moeder op facebook

26-09-2015 23:48 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
lisa00 wijzigde dit bericht op 28-09-2015 20:24
Reden: privacy
% gewijzigd
Ik lig nog in bed
quote:Orangetree schreef op 27 september 2015 @ 10:38:

Mensen begrijpen zaken niet 'express' verkeerd. Mensen lezen wat er staat, en als een TO express een topic onleesbaar zet of mensen op het verkeerde been wil zetten, en niet eens de moeite neemt om, laten we zeggen, binnen een jaar een keer terugkomt om de reacties te gaan lezen, dan krijg je dat... Ik vind dat soort TO's gruwelijk onbeschoft.

"He, ik zoek een playdate! Overigens, ik kom niet terug om jullie reacties te lezen hoor"

Als je een topic opent vind ik dat je ook aanwezig moet zijn om te reageren. 's Morgens een openen en 's avonds reageren heb ik al een schurfthekel aan, zelfs als TO het aankondigt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 27 september 2015 @ 10:45:

[...]

Als je een topic opent vind ik dat je ook aanwezig moet zijn om te reageren. 's Morgens een openen en 's avonds reageren heb ik al een schurfthekel aan, zelfs als TO het aankondigt.

Yep! Ze laten je in het luchtledige kletsen. Neem je de tijd voor, je kraakt je brein voor het meest geweldige antwoord, Lopen ze in de stad!!!

Komen ze jaren her aankakken...

ja dahhag, onbeschoft indeed!
Ook als je geen feedback krijgt begint iedereen te speculeren en uiteindelijk verdwijnt het topic heel snel naar beneden terwijl het potentie had.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Boter, kaas en melk.
quote:Goede-Fee schreef op 27 september 2015 @ 10:58:

Boter, kaas en melk.En wcpapier, dat moet ik vooral niet vergeten te kopen zodadelijk als ik naar de supermarkt ga.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Juist dat speculeren, maar dat heeft dan wel weer wat.

Eén TO vertelde dat ze naar de stad was geweest en sindsdien gaan al die TO's naar de stad, zo werkt het.

Maar goed, je wil toch niet zeggen dat dit topic potentie heeft hè?
quote:Cateautje schreef op 27 september 2015 @ 10:35:

Elflet zit over 6 jaar nog aan de popcorn. Tegen die tijd durf ik daardoor dit topic niet meer aan te klikken. *beloof bij deze plechtig de popcorn regelmatig te verversen 😆*
quote:Cateautje schreef op 27 september 2015 @ 11:03:

Eén TO vertelde dat ze naar de stad was geweest en sindsdien gaan al die TO's naar de stad, zo werkt het.

Maar goed, je wil toch niet zeggen dat dit topic potentie heeft hè?Relpotentie Maar dan moet TO wel terug komen of bijval krijgen
quote:Cateautje schreef op 27 september 2015 @ 11:03:

Maar goed, je wil toch niet zeggen dat dit topic potentie heeft hè?Wordt best een leuk topic zo toch?
Mijn baby kan zwaaien
Ja halloooow hier heb ik geen tijd voor hoor vandaag en over 6 jaar ook niet.
Ik hoorde net op paniekerige toon "mama!!!" uit de speelkamer van kind.

Dus.. ik spring op , ren er heen.. zegt kind : 'pff , ik bedoelde jou niet hoor!' Waarna ze tevreden verder speelt met haar poppen
quote:rosemetijs schreef op 27 september 2015 @ 11:31:

Ja halloooow hier heb ik geen tijd voor hoor vandaag en over 6 jaar ook niet.
quote:elflet schreef op 27 september 2015 @ 11:34:

Ik hoorde net op paniekerige toon "mama!!!" uit de speelkamer van kind.

Dus.. ik spring op , ren er heen.. zegt kind : 'pff , ik bedoelde jou niet hoor!' Waarna ze tevreden verder speelt met haar poppen lekker dan
quote:SaveTheDay schreef op 27 september 2015 @ 11:38:

[...]

Zuur wijf.!

To als je dit over 6 jaar leest je hebt helemaal gelijk, dit forum zit vol met negatieve zure mokkels..dusss
Ja TO, de één nog zuurder dan de ander ...

Mijn moeder zit niet op Facebook. Misschien over 6 jaar?
quote:SaveTheDay schreef op 27 september 2015 @ 11:21:

Mijn baby kan zwaaien

Dan vind ik het geen baby meer hoor.

Dan vind ik het gewoon een zwaaiend mensenkind.
quote:SaveTheDay schreef op 27 september 2015 @ 11:38:

[...]

lekker danEcht hè , gelukkig is het verder uitermate grappig om mee te luisteren als ze zit te spelen
quote:SaveTheDay schreef op 27 september 2015 @ 11:21:

Mijn baby kan zwaaien ik zwaaiende baby,s
quote:Lotte35 schreef op 27 september 2015 @ 11:58:

[...]

Dan vind ik het geen baby meer hoor.

Dan vind ik het gewoon een zwaaiend mensenkind.

Mijn 10 maanden jong mensenkind kan zwaaien!

Was hij voor het zwaai incident geen mensenkind?
quote:elflet schreef op 27 september 2015 @ 12:05:

[...]

Echt hè , gelukkig is het verder uitermate grappig om mee te luisteren als ze zit te spelen schattig
Ik heb weer wat gemist zie ik.

Maar ik wel nog wel even kwijt dat ik het woord "playdate" voor een peuter een akelig modewoord vind.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
quote:SaveTheDay schreef op 27 september 2015 @ 12:11:

Was hij voor het zwaai incident geen mensenkind? Jawel, maar geen zwááiend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven