Afscheidstopic?

23-09-2015 11:51 250 berichten
Tja dames en heren, vandaag vergaat de wereld, dus ik dacht, ik open een topic zodat we allemaal in rust en vrede afscheid van elkaar kunnen nemen.

Ik zal jullie zo missen!

Wat hebben jullie de afgelopen tijd gedaan om je voor te bereiden op deze dag?
quote:Tickel schreef op 23 september 2015 @ 14:06:

De wereld kan helemaal niet vergaan. Ik moet nog 3 oktober vieren!Hmm dan zit je vast in Leiden
Alle reacties Link kopieren
Kom je soms uit Leiden dan?

Mosterd
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:Tickel schreef op 23 september 2015 @ 14:06:

De wereld kan helemaal niet vergaan. Ik moet nog 3 oktober vieren!

Dan heb je toch echt pech Tickel. Het leed is geleden, het einde is nabij.

Wat had je willen doen op 3 october?
Dat kan niet hoor, ik ben bijna jarig, en ik zou iets leuks gaan doen met vriendinnen.

Is dit het topic waar we de apocalyps gaan trashen? Zo van "Jemig, die meteoriet is op de foto veel mooier dan in het echt!" en dan soort dingen?

Ik heb zin om te trashen.

Muziek!

https://www.youtube.com/watch?v=Z0GFRcFm-aY
Heb ik net nieuwe kleren gekocht.....Kunnen die mee naar de hemel?

Ik hoop dat het nog even duurt, heb een taart in de oven....
Heb ik me net aangemeld moet ik al weer afscheid nemen.
I like being a mess. It's who I am.
quote:Corona67 schreef op 23 september 2015 @ 13:20:

[...]

Jij maakt het erg bont.. Die komen meteen met 10 man tegelijk

ja zeg, 10 man! pfffff nou dat hoeft nou ook weer niet.

ik heb mijn man gebeld.. schat, je moet NU naar huis komen. de wereld vergaat zo.

hij is onderweg
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Cateautje schreef op 23 september 2015 @ 14:23:

[...]

Wat had je willen doen op 3 october?

3 oktober is het leidens ontzet, een feestdag in Leiden, waarbij alle aso's twee dagen dronken zijn

https://www.youtube.com/watch?v=gnNDhSimzIQ
quote:biol schreef op 23 september 2015 @ 14:36:

[...]

ik heb mijn man gebeld.. schat, je moet NU naar huis komen. de wereld vergaat zo.

hij is onderweg

Ja serieus. Ik had een keer hele rare lucht in de gang en de buren ook. Toch maar gebeld hoewel het geen gaslucht was.

Ze staan gelijk bij je binnen.

(We weten tot op de dag van vandaag niet wat het geweest is, niks meetbaar ernstigs in elk geval).
laat die wereld maar vergaan hoor... ik lees het allemaal wel weer op de napraat.

intussen doe ik alvast een schietgebedje, rozenkransje en vraag om vergeving. en dan nog maar een koppie koffie.
Het is wel een zondvloed vandaag, misschien moet ik toch maar naar de boot gaan.
verba volant, scripta manent.
Oh jeetje, ik heb loten gekocht voor 1 oktober en ik wist zeker dat ik zou gaan winnen. Dat loop ik nu dan mooi mis. Wat een ellende!
Hóka-héy! Het is toch kutweer, lamakonuh die asteroide oid. O, ik heb net gevangen, kan het anders morgen?
quote:biol schreef op 23 september 2015 @ 14:36:

[...]

hij is onderwegEn die buurman die voor het raam staat dan?
Jemig ik heb mijn huis vol met spelende kleuters, als ik wist dat dit de laatste dag van mijn leven was had ik echt een leukere bezigheid gezocht.
DTEEZ!
quote:Djoels schreef op 23 september 2015 @ 15:27:

Jemig ik heb mijn huis vol met spelende kleuters, als ik wist dat dit de laatste dag van mijn leven was had ik echt een leukere bezigheid gezocht.

Ik heb gelukkig d'r net een berg chocola gekocht wat ik nu zomaar allemaal in één keer op mag eten, want het is wel zonde als het straks vergaat
quote:Cateautje schreef op 23 september 2015 @ 14:23:

[...]

Wat had je willen doen op 3 october?Leidens Ontzet vieren. kermis, eten, drinken, the works.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 23 september 2015 @ 16:54:

[...]

Leidens Ontzet vieren. kermis, eten, drinken, the works.Het schijnt dat zowel in het warme als in het koude deel van dan, ook kermis is en the works, dus je hoeft niets te missen.
Zo jammer dat de wereld niet vergaan is voordat ik eten moet koken.
quote:Tickel schreef op 23 september 2015 @ 16:54:

[...]

Leidens Ontzet vieren. kermis, eten, drinken, the works.Je maakt wel hutspot toch?
We zijn er nog steeds.
verba volant, scripta manent.
Ze mogen wel opschieten zeg, het lijkt wel of ik op een pakje zit te wachten dat ergens tussen zeven uur 's ochtends en zeven uur 's avonds bezorgd gaat worden. Zouden ze tot een minuut voor twaalf wachten?

Ik vraag me nu ernstig af of het zin heeft om te koken vanavond of dat ik beter patat en een paar flessen wodka in kan slaan.
quote:Moiren_ schreef op 23 september 2015 @ 17:09:

[...]

Je maakt wel hutspot toch?Ja lekker!! Gezellig, misschien zien we rubberen robbie nog ergens optreden in de hemel. Als ik maar geen haring en witte brood krijg
quote:MarianneDavids schreef op 23 september 2015 @ 17:11:

We zijn er nog steeds.Ik kan het koken bijna niet meer uitstellen. Ze klagen dat ze honger hebben.
quote:Moiren_ schreef op 23 september 2015 @ 17:08:

Zo jammer dat de wereld niet vergaan is voordat ik eten moet koken.Ja zo mis je straks al de pret
I like being a mess. It's who I am.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven