Napraattopic deel 37
vrijdag 25 september 2015 om 09:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 25 september 2015 om 10:22
Niet schrikken (of te vroeg juichen) als ik zo weg ben. Het wordt tijd voor een nieuwe nick weer. Ik heb een aantal cliënten die me online nogal naspeuren, en ik durf de gok niet te nemen dat ze niet een keer viva hebben zien staan op mijn telefoon (app) ofzo. Zekere voor het onzekere dus maar weer.
Maar ik blijf wel herkenbaar.
Maar ik blijf wel herkenbaar.
vrijdag 25 september 2015 om 10:26
Oh nee, je herkent me wel.
Maar het gaat meer om het loepen. Dat áls iemand me vindt dat er niet bergen met info te lezen valt. Als ik het idee krijg dat door mijn schrijven ik weer iets te herkenbaar word dan ben ik weer weg. Het is of dat, of niks persoonlijks schrijven en dat past ook niet bij me.
Maar het gaat meer om het loepen. Dat áls iemand me vindt dat er niet bergen met info te lezen valt. Als ik het idee krijg dat door mijn schrijven ik weer iets te herkenbaar word dan ben ik weer weg. Het is of dat, of niks persoonlijks schrijven en dat past ook niet bij me.