Afscheidstopic?
woensdag 23 september 2015 om 12:55
quote:Corona67 schreef op 23 september 2015 @ 12:41:
[...]
Want.....
https://www.youtube.com/watch?v=Ufgkl8r-gqY
Juist! Maar dan wat optimistischer
[...]
Want.....
https://www.youtube.com/watch?v=Ufgkl8r-gqY
Juist! Maar dan wat optimistischer
woensdag 23 september 2015 om 12:56
woensdag 23 september 2015 om 13:02
quote:SpringDing schreef op 23 september 2015 @ 12:46:
[...]
Waar zit je nu dan dat het best lekker weer is??! Niet in mijn buurt iig.
Ik woon niet in Nederland, vandaar . Er komen inmiddels donkere wolken aanzetten dus het duurt vast niet lang meer voor het zover is.
Ik bedenk me opeens wel dat het hier vroeger is dan in Nederland. Betekent dat dat ik eerder aan de beurt ben? Dan mag ik wel opschieten...
[...]
Waar zit je nu dan dat het best lekker weer is??! Niet in mijn buurt iig.
Ik woon niet in Nederland, vandaar . Er komen inmiddels donkere wolken aanzetten dus het duurt vast niet lang meer voor het zover is.
Ik bedenk me opeens wel dat het hier vroeger is dan in Nederland. Betekent dat dat ik eerder aan de beurt ben? Dan mag ik wel opschieten...
woensdag 23 september 2015 om 13:05
woensdag 23 september 2015 om 13:06
oh shit zeg... ik had me zo voorgenomen om op het hoogtepunt uit het leven te stappen.
Maar ja, mijn man zit in Utrecht, ik zo`n 60 km bij hem vandaan en dus liggen we niet samen in bed.
Damnit...
voorbereid? nou ja, ik wil er wel een beetje knap uit zien als ik dan toch dood ga, dus ik heb mijn haar vorige week nog even laten knippen en kleuren..
Maar ja, mijn man zit in Utrecht, ik zo`n 60 km bij hem vandaan en dus liggen we niet samen in bed.
Damnit...
voorbereid? nou ja, ik wil er wel een beetje knap uit zien als ik dan toch dood ga, dus ik heb mijn haar vorige week nog even laten knippen en kleuren..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
woensdag 23 september 2015 om 13:08
quote:biol schreef op 23 september 2015 @ 13:06:
oh shit zeg... ik had me zo voorgenomen om op het hoogtepunt uit het leven te stappen.
Damnit...
voorbereid? nou ja, ik wil er wel een beetje knap uit zien als ik dan toch dood ga, dus ik heb mijn haar vorige week nog even laten knippen en kleuren..Lucky buurman!!!
Damnit...
voorbereid? nou ja, ik wil er wel een beetje knap uit zien als ik dan toch dood ga, dus ik heb mijn haar vorige week nog even laten knippen en kleuren..Lucky buurman!!!