Voorpraat
woensdag 30 september 2015 om 21:09
Omdat er op het Napraattopic soms irritatie is vanwege onderwerpen die worden voorbesproken, nu dan toch ook maar een Voorpraattopic.
Dus: wat ga je eten?
Waar ga je posten?
Over alles wat nog in het verschiet ligt kun je hier posten.
Dus: wat ga je eten?
Waar ga je posten?
Over alles wat nog in het verschiet ligt kun je hier posten.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 30 september 2015 om 22:52
woensdag 30 september 2015 om 22:55
woensdag 30 september 2015 om 22:59
quote:Chiefseattle schreef op 30 september 2015 @ 22:50:
Ik moet ongesteld worden trouwens. Ga ik morgen doen, denk ik. O wacht nee, overmorgen, ik moet nog ketsen morgen. Als ik het hier opschrijf, gaat het dan ook echt gebeuren? Hierover kan ik niet meepraten, maar ik zal eens voor je kijken
Ik moet ongesteld worden trouwens. Ga ik morgen doen, denk ik. O wacht nee, overmorgen, ik moet nog ketsen morgen. Als ik het hier opschrijf, gaat het dan ook echt gebeuren? Hierover kan ik niet meepraten, maar ik zal eens voor je kijken
iedereen leest mee
woensdag 30 september 2015 om 23:01
quote:Chiefseattle schreef op 30 september 2015 @ 22:50:
Ik moet ongesteld worden trouwens. Ga ik morgen doen, denk ik. O wacht nee, overmorgen, ik moet nog ketsen morgen. Als ik het hier opschrijf, gaat het dan ook echt gebeuren? Om even in dezelfde stijl te blijven als Solo's maaltijden, je kunt hier opschrijven dat je dat gaat doen en dan in napraat komen vertellen dat het toch wat anders is geworden, of dat het waardeloos was
Ik moet ongesteld worden trouwens. Ga ik morgen doen, denk ik. O wacht nee, overmorgen, ik moet nog ketsen morgen. Als ik het hier opschrijf, gaat het dan ook echt gebeuren? Om even in dezelfde stijl te blijven als Solo's maaltijden, je kunt hier opschrijven dat je dat gaat doen en dan in napraat komen vertellen dat het toch wat anders is geworden, of dat het waardeloos was
woensdag 30 september 2015 om 23:03
woensdag 30 september 2015 om 23:03
woensdag 30 september 2015 om 23:04
quote:AllyMcBeal schreef op 30 september 2015 @ 23:02:
Nou we gaan toch niet allemaal vertellen wanneer we sex gaan hebben hè? Zoveel hoef ik niet te weten hoor Waar zie jij seks? Ik heb alleen 'ketsen' gezien. En daar voor de onwetenden even de Wiki-uitleg bij geplaatst.
Nou we gaan toch niet allemaal vertellen wanneer we sex gaan hebben hè? Zoveel hoef ik niet te weten hoor Waar zie jij seks? Ik heb alleen 'ketsen' gezien. En daar voor de onwetenden even de Wiki-uitleg bij geplaatst.
You can do whatever you want - no one cares.
woensdag 30 september 2015 om 23:08
woensdag 30 september 2015 om 23:10