Afscheidstopic?
donderdag 24 september 2015 om 09:29
ik werd vanmorgen wakker, even checken! Ja we zijn er nog.
Mijn man zei: ik ga naar kantoor..
Nou dacht het niet.. dus hij ligt nog in bed.
Ga er maar naast liggen nu. Maandag vergaat de wereld nu weer? Oh... dan heb ik nog 5 hele dagen in bed!
Mijn man zei: ik ga naar kantoor..
Nou dacht het niet.. dus hij ligt nog in bed.
Ga er maar naast liggen nu. Maandag vergaat de wereld nu weer? Oh... dan heb ik nog 5 hele dagen in bed!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 24 september 2015 om 11:20
Ik krijg een droge bek van al die chocola.
Ik vind het prettiger als ze gewoon zeggen, de wereld vergaat over twee uur. Dan heb je tenminste een gerichte tijdsspanne die je leuk moet doorbrengen en dat is voor twee uur best haalbaar. Maar ik vind het vrij ingewikkeld om te bedenken wat ik nog wil doen, met een mogelijke tijdspanne tot maandag, maar mogelijk ook eerder, dus daar moet je ook weer rekening mee houden
Ik vind het prettiger als ze gewoon zeggen, de wereld vergaat over twee uur. Dan heb je tenminste een gerichte tijdsspanne die je leuk moet doorbrengen en dat is voor twee uur best haalbaar. Maar ik vind het vrij ingewikkeld om te bedenken wat ik nog wil doen, met een mogelijke tijdspanne tot maandag, maar mogelijk ook eerder, dus daar moet je ook weer rekening mee houden
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
donderdag 24 september 2015 om 13:07
quote:SpringDing schreef op 24 september 2015 @ 11:10:
[...]
Die heeft altijd gelijk.
Bij expo verkopen ze die met zuignappen. Die wil ik voor in de auto, maar vind ¤18 beetje veel.
Zoiets: [afbeelding]Ja, ik ben ook afgehaakt na het zien van de prijs. Leuk is ze wel
[...]
Die heeft altijd gelijk.
Bij expo verkopen ze die met zuignappen. Die wil ik voor in de auto, maar vind ¤18 beetje veel.
Zoiets: [afbeelding]Ja, ik ben ook afgehaakt na het zien van de prijs. Leuk is ze wel
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
donderdag 24 september 2015 om 13:13
donderdag 24 september 2015 om 15:59
quote:Cateautje schreef op 24 september 2015 @ 12:41:
Dat zou wel een heel grote domper zijn. Steeds die dooie mus. Zielig voor die beestjes.
Ja, die dan weer wel
Wel ingewikkeld hoor. De wereld vergaat, gaan de mussen dood. De wereld vergaat niet, zijn we blij (?) gemaakt met een dooie mus, zijn ze óók weer dood.
Dat zou wel een heel grote domper zijn. Steeds die dooie mus. Zielig voor die beestjes.
Ja, die dan weer wel
Wel ingewikkeld hoor. De wereld vergaat, gaan de mussen dood. De wereld vergaat niet, zijn we blij (?) gemaakt met een dooie mus, zijn ze óók weer dood.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C