Afscheidstopic?

23-09-2015 11:51 250 berichten
Tja dames en heren, vandaag vergaat de wereld, dus ik dacht, ik open een topic zodat we allemaal in rust en vrede afscheid van elkaar kunnen nemen.

Ik zal jullie zo missen!

Wat hebben jullie de afgelopen tijd gedaan om je voor te bereiden op deze dag?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 23 september 2015 @ 12:08:

[...]

Er zijn er in Amerika bij die geven hun koophuis aan de kerk en al het geld gaat weg. Tja.

Ja daar doelde ik op, weet niet meer waar ik het gelezen heb maar idd, verkopen hun huizen, zeggen baan op enz enz. Beetje koekkoek maar ik vraag mij echt af hoe de dag erna is als ze niets meer hebben en de wereld is niet vergaan. Dan zou ik denk ik echt een schietgebedje doen of de wereld alsnog mag vergaan . Maar ja, in dat artikel hieronder lees ik dat het veelal mensen zijn in sektes en doemdenkers.

(viva valt niet onder sektes he!? )
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
En ik zit nog in mijn pyjama! Snel aankleden dan maar, moet er wel netjes uitzien op m'n laatste dag.
quote:Cateautje schreef op 23 september 2015 @ 12:14:

[quote]SpringDing schreef op 23 september 2015 @ 12:11:

[...]

Dat is een poes. Geen paard.[/quot

Verrek, je hebt me door. Poezen zijn de meest geweldige dieren die er bestaan. Daarom ga ik ook naar de poezenhemel. Jij ook?
quote:LoiseauCoureur schreef op 23 september 2015 @ 12:17:

En ik zit nog in mijn pyjama! Snel aankleden dan maar, moet er wel netjes uitzien op m'n laatste dag.Oh, juist niet. Ik zit ook nog helemaal verkreukeld aan de comp, maar dat laat ik vandaag. Ze nemen me maar zoals ik ben.
quote:SpringDing schreef op 23 september 2015 @ 12:19:

[...]

Poezen zijn de meest geweldige dieren die er bestaan. Daarom ga ik ook naar de poezenhemel. Jij ook?Ik ga naar de hondenhemel, mijn geliefde Caspertje opzoeken.
quote:Cateautje schreef op 23 september 2015 @ 12:22:

[...]

Ik ga naar de hondenhemel, mijn geliefde Caspertje opzoeken. Oh die zit ernaast, kunnen we zwaaien!
quote:SpringDing schreef op 23 september 2015 @ 12:19:

[...]

Poezen zijn de meest geweldige dieren die er bestaan. Daarom ga ik ook naar de poezenhemel. Jij ook?Ga jij ook via de Rainbowbridge? Dan zien we alle poezenliefhebbers daar weer
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:SpringDing schreef op 23 september 2015 @ 12:23:

[...]

Oh die zit ernaast, kunnen we zwaaien! Jaaaaa!
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 september 2015 @ 12:27:

[...]

Ga jij ook via de Rainbowbridge? Dan zien we alle poezenliefhebbers daar weer

Ja, samenreiskorting gekregen met m'n twee beestjes, topdeal!

En m'n andere beestje zit ons al op te wachten!
Ik pluk sowieso elke dag. Vandaag dus ook.

Carpe diem quam minimum credula postero en zo.
Holy shit, is het vandaag al? En ik zit aan mijn scriptie te werken

Het is hier best lekker weer dus ik denk dat ik straks maar lekker naar buiten ga, dan kan ik het spektakel tenminste goed zien.

Weet iemand waar we heengaan als de wereld eenmaal vergaan is? Ik hoop dat ze er chocoladecroissants hebben, anders ga ik niet.
quote:yette schreef op 23 september 2015 @ 12:33:

Carpe diem quam minimum credula postero en zo.Dat is wel altijd één van mijn talenten geweest. Ik leef altijd in het nu.

Carpe diem quam minimum credula postero en zo.Eh...wat? Carpe Diem heb ik wel onthouden van Latijnse les vroeger op school maar de rest...
quote:cerulli schreef op 23 september 2015 @ 12:36:

Het is hier best lekker weer dus ik denk dat ik straks maar lekker naar buiten ga, dan kan ik het spektakel tenminste goed zien.

Weet iemand waar we heengaan als de wereld eenmaal vergaan is? Ik hoop dat ze er chocoladecroissants hebben, anders ga ik niet.Je hebt dan toegang tot de hoorn des overvloeds en daar komt alle goeds uit wat je wenst.
ik neem af scheid, das toch heel wat anders dan het omgekeerde...
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
quote:milena1 schreef op 23 september 2015 @ 12:04:

Ik verwacht het merendeel van jullie straks wel tegen te komen in de hel. Verheug me op de kennismaking :-)

neem drank mee, wil je?

ik heb mijn handen al vol aan de airco die ik meesleep.
quote:melbrw schreef op 23 september 2015 @ 12:39:

[...]

neem drank mee, wil je?

ik heb mijn handen al vol aan de airco die ik meesleep.

Carpe diem quam minimum credula postero en zo.

Want.....

https://www.youtube.com/watch?v=Ufgkl8r-gqY

quote:SpringDing schreef op 23 september 2015 @ 12:30:

[...]

Ja, samenreiskorting gekregen met m'n twee beestjes, topdeal!

En m'n andere beestje zit ons al op te wachten!Ja hier ook korting met mijn 3 boys en een paar meiden en 1 boy heb ik al geapped dat we eraan komen. Jullie ook een veilige rit!
quote:melbrw schreef op 23 september 2015 @ 12:39:

[...]

neem drank mee, wil je?

ik heb mijn handen al vol aan de airco die ik meesleep.In het paradijs geen drank? Jeetje. Wel lekker eten of moet ik snel nog wat bakken?
Wie zijn koophuis nog weg wil geven kan me trouwens mailen op merano@viva.nl
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Mylene_Valerie schreef op 23 september 2015 @ 12:44:

[...]

In het paradijs geen drank? Jeetje. Wel lekker eten of moet ik snel nog wat bakken?Tja.. mag je zelf weten he.. Volgens mij ben je de enige VF-er daar
quote:cerulli schreef op 23 september 2015 @ 12:36:

Weet iemand waar we heengaan als de wereld eenmaal vergaan is? Ik hoop dat ze er chocoladecroissants hebben, anders ga ik niet.Waar zit je nu dan dat het best lekker weer is??! Niet in mijn buurt iig.
Ik heb dit helemaal gemist, wat is er aan de hand???
quote:borboletas schreef op 23 september 2015 @ 12:38:

[...]

Eh...wat? Carpe Diem heb ik wel onthouden van Latijnse les vroeger op school maar de rest...Pluk de dag, je weet maar nooit wat de toekomst brengt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven