Herfst vakantie

28-09-2015 10:18 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb zin om paar dagen iets leuks te gaan doen in de herfstvakantie..

Wie heeft er leuke tips?? Alles is welkom
Citytripje naar New York?

Of even nazomeren in warm Dubai?
Shoot first, ask questions later!
Als het een beetje knap weer is... uitwaaien op een waddeneiland!

(Texel is goedkoopste overtocht)

Heb je kinderen, wil je actief of rustig/relaxed?
Centerparcs is normaal best wel prijzig maar je kunt ook boeken via mysteriecenterparcs. Scheelt enorm veel geld. Enige nadeel: je weet een week van te voren pas waar je zit. Maarja hoe groot is nederland? En de 2 parken die mee doen vanuit België zijn echt net over de grens.
Het liefst gezellig en relaxed
Ik vind het altijd heerlijk om naar Dubai te gaan!! (wat hiervoor ook is gezegd) lekker winkelen, lekker zonnetje:)
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ik hou eigenlijk van new york tot centerparcs dus leuk, kom maar op met de tips
DUBAIII,
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Wat is je budget en hoeveel dagen wil je gaan? Deel je de kosten voor de kamer met 'n partner of vriendin of reis je alleen?
Zanzibar zie je tegenwoordig ook vaak aanbiedingen voor vanaf 600 euro (bij kamer delen) voor 'n single zit je meestal rond de 1000. Maar voor 8 dagen tropisch eiland niet slecht natuurlijk!
Ik wil alleen gaan...budget is max. 500 ofzo
De kids gaan een weekjeop kamp, dus ik kan er mooi even uit en mijn man moet werken..
Had ik echt niet op het budget moeten letten het was voor komende herfstvakantie Abu Dhabi geworden. Man wou overigens liever naar Bari (fijne regio, leuke stad). Maar omdat ik nu al merk dat de volgende verre reis qua kosten behoorlijk gaat oplopen en Disneyland en Dublin al geboekt staan voor januari en februari, gaan we uiteindelijk met de auto naar Leipzig Ziet er leuk uit en schijnt even hip als Berlijn te zijn.
Je hebt het vast al gedaan, maar kijk even op Skyscanner of Edreams.

Wij zijn Id herfst naar Turkije Italië Texel Malta geweest. Italië beviel erg goed. We zaten in Toscane, sliepen in San Miniato (weet niet hoe je het schrijft😭) en hebben met een huurauto leuke stadjes bezocht. San Gigniato, Luca, Pisa , Florence, Siena. Geen zon zee strand maar wel pizza en shoppen! Wij hadden heerlijk weer, alleen een nacht regen waardoor de kamer is ondergestroomd, maar ja dat mocht de pret niet drukken. Fijne agri tourismo, vriendelijke mensen en niet onbetaalbaar.

Geweest in Turkije in; kusadasi bodrum alanya Antalia etc.

Je kan ook relatief goedkoop naar Hong Kong, al wil je man dan waarschijnlijk mee ;)

Sicilië is ook heel leuk. Weet alleen niet hoe dat in de herfst is. En natuurlijk Spaanse enkele Griekse eilanden.
Life begins at the end of your comfort zone..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven