Afscheidstopic?

23-09-2015 11:51 250 berichten
Tja dames en heren, vandaag vergaat de wereld, dus ik dacht, ik open een topic zodat we allemaal in rust en vrede afscheid van elkaar kunnen nemen.

Ik zal jullie zo missen!

Wat hebben jullie de afgelopen tijd gedaan om je voor te bereiden op deze dag?
Ik vermaak me wel met dit topic. Ondertussen een verschrikkelijke rotdag gehad, hoop toch dat de resterende tijd wat beter zal gaan. Maar ja, hoeveel tijd is dat nog?
Alle reacties Link kopieren
ik ga zo koken en neem er denk ik maar een screwdriver bij onder het mom dat het nu nog kan
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Huh????? Heb weer es wat gemist dus.

Nou ja of niet dus.
quote:-RoseRed- schreef op 24 september 2015 @ 13:11:

De jehova's zijn net langs geweest. Ik heb maar meteen gevraagd waarom de wereld niet vergaan is

Ze gingen maar meteen een deur verder aanbellen.
Rozen verwelken, schepen vergaan maar deze wereld blijft nog altijd bestaan
Zeeland is nog steeds niet dood....
668, the neighbour of the Beast
Zuid Holland ligt er rustig bij.
Beter zo, ik was nog lang niet van plan om dood te gaan.
Het kan nog makkelijk, we hebben nog vier dagen om te vergaan.
Pffff.... Ben al vanaf maandag ziek thuis. Hoop niet dat ik me zo blijf voelen tot t einde vd wereld. Zo'n lullig einde....
quote:Cateautje schreef op 24 september 2015 @ 20:07:

Zuid Holland ligt er rustig bij.Kan ik beamen. Zit ook in Zuid-Holland, maar iets boven jou. Ook daar nog rustig.
Utrecht ook nog live. Helaas, want wanne kutdag
Zeeland leeft nog steeds.

Ik ben bang dat het wéér een deceptie gaat worden, die hele apocalyps.
de deceptie vind ik altijd meer dat de "gelovers" nou nooit eens zullen zeggen: goh, sorry jongens, we hadden het verkeerd. Nee, ze trekken zich terug om hun wonden te likken en komen na een tijdje gewoon weer terug met een nieuwe datum. Pfff...
De grap vind ik trouwens dat het hele apocalypsverhaal aannemelijk zou zijn omdat al die bloedmaandingen plaats vonden op joodse feestdagen. Omdat dat nu zo toevallig en geweldig bijzonder allemaal op Joodse feestdagen was, zouden ze wel het einde der tijden en de dag des oordeels aankondigen.

Guess what? De Joodse kalender is een MAANkalender. En een bloedmaan kan dus alleen voorkomen bij volle maan.

Dus allicht vallen die dingen allemaal op Joodse feestdagen, want die feestdagen volgen de cyclus van, jawel, de maan.

Maar het is een mirakel en de wereld vergaat
Dus. We zijn NOG niet vergaan.
Ik ben er nog steeds. Ben helemaal in de war.
Duurt wel lang hoor. Ik ga toch maar gewoon werken vandaag, want het zou wel flauw zijn als ik nu ontslagen wordt wegens werkweigering en dan bestaat de wereld volgende week nog
.
anoniem_641c6270acdb8 wijzigde dit bericht op 25-09-2015 08:55
Reden: Grrrr verkeerde topic lol
% gewijzigd
quote:Marels schreef op 24 september 2015 @ 21:33:

De grap vind ik trouwens dat het hele apocalypsverhaal aannemelijk zou zijn omdat al die bloedmaandingen plaats vonden op joodse feestdagen. Omdat dat nu zo toevallig en geweldig bijzonder allemaal op Joodse feestdagen was, zouden ze wel het einde der tijden en de dag des oordeels aankondigen.

Guess what? De Joodse kalender is een MAANkalender. En een bloedmaan kan dus alleen voorkomen bij volle maan.

Dus allicht vallen die dingen allemaal op Joodse feestdagen, want die feestdagen volgen de cyclus van, jawel, de maan.

Maar het is een mirakel en de wereld vergaat

En dan nog, als je de bijbel volgt staat er inderdaad iets over een bloedrode maan als teken dat het einde der tijden is gekomen. Maar er staat ook dat het onverwacht komt en dat niemand het ziet aankomen.

En dan toch proberen te voorspellen, ik vind het gedurfd.
Nou ja, door het te voorspellen weet je zeker dat de Apocalyps niet door gaat, want dan is het immers niet meer onverwacht, dus dat is op zich wel slim als je het leven leuk vindt
Ja, alleen doen die voorspellers juist het tegenovergestelde: alles wat ze hebben verkopen, baan opzeggen en al biddend wachten op Het Grote Moment.
quote:lechatrose schreef op 25 september 2015 @ 11:04:

Ja, alleen doen die voorspellers juist het tegenovergestelde: alles wat ze hebben verkopen, baan opzeggen en al biddend wachten op Het Grote Moment.Oja, dat is dan wel weer dom, ze hebben duidelijk de bijbel niet goed gelezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven