Laffe schoonmoeder
dinsdag 29 september 2015 om 13:21
En dit is allemaal de schuld van "die laffe schoonmoeder"? Wat ga je nu doen om de situatie te veranderen? Je kan haar namelijk niet veranderen, dat moet ze zelf doen.
Jullie zijn allemaal volwassen mensen, en zelf verantwoordelijk voor de keuzes die je maakt.
Jij hebt voor deze man gekozen en er voor gekozen om een kindje te verwachten.
Wil je dat dingen anders gaan, begin dan eens bij jezelf
Jullie zijn allemaal volwassen mensen, en zelf verantwoordelijk voor de keuzes die je maakt.
Jij hebt voor deze man gekozen en er voor gekozen om een kindje te verwachten.
Wil je dat dingen anders gaan, begin dan eens bij jezelf
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
dinsdag 29 september 2015 om 13:22
Jij kiest een vent uit een tokkiefamilie, een vent aan de drugs, een vent die een auto in elkaar trapt. Jij krijgt een kind van een loser met een beroerde achtergrond en in plaats van voor jezelf en je kind te kiezen blijf je zitten waar je zit, mopperend en tutfiepend op alles en iedereen.
Wie is hier nou laf?
Wie is hier nou laf?
dinsdag 29 september 2015 om 13:25
Het eerste gedeelte van je verhaal dacht ik alleen maar: "Waar bemoei jij je mee?" Je man wil geen contact met zijn moeder en jij nodigt haar uit bij jullie thuis. Ik zou zo pissig zijn als ik jouw vriend was, je lijkt hem zo helemaal niet serieus te nemen en dat jij wel even beter weet wat goed voor hem is. Ook al ken jij die vrouw helemaal niet, alsnog weet jij het beter dan haar bloedeigen zoon die door haar in de steek gelaten is.
Na het cokeverhaal van je vriend ben ik afgehaakt want hoe dom ben je om je door iemand met een verslaving te laten bezwangeren. Je hebt grotere problemen dan je schoonfamilie, pak eerst die maar aan.
Na het cokeverhaal van je vriend ben ik afgehaakt want hoe dom ben je om je door iemand met een verslaving te laten bezwangeren. Je hebt grotere problemen dan je schoonfamilie, pak eerst die maar aan.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
dinsdag 29 september 2015 om 13:26
dinsdag 29 september 2015 om 13:29
dinsdag 29 september 2015 om 13:29
Nou, nou, da's een heel verhaal.
Je schrijft dat je klaar bent met je schoonfamilie. Je man is er ook klaar mee.
Dan is het toch opgelost? Het is geen verplichting om met je familieleden om te blijven gaan, hoor.
Bovendien heb jij je handen vol aan het op de rails houden van je eigen vent en de komst van je kindje.
Dus geen energie meer insteken en je richten op jullie eigen (chaotische) leven.
Succes!
Je schrijft dat je klaar bent met je schoonfamilie. Je man is er ook klaar mee.
Dan is het toch opgelost? Het is geen verplichting om met je familieleden om te blijven gaan, hoor.
Bovendien heb jij je handen vol aan het op de rails houden van je eigen vent en de komst van je kindje.
Dus geen energie meer insteken en je richten op jullie eigen (chaotische) leven.
Succes!