Voorpraat

30-09-2015 21:09 358 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat er op het Napraattopic soms irritatie is vanwege onderwerpen die worden voorbesproken, nu dan toch ook maar een Voorpraattopic.

Dus: wat ga je eten?

Waar ga je posten?

Over alles wat nog in het verschiet ligt kun je hier posten.

You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:feow schreef op 30 september 2015 @ 21:48:

(*) ik lag vannacht half wakker en lag te bedenken dat ik ooit de nickname Groepje wil. Want dan praten ze altijd over mij (over MIJ! ! ) op het forum.
quote:jadaiswa schreef op 30 september 2015 @ 21:52:

[...]

Ja maar ik ben inspiratie-loos.

Ik heb een heul saai leven Goed, heel goed. Saai = goed.
quote:vivapimpelmees schreef op 30 september 2015 @ 21:50:

Goh. Ik zal weer eens op napraat gaan kijken. Daar ben ik het nieuwe deel nog niet geweest.Kijk, jij begrijpt de bedoeling van dit topic heel goed.
quote:feow schreef op 30 september 2015 @ 21:48:

Oké, maar dan zeg ik nu alvast mijn reactie op napraat:

Ja, ik zei toch al dat ik lomp ben.

En ja, ik ben een meeloper die eerst van een groepje(*) moet horen dat het wel mag.

En neeeeheee, toen ik het topic eenmaal las vond ik het ook heel erg, en heel zielig, en enz.

(*) ik lag vannacht half wakker en lag te bedenken dat ik ooit de nickname Groepje wil. Want dan praten ze altijd over mij (over MIJ! ! ) op het forum.
Ik ga morgen naar de kapper.
Napraat is eigenlijk gewoon een koe in de kont kijken. Dit is veel beter. Want nu zie ik bijvoorbeeld dit:quote:Eleonora-1 schreef op 30 september 2015 @ 21:25:

O fijn dit zeg!

Hopelijk heet het volgende deel van dit topic gewoon 'praat' en dat het overal over mag gaan.

Ik ga zo de volgende aflevering van 'the comeback' kijken.

Fantastische serie met Lisa Kudrow.Klinkt leuk, nooit gezien, hoe lang loopt die serie al en waar kijk je die?
quote:jadaiswa schreef op 30 september 2015 @ 21:41:

Ik weet zeker dat ik in elk geval de komende 45 minuten nog verplicht voetbal moet kijken... DusssIk ook nog 30 minuten dan. Ik kwam thuis en man zat te kijken, nu is man douchen en zie ik de afstandsbediening nergens. Wel grappig hij denkt altijd dat hij in de rust wel kan douchen, maar dan gaat hij eerst nog allerlei andere dingen doen. Dus toen ik wilde gaan douchen, toen de wedstrijd weer begon, stapte hij er net pas onder.
quote:Nouschi schreef op 30 september 2015 @ 21:48:

[...]

Heb ik ook al een keer aan gedacht. Ik doe het zelf wel altijd, soms hardop

Hier ook hoor

Ik ga morgen werken en moet achterlijk vroeg beginnen.

Goed topic Solomio!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Solomio schreef op 30 september 2015 @ 21:56:

Ik ga morgen naar de kapper.Als jij gaat moet ik ook maar weer eens afspreken. Morgen gelijk doen!
Ow een anticipeertopic. Zijn wij vrouwen goed in he! En voorkauwen, nou, best een goed idee. Sommige topics kunnen zwaar op de maag liggen.

Ik wilde eigenlijk een topic openen over het gebruik van emoticons maar ik durf niet. De meningen zijn vast heel verdeeld en dat wordt vast niet gezellig. Wel of niet gebruiken, waarom, welke emoticons wel/niet en waarom. En vervolgens elkaar daarop bekritiseren.
quote:Chiefseattle schreef op 30 september 2015 @ 22:05:

Ow een anticipeertopic. Zijn wij vrouwen goed in he! En voorkauwen, nou, best een goed idee. Sommige topics kunnen zwaar op de maag liggen.

Ik wilde eigenlijk een topic openen over het gebruik van emoticons maar ik durf niet. De meningen zijn vast heel verdeeld en dat wordt vast niet gezellig. Wel of niet gebruiken, waarom, welke emoticons wel/niet en waarom. En vervolgens elkaar daarop bekritiseren.
Ik mag morgen lekker rustig aan doen!

Eerste dag deze week dat kind mijn wekker is
quote:Amaqanda schreef op 30 september 2015 @ 22:07:

[...]

Die smiley kan iig nooit, daar zal geen onenigheid over bestaan.

Ja hoor leuk. Wel een ingewikkeld topic hoor

Ik wacht op een rel topic of een heel gezellig topic of een ik heb niets te doen dus ik zuig dit maar uit mijn duim topic.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Solomio schreef op 30 september 2015 @ 22:09:

[...]

Die smiley kan iig nooit, daar zal geen onenigheid over bestaan.
I like being a mess. It's who I am.

Oh, ik word altijd blij van deze:

Ik kan er uren naar kijken dus dat ga ik nu dus doen om on topic te blijven.
iedereen leest mee

[...]

Die smiley kan iig nooit, daar zal geen onenigheid over bestaan. Briljant, die smiley.
Life is short. Eat dessert first.
Ik kan voortaan in Voorpraat vertellen wat de bedoeling is dat we gaan eten en dan na het eten in Napraat vertellen dat het toch op het laatste moment weer iets anders geworden is.
Jammer dat ik hier niet kan schrijven dat ik ijs gegeten heb vanmiddag.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Solomio schreef op 30 september 2015 @ 22:16:

Ik kan voortaan in Voorpraat vertellen wat de bedoeling is dat we gaan eten en dan na het eten in Napraat vertellen dat het toch op het laatste moment weer iets anders geworden is. Of dat het gewoon niet te [vr]eten was
iedereen leest mee

[...]

Die smiley kan iig nooit, daar zal geen onenigheid over bestaan. Malle gekkie
quote:doornroosje9 schreef op 30 september 2015 @ 22:18:

Jammer dat ik hier niet kan schrijven dat ik ijs gegeten heb vanmiddag.Stiekem hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven