Afscheidstopic?

23-09-2015 11:51 250 berichten
Tja dames en heren, vandaag vergaat de wereld, dus ik dacht, ik open een topic zodat we allemaal in rust en vrede afscheid van elkaar kunnen nemen.

Ik zal jullie zo missen!

Wat hebben jullie de afgelopen tijd gedaan om je voor te bereiden op deze dag?
Alle reacties Link kopieren
Oh shit, ik had de 24e in m'n agenda gezet!
Shoot first, ask questions later!
quote:Justmaartje123 schreef op 23 september 2015 @ 12:48:

Ik heb dit helemaal gemist, wat is er aan de hand???Ja joh, er komt een kegel van een meteoor op ons af.
Aha, vandaar dat we vanavond naar een avondje lachtheater gaan. Wij gaan lachend ten onder!
quote:Corona67 schreef op 23 september 2015 @ 12:41:

[...]

Want.....

https://www.youtube.com/watch?v=Ufgkl8r-gqY

Juist! Maar dan wat optimistischer
Het zal toch binnen enkele minuten moeten gebeuren, anders is het alweer de 24e in Apia:

23:54

woensdag, 23 september 2015 (GMT+13)

Tijd in Apia, Samoa
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
https://youtu.be/sGzu_Qlh98k
quote:SpringDing schreef op 23 september 2015 @ 12:46:

[...]

Waar zit je nu dan dat het best lekker weer is??! Niet in mijn buurt iig.

Ik woon niet in Nederland, vandaar . Er komen inmiddels donkere wolken aanzetten dus het duurt vast niet lang meer voor het zover is.

Ik bedenk me opeens wel dat het hier vroeger is dan in Nederland. Betekent dat dat ik eerder aan de beurt ben? Dan mag ik wel opschieten...
Iemand een glaasje?
quote:Ennogwat schreef op 23 september 2015 @ 13:00:

https://youtu.be/sGzu_Qlh98k
oh shit zeg... ik had me zo voorgenomen om op het hoogtepunt uit het leven te stappen.

Maar ja, mijn man zit in Utrecht, ik zo`n 60 km bij hem vandaan en dus liggen we niet samen in bed.

Damnit...

voorbereid? nou ja, ik wil er wel een beetje knap uit zien als ik dan toch dood ga, dus ik heb mijn haar vorige week nog even laten knippen en kleuren..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Oh jee.. Heb je ook een tijdstip? Moet ik nog naar mijn werk of kan ik gewoon thuis blijven?
quote:biol schreef op 23 september 2015 @ 13:06:

oh shit zeg... ik had me zo voorgenomen om op het hoogtepunt uit het leven te stappen.

Maar ja, mijn man zit in Utrecht, ik zo`n 60 km bij hem vandaan en dus liggen we niet samen in bed.

Damnit...

voorbereid? nou ja, ik wil er wel een beetje knap uit zien als ik dan toch dood ga, dus ik heb mijn haar vorige week nog even laten knippen en kleuren..Lucky buurman!!!
quote:Corona67 schreef op 23 september 2015 @ 13:08:

[...]

Lucky buurman!!!

Welja, grijp je kans! Gezeur achteraf zal je toch nooit meer krijgen.
zo.. wat een idee...

uhmm.. eens bedenken, wie kan ik bellen die er nog een beetje leuk uitziet en die in de buurt is!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:biol schreef op 23 september 2015 @ 13:15:

zo.. wat een idee...

uhmm.. eens bedenken, wie kan ik bellen die er nog een beetje leuk uitziet en die in de buurt is!

Ik heb hem al voor je gebeld! Geen dank!
Trek een leuk setje aan en bel de brandweer!
quote:yette schreef op 23 september 2015 @ 13:20:

Trek een leuk setje aan en bel de brandweer!Jij maakt het erg bont.. Die komen meteen met 10 man tegelijk
Moeten ze maar een nummertje trekken
quote:yette schreef op 23 september 2015 @ 13:22:

Moeten ze maar een nummertje trekken Denk dat zij een ander werkwoord in gedachten hebben
Shi-hhhit, helemaal vergeten! Heb ik tóch nog te weinig gevreten, gezopen en geneukt.
quote:HuLang schreef op 23 september 2015 @ 13:26:

Shi-hhhit, helemaal vergeten! Heb ik tóch nog te weinig gevreten, gezopen en geneukt. Als je dat nu alle drie tegelijkertijd doet.. Is dat dan een trio?
Who's counting?
De wereld kan helemaal niet vergaan. Ik moet nog 3 oktober vieren!
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven