Rare tijden bij posts?

30-09-2015 11:09 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Euhm, wat is er aan de hand met de tijden bij geplaatste posts?

En er staat ineens een klokje voor de topics waarop ik heb gereageerd... Watsgebeurt?!
Ik zag het ook net en ik vroeg het me ook al af.
Update, ze zijn ermee bezig. Zie reactie- en bugtopic.
Is al melding van gemaakt op het Reactie-bugtopic.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ja viel me ook al op. Volgens de datum heb jij jouw berichtje in 4179 geplaatst. De dag en maand kloppen wel nog.

Zal het dan toch zo ver zijn nu? Einde van de wereld?
Hahaha 01-01-1970 zag ik net staan op een topic..
haha tussen bovenstaande reacties zit soms honderden jaren

Time flies!
Hi allen,

We zijn ons bewust van deze bug, en werken aan een oplossing. Voortaan kunnen klachten van deze aard het beste in het reactie- en bug topic worden geplaatst, deze houden wij in de gaten om bugs te signaleren.

Op dit topic zullen tevens mededelingen over de voortgang worden geplaatst. Wij hopen deze vervelende bug uiteraard z.s.m. op te lossen, en doen daar momenteel alles aan.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:Rose-87 schreef op 30 september 2015 @ 11:11:

Ja viel me ook al op. Volgens de datum heb jij jouw berichtje in 4179 geplaatst. De dag en maand kloppen wel nog.

Zal het dan toch zo ver zijn nu? Einde van de wereld? Dat jaartal klopt toch gewoon bij haar Avatar> :-)
14:44 is the time..
Haha Orangetree, daar heb je gelijk in!
Geinig hoor zal het het nummer van de post zijn, het loopt alleen maar verder op geloof ik. Alhoewel ik niet denk dat er zoveel gepost wordt op een dag dat we nu al bij 5100 zijn oid.
Bijna 5700 zelfs
Bij mij werkt het forum helemaal niet zoals het hoort, net mijn verhaal gewijzigd, heel verhaal nog bij gezet maar komt niet door...
quote:CommunityManagerViva schreef op 30 september 2015 @ 11:16:

Hi allen,

We zijn ons bewust van deze bug, en werken aan een oplossing. Voortaan kunnen klachten van deze aard het beste in het reactie- en bug topic worden geplaatst, deze houden wij in de gaten om bugs te signaleren.

Op dit topic zullen tevens mededelingen over de voortgang worden geplaatst. Wij hopen deze vervelende bug uiteraard z.s.m. op te lossen, en doen daar momenteel alles aan.

Groet,

Sanne

CM VIVA

Had ik niet eens gezien

Was ook niet zozeer een melding naar jullie toe, ondertussen kunnen we hier lekker speculeren over het vergaan vd wereld etc

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven