog bij hebben!

Zo, nu eerst lekkers halen, no way dat ik nog bezuinig op geld en/of caloriën de komende dagen
quote:Sylvia_1982 schreef op 23 september 2015 @ 12:09:

Shit... Ik zou morgen op vakantie gaan!Nu ga je een dag eerder, op een heel lange vakantie. Je hebt het even niet voor het zeggen.
quote:KessAgain schreef op 23 september 2015 @ 12:00:

[...]

Wij verlaten dus allen het forum. Wordt druk daar aan de hemelpoort. Ik heb alvast online gereserveerd. Hoef ik straks niet in de rij te staan! Dat is dan mooi jammer want aan reserveren heb je niks. Inchecken moet je. Dat je een boardingpass krijgt enzo.
[quote]SpringDing schreef op 23 september 2015 @ 12:11:

[...]

Dat is een poes. Geen paard.[/quot

Verrek, je hebt me door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven