Laffe schoonmoeder

29-09-2015 13:14 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry ik voel me erg vervelend door de gebeurtenissen en de heftige reacties. Ik ben een mens geen steen
anoniem_255189 wijzigde dit bericht op 29-09-2015 18:27
Reden: agresieve reacties waar ik niet mee om kan gaan
% gewijzigd
Dat klinkt als een heerlijke familie.

Ben gestopt bij de coke, wat moet je met zo'n man?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Waarvan akte.
Wat is je vraag?
Jeee... wat een verhaal... en wat een taalgebruik ook van je schoonfamilie...

Is het geen idee om hulp te gaan zoeken voor je schoonmoeder?
quote:Monatala schreef op 29 september 2015 @ 13:17:

Ben gestopt bij de coke, wat moet je met zo'n man?Een kind krijgen natuurlijk.
Coke gebruiken, rijontzegging vanwege motor jatten in dronken bui, auto in elkaar trappen en slaan... Inderdaad een parel van een man! Heel leuk en lief!
En dit is allemaal de schuld van "die laffe schoonmoeder"? Wat ga je nu doen om de situatie te veranderen? Je kan haar namelijk niet veranderen, dat moet ze zelf doen.

Jullie zijn allemaal volwassen mensen, en zelf verantwoordelijk voor de keuzes die je maakt.

Jij hebt voor deze man gekozen en er voor gekozen om een kindje te verwachten.

Wil je dat dingen anders gaan, begin dan eens bij jezelf
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Jemig. Wat een zootje (ongeregeld).
quote:Monatala schreef op 29 september 2015 @ 13:17:

Ben gestopt bij de coke, wat moet je met zo'n man?Haha, ik ook. Nadat de coke de hoek om kwam kwam ook de bullshit meter aardig omhoog.
Jij kiest een vent uit een tokkiefamilie, een vent aan de drugs, een vent die een auto in elkaar trapt. Jij krijgt een kind van een loser met een beroerde achtergrond en in plaats van voor jezelf en je kind te kiezen blijf je zitten waar je zit, mopperend en tutfiepend op alles en iedereen.

Wie is hier nou laf?
Jullie hebben het goed voor elkaar zeg...wat een zootje...
En de cokeverslaving? Jij gaat je kind daar aan blootstellen???!!
Jezus wat een tokkiegehalte
Ik begrijp niet zo goed waarom je zo nodig het contact met schoonmoeder moest aanhalen.
quote:Kerstvrouw schreef op 29 september 2015 @ 13:19:

Is het geen idee om hulp te gaan zoeken voor je schoonmoeder?Wat voorsoort hulp zou dat moeten zijn dan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Het eerste gedeelte van je verhaal dacht ik alleen maar: "Waar bemoei jij je mee?" Je man wil geen contact met zijn moeder en jij nodigt haar uit bij jullie thuis. Ik zou zo pissig zijn als ik jouw vriend was, je lijkt hem zo helemaal niet serieus te nemen en dat jij wel even beter weet wat goed voor hem is. Ook al ken jij die vrouw helemaal niet, alsnog weet jij het beter dan haar bloedeigen zoon die door haar in de steek gelaten is.

Na het cokeverhaal van je vriend ben ik afgehaakt want hoe dom ben je om je door iemand met een verslaving te laten bezwangeren. Je hebt grotere problemen dan je schoonfamilie, pak eerst die maar aan.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Ik ben een beetje opgehouden bij coke en auto in elkaar trappen, want ik vind dat niet OK. Maakt niet uit of het is omdat je door je moeder verlaten bent, je doet het gewoon niet. Ik ken mensen die ergere dingen hebben meegemaakt en niet zo ontspoord zijn. Laat hem psychische hulp zoeken.
Hoe kan je nu je eerste kindje krijgen als je al moeder bent van twee?
Allemaal bij elkaar met de kerst? Gezellig! Ik zeg: smulstenen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Cateautje schreef op 29 september 2015 @ 13:26:

Hoe kan je nu je eerste kindje krijgen als je al moeder bent van twee?Eerste kindje van hen samen. TO heeft er dus al 2 van een ander.
quote:Nouschi schreef op 29 september 2015 @ 13:28:

Allemaal bij elkaar met de kerst? Gezellig! Ik zeg: smulstenen.
Makkelijk he? Dat álles wat fout is aan je man de schuld van je schoonmoeder is. En alles wat goed gaat, komt dankzij jou.

En daarnaast: wat een hoop tokkiegedrag. Auto's slopen, dronken rijden, bedreigen, schelden.
quote:Cateautje schreef op 29 september 2015 @ 13:26:

Hoe kan je nu je eerste kindje krijgen als je al moeder bent van twee?'Ons' eerste kindje staat er.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou, nou, da's een heel verhaal.

Je schrijft dat je klaar bent met je schoonfamilie. Je man is er ook klaar mee.

Dan is het toch opgelost? Het is geen verplichting om met je familieleden om te blijven gaan, hoor.

Bovendien heb jij je handen vol aan het op de rails houden van je eigen vent en de komst van je kindje.

Dus geen energie meer insteken en je richten op jullie eigen (chaotische) leven.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven