Afscheidstopic?

23-09-2015 11:51 250 berichten
Tja dames en heren, vandaag vergaat de wereld, dus ik dacht, ik open een topic zodat we allemaal in rust en vrede afscheid van elkaar kunnen nemen.

Ik zal jullie zo missen!

Wat hebben jullie de afgelopen tijd gedaan om je voor te bereiden op deze dag?

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen vandaag. Eigenlijk zou ik een mooi profiel gaan maken voor het uitzendbureau. Maar ja, als we uiterlijk maandag vergaan zijn ga ik liever met man en chocola in alle soorten en maten in bed liggen.
Alle reacties Link kopieren
ik ben ook altijd overal te laat.... zie ik dit topic pas de dag nádat de wereld vergaat...
En doooooor!
Broadway, we hebben nog tot maandag, dus hartelijk welkom op het glazen bollentopic.
ik werd vanmorgen wakker, even checken! Ja we zijn er nog.

Mijn man zei: ik ga naar kantoor..

Nou dacht het niet.. dus hij ligt nog in bed.

Ga er maar naast liggen nu. Maandag vergaat de wereld nu weer? Oh... dan heb ik nog 5 hele dagen in bed!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Het kan ieder moment gebeuren, tot maandag. Aan de ene kant best wel spannend, maar aan de andere kant voel ik me zwaar in de maling genomen.
Oh, hebben we tot maandag? Ik vroeg me al af waarom mijn baas belde waar ik bleef...

Ik ben er ook nog. Ik ga denk ik maar eens ontbijten met een reep chocola
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Blijkbaar. Ik dacht ook dat het gister zo ver was. Al mijn voorbereidingen voor niets geweest en ik zit mooi met een schuld van een ton.

Ik wou deze plakken in een ander topic, maar vind 'm geschikter voor jouw topic Cateautje.

Alhoewel hij nu nog wat voorbarig lijkt als we tot maandag hebben
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Die kat heeft gelijk.
quote:Cateautje schreef op 24 september 2015 @ 11:04:

Die kat heeft gelijk.

Die heeft altijd gelijk.

Bij expo verkopen ze die met zuignappen. Die wil ik voor in de auto, maar vind ¤18 beetje veel.

Zoiets:
quote:Cateautje schreef op 24 september 2015 @ 09:44:

Blijkbaar. Ik dacht ook dat het gister zo ver was. Al mijn voorbereidingen voor niets geweest en ik zit mooi met een schuld van een ton.

Tssss lekker dan.

Ik ga even een soa test laten doen denk ik
Ik krijg een droge bek van al die chocola.

Ik vind het prettiger als ze gewoon zeggen, de wereld vergaat over twee uur. Dan heb je tenminste een gerichte tijdsspanne die je leuk moet doorbrengen en dat is voor twee uur best haalbaar. Maar ik vind het vrij ingewikkeld om te bedenken wat ik nog wil doen, met een mogelijke tijdspanne tot maandag, maar mogelijk ook eerder, dus daar moet je ook weer rekening mee houden
Dat heb ik nou ook.Zit me vol te proppen met allerlei lekkers en ik weet niet wat ik voor het laatst moet bewaren, want ik weet niet wanneer het laatst is. Ik denk dat ik maar ga boulimiëren.
Zou van uitstel afstel komen?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Dat zou wel een heel grote domper zijn. Steeds die dooie mus. Zielig voor die beestjes.
quote:SpringDing schreef op 24 september 2015 @ 11:10:

[...]

Die heeft altijd gelijk.

Bij expo verkopen ze die met zuignappen. Die wil ik voor in de auto, maar vind ¤18 beetje veel.

Zoiets: [afbeelding]Ja, ik ben ook afgehaakt na het zien van de prijs. Leuk is ze wel
De jehova's zijn net langs geweest. Ik heb maar meteen gevraagd waarom de wereld niet vergaan is

Ze gingen maar meteen een deur verder aanbellen.
quote:-RoseRed- schreef op 24 september 2015 @ 13:11:

De jehova's zijn net langs geweest. Ik heb maar meteen gevraagd waarom de wereld niet vergaan is

quote:-RoseRed- schreef op 24 september 2015 @ 13:11:

Ach die arme jehova's
quote:Cateautje schreef op 24 september 2015 @ 12:41:

Dat zou wel een heel grote domper zijn. Steeds die dooie mus. Zielig voor die beestjes.

Ja, die dan weer wel

Wel ingewikkeld hoor. De wereld vergaat, gaan de mussen dood. De wereld vergaat niet, zijn we blij (?) gemaakt met een dooie mus, zijn ze óók weer dood.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
En die Jehova's
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Nou dan begin ik maar weer met roken....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven