Voorpraat

30-09-2015 21:09 358 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat er op het Napraattopic soms irritatie is vanwege onderwerpen die worden voorbesproken, nu dan toch ook maar een Voorpraattopic.

Dus: wat ga je eten?

Waar ga je posten?

Over alles wat nog in het verschiet ligt kun je hier posten.

You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar

Wat gezellig
Ik hou van de rugby world cup. Fijne shirtjes
quote:Amaqanda schreef op 30 september 2015 @ 21:27:

Wat gezellig Ja, dat mag hier ook gewoon gezegd worden.
Ik ga denk ik maar de vaatwasser uitruimen. Man heeft zich er gisteren nog even kwaad op gemaakt, hij had vorige keer gezien hoe de monteur dat deed. Was niet stuk maar verstopt. En nu doetie het weer!
quote:Solomio schreef op 30 september 2015 @ 21:23:

[...]

Is dat al afgelopen? Ja, hoezo? Geen voorpraat bedoel je?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Criminal Minds, weer een herhaling

Sum had me wijs gemaakt dat eind september de nieuwe afleveringen zouden beginnen.
quote:Nouschi schreef op 30 september 2015 @ 21:28:

[...]

Ja, hoezo? Geen voorpraat bedoel je?Slimme Nous, jij begrijpt het best.
quote:Nouschi schreef op 30 september 2015 @ 21:21:

'Tussen kunst en kitsch' blijft leuk vind ik.Vooral nu dat rare mens er niet meer bij zit
I like being a mess. It's who I am.
Leuk topic.
Life is short. Eat dessert first.
o, ik wil al heel lang een topic openen, maar ik durf niet.

Titel: je eerste gedachte bij topictitels.

OP: niet verkeerd begrepen topictitels, maar je eerste gedachte als je enkel de titel leest.

Waarom ik dit niet doe? Nou bij 'TO trapt af' gaat het mis. Ik ben namelijk verschrikkelijk bot en lomp. En denk meestal de meest gruwelijke dingen. En zodra je dan een topic opent en leest wat er staat dan kan zo'n botte reactie echt niet. Daarom.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 30 september 2015 @ 21:38:

OP: niet verkeerd begrepen topictitels, maar je eerste gedachte als je enkel de titel leest.

Waarom ik dit niet doe? Nou bij 'TO trapt af' gaat het mis. Ik ben namelijk verschrikkelijk bot en lomp. En denk meestal de meest gruwelijke dingen. En zodra je dan een topic opent en leest wat er staat dan kan zo'n botte reactie echt niet. Daarom.Ik zeg: openen dat topic.

Waarom ik dit niet doe? Nou bij 'TO trapt af' gaat het mis. Ik ben namelijk verschrikkelijk bot en lomp. En denk meestal de meest gruwelijke dingen. En zodra je dan een topic opent en leest wat er staat dan kan zo'n botte reactie echt niet. Daarom.Ik vind het een fantastisch topic. Nu al
Ik weet zeker dat ik in elk geval de komende 45 minuten nog verplicht voetbal moet kijken... Dusss
quote:Solomio schreef op 30 september 2015 @ 21:30:

[...]

Slimme Nous, jij begrijpt het best. Volgende week kom ik onder het journaal al, goed?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Eens met Moi en Solo, Feow.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Solomio schreef op 30 september 2015 @ 21:39:

[...]

Ik zeg: openen dat topic.+1
Feow ik vind je nu al leuk!

Bot en lomp hoeft niet verkeerd te zijn...
quote:Nouschi schreef op 30 september 2015 @ 21:42:

[...]

Volgende week kom ik onder het journaal al, goed?Lijkt me idd beter. Voor je het weet vindt een ijverige mod dat je offtopic gaat hè.
quote:jadaiswa schreef op 30 september 2015 @ 21:41:

Ik weet zeker dat ik in elk geval de komende 45 minuten nog verplicht voetbal moet kijken... DusssNou dan moet je hier maar blijven. Is leuker dan voetbal
Tsja... Ik had gehoopt (en dat is dan accuut off-topic) dat er hier pareltjes van topics waren...
quote:jadaiswa schreef op 30 september 2015 @ 21:46:

Tsja... Ik had gehoopt (en dat is dan accuut off-topic) dat er hier pareltjes van topics waren...Je kunt zo'n pareltje gaan openen, ben je ook gelijk weer ontopic.
Oké, maar dan zeg ik nu alvast mijn reactie op napraat:

Ja, ik zei toch al dat ik lomp ben.

En ja, ik ben een meeloper die eerst van een groepje(*) moet horen dat het wel mag.

En neeeeheee, toen ik het topic eenmaal las vond ik het ook heel erg, en heel zielig, en enz.

(*) ik lag vannacht half wakker en lag te bedenken dat ik ooit de nickname Groepje wil. Want dan praten ze altijd over mij (over MIJ! ! ) op het forum.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Waarom ik dit niet doe? Nou bij 'TO trapt af' gaat het mis. Ik ben namelijk verschrikkelijk bot en lomp. En denk meestal de meest gruwelijke dingen. En zodra je dan een topic opent en leest wat er staat dan kan zo'n botte reactie echt niet. Daarom.Heb ik ook al een keer aan gedacht. Ik doe het zelf wel altijd, soms hardop
Goh. Ik zal weer eens op napraat gaan kijken. Daar ben ik het nieuwe deel nog niet geweest.
quote:Solomio schreef op 30 september 2015 @ 21:47:

[...]

Je kunt zo'n pareltje gaan openen, ben je ook gelijk weer ontopic.

Ja maar ik ben inspiratie-loos.

Ik heb een heul saai leven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven