Uitgerekend begin Juni 2016

26-09-2015 11:48 684 berichten
Topic voor meiden die begin Juni 2016 uitgerekend zijn!

De tabel is gesloten!

Het is een beetje stil rond Ippy, Felice en xKusx. Willen jullie nog meeschrijven?

NaamLeeftijdenKindje #UitgerekendBijzonderhedenGeslachtSunssshine27/281e31 mei 2016 18-12 geslachtsbepaling MeisjeBliss9124/301e1 Juni 2016 7 Januari 20 weken echo MeisjeIppy35/401e3 Juni 2016003liesje25/291e3 Juni 2016Imjustagirl30/321e3 Juni 2016 14-01 20 weken echoJongenVrouwtje3433/342e5 Juni 2016 25-1 20-weken echoJongenKatje5531/371e3 Juni 2016 16-12 VK Bonaire201534/421e3 Juni 2016 June32/271e6 Juni 2016 Ween29/312e8 Juni 2016xKusx28/301e8 Juni 2016Z0nnetje26/341e8 Juni 2016Autumn7243/??1e7 Juni 2016 JongenNadiaxx30/311e9 Juni 2016 Jongen

Maart198926/??1e10 Juni 2016 Tilly8332/321e10 Juni 2016 Pinoes38/432e11 Juni 2016 JongenMyrdal35/362e10 Juni 2016 NIPT vanwege verhoogde combitest, 14 dec vk, 25 jan 20 wekenFrutje35/333e12 Juni 2016 31 dec controle vk, 27 januari 20 weken echowrs meisjeWichke24/251e15 Juni 2016 25-1 20 weken echo JongenApriljune33/341e16 Juni 2016 Orchidee8826/322e16 Juni 2016

Klaber

Tabel wijzigen:

beginjuni2016

juni2016

Of zet je gegevens dikgedrukt
Alle reacties Link kopieren
Nou....hartstikke zwanger hoor.

Nog wel een beetje onwerkelijk...maar zo leuk!!😊😊
Nou...harstikke zwanger hoor!!

Nog wel een beetje onwerkelijk maar zo leuk 😊😊
Nou...idd...harstikke zwanger hoor.

Beetje onwennig nog de gedachte...maar zo leuk!!😊😊
Wat leuk Vrouwtje! Van harte gefeliciteerd meid! Je mag jezelf toevoegen aan de tabel als je er in wil!
Hoi allemaal,

Ik schrijf ook mee in het andere topic maar aangezien hier de data wat dichter bij mijn uitgerekende datum (8 feb)ligt zou ik ook graag hier mee willen schrijven.

Ik heb ook last van mijn darmen, het borrelt meer dan normaal. Mijn borsten zijn ook echt gevoelig. Heel apart om dit allemaal te voelen.... Het is ons eerste kindje dus alles is helemaal nieuw.

Ik hoop het zo lang mogelijk voor me te houden maar dat gaat nog moeilijk worden denk ik;)
Mijn gegevens voor de tabel:

leeftijd 30/31, eerste kindje, uitgerekend 8 juni.
Hoii Nadia! Leuk dat je mee komt schrijven als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ja daar is dit forum alvast fijn voor he haha, kun je er toch alvast over kletsen

Ik zal je zometeen even in de tabel zetten!
@bliss91 bedankt voor het toevoegen.

Ik zal trouwens nog wel wat 'ik-drink-vanavond-geen-alcohol' smoezen gebruiken. het gaat meteen opvallen als ik niks ga drinken, en ik drink vrijwel altijd als we weg gaan😔 Dat gaat nog leuk worden.

Mijn beste vriendin is een paar maanden geleden bevallen en die heeft wel weer zin in een feestje(lees: ouderwets op stap met veel alcohol) , ik niet dus haha.

@vrouwtje34

Gefeliciteerd!!!
Goedemiddag, mag ik ook meeschrijven? Ik heb vandaag positief getest. Mijn uitgerekende datum zou de 8e zijn. Het is ons tweede kindje, we hebben een zoon van bijna 1.
Thx Bliss91.

Ja hoor...wil zeker in de tabel.

Leeftijd: 33/34 uitgerekende datum: 8 juni.

Grappig...al een paar op 8 juni 2016 zie ik😊
Oja...bij ons is het ons 2e kindje..
Enn @ nadiaxx...thx! Jij ook he.

We hebben dezelfde uitgerekende datum😊
Hoi allemaal

Ik zou het leuk vinden om in dit topic mee te schrijven .

ik heb afgelopen donderdag positief getest en mijn uitgerekende datum is op 6 juni.

De eerste afspraak bij de verloskundige en de echo staan gepland op 27 oktober.
Van harte gefeliciteerd Myrdal en June! Natuurlijk mogen jullie meeschrijven, gezellig

Jullie mogen jezelf toevoegen aan de tabel, of anders je gegevens dikgedrukt vermelden dan doe ik het wel.

Ik ga je zo toevoegen Vrouwtje!

Dat heb ik ook Nadia haha.. ik drink altijd gezellig mee dus als ik ineens niet drink valt het op had het gisteravond ook! Maar heb met m'n alcoholvrije versie die mijn vriend steeds stiekem regelde goed kunnen doen alsof haha

Dat word nog wat dan met die vriendin haha!
@ Nadia en Bliss...same here😆 Ben ook altijd iemand die gezellig een glaasje meedrinkt. Nu heb ik binnenkort wat feestjes en dan zonder mijn vriend. Weet niet zo goed hoe ik eea moet aanpakken...misschien een buikgriep of antibiotica smoes? Weet de vorige keer ook niet zo goed wat ik toen deed...maar toen had ik ook bijna geen feestjes gepland staan. Misschien kunnen we elkaar wat tips geven?
En @ Bliss thx voor het toevoegen op de tabel👍
Hoi allemaal,

Ik schrijf hier ook graag mee, ook al voelt het allemaal nog heel onwerkelijk!

Maar omdat ik het nog met niemand kan delen (behalve mijn man) is dit heel fijn.

Ik ben 20 augustus gestopt met de pil, 23 augustus og geworden en daarna helemaal niet meer. Ik dacht het zal wel het 'ontpillen' zijn, aangezien ik die 12 jaar geslikt heb. Ik voelde me afgelopen week flink misselijk (waar ik eigenlijk nooit last van heb) en heb om zwangerschap uit te sluiten gisteren een test gedaan. En die hoefde er niet heel hard over na te denken.. daarna nog een en vanochtend een digitale CB test die ook niet lang hoefde na te denken.. zwanger - 3+.

Ik ben natuurlijk niet voor niets gestopt met de pil, maar dit is wel heel erg snel!

Weet iemand hoe ik kan uitrekenen wanneer ik ongeveer uitgerekend zou kunnen zijn?

Ik weet vrijwel zeker dat het ergens tussen 10 & 14 september gebeurd is. Moet ik dan de 'verwekking' datum gebruiken of de laatste keer dat ik og werd?

Ik vind het wel erg spannend allemaal, ook omdat ik het nog niet helemaal kan geloven.
@imjustagirl gefeliciteerd!!

Ik heb de uitgerekende datum kunnen berekenen aan de hand van mijn laatste ongesteldheid, en daar de eerste dag van. Maar volgens mij gaat dit alleen als je weet hoeveel dagen je cyclus is. Mss dat iemand anders hier meer van weet?

@bliss & vrouwtje34

Dat wordt inderdaad leuk!

Ik had vrijdagavond een vriendin op bezoek en heb geen wijn gedronken, zij wel maar volgens mij had ze niets in de gaten. Hoop ik dan haha

Ik had wel alcoholvrije rode wijn gekocht maar die zag er zo licht uit, dat ik die maar niet heb gepakt omdat ik bang was dat dat op zou vallen. Erg he, je denkt dat iedereen iets in de gaten heeft.

Welke wijn had jij bliss?

Vanmiddag naar een braderie geweest en was ik de Bob. Ging makkelijk dus.

Eind oktober hebben we een groot feest om de hoek, maar dan ben ik sowieso ziek 😆
Hier nog een juni baby. Uitrekendatum 2 juni!
Graag gedaan Vrouwtje! Ja tips zijn altijd handig natuurlijk!

Voor mezelf werkt het doen alsof het beste tot nu toe haha, gewoon dubbelfris als wijn of alcoholvrije cocktails ofzo. Maar antibiotica als smoes kan natuurlijk ook! Of de bob zijn (in mijn geval niet zo geloofwaardig want we gaan altijd met de taxi als we gaan stappen )

Gefeliciteerd Imjustagirl en Mommyinprogress! Leuk dat jullie mee komen schrijven!

Imjustagirl als je precies weet wanneer je eisprong was kun je daar het beste van uitgaan. Tenzij je een strakke cyclus van 28 dagen had met eisprong op dag 14? Ik denk dat je op het randje zit van eind mei/begin juni, gezien je test 3+ zei!

Fijn trouwens dat het zo snel gelukt is

Haha Nadia nouja ze heeft er in elk geval niks van gezegd dus! Handig dat je gister de bob kon zijn

Ik zat aan de cocktails zaterdag! Alcoholvrije wijn heb ik nog nooit gehad eigenlijk.. ik drink normaal wel wijn/champagne. Maar op thuisfeestjes ofzo vervang ik die gewoon door dubbelfris haha.

Haha ja dat is ook nog een handige oplossing idd, gewoon ziek zijn
Leuk ik zie dat ik al in de tabel sta. leeftijd is 32 en partner 27 en dit is ons 1e kindje/b]

Wat betreft de alcohol kan ik geen tips geven ik drink zelf niet zo vaak dus dat valt bij mij niet op . Laat een bruiloft gehad en ik was de bob maar niemand ergens over gehoord.

Ik zou wel blij zijn als ik het kan gaan vertellen aan familie dit wil je zo graag delen.

Ik heb al een beetje rond gekeken op websites van babywinkels en heb nu al zin om te gaan shoppen met mijn vriend .
Ja alleen die gegevens miste ik nog idd! Zal ze er later in zetten.

Dat is wel handig ja als je sowieso weinig drinkt altijd, dat scheelt weer smoesjes haha.

Snap ik! Ik verheug me er ook al helemaal op om het te kunnen vertellen gelukkig gaat de tijd best snel, voor we het weten zitten we aan de 12 weken grens!

Ja shoppen idd.. ook al zin in haha. Wij willen zo snel mogelijk het geslacht weten, zodra we dat weten sla ik aan het shoppen haha
Zijn er meer die het geslacht willen weten ?

Wij willen het allebei niet weten . Wordt dus unisex shoppen . Ik heb al wat gekocht van feetje echt te schattig .

Hebben jullie veel klachten ?
Ik ben nog niet zo'n expert op het gebied van tabellen, dus bij deze:

leeftijd 35/36, 2e kind, 8 juni

Wat betreft alcoholvrij heb ik het ultieme excuus ik geef nog bv, dus dronk toch al meestal niet.

@Imjustagirl: ik heb ongeveer hetzelfde. Ik ben na de vorige bevalling nog maar 2x ongesteld geweest en tussen die 2x zat 8 weken. Mijn cyclus w dus nog niet helemaal terug. Heb gewoon voor een normale cyclus gekozen, of ik dan een paar dagen achteruit wordt gezet zie ik bij vk wel. Heel veel kan het niet zijn, want de lijn was zaterdag behoorlijk duidelijk en dat was op 4,5 weken na de laatste ongesteldheid.

@june: nog niet veel klachten, bij de eerste was ik heel moe, de misselijkheid kwam later. Daarom was ik zaterdag eigenlijk ook heel verbaasd, ik herkende namelijk niks van de vorige keer. Maar vanmorgen waren mijn borsten wel pijnlijk, was haast een opluchting dat ik ergens last van had

Wij willen het geslacht wel weten, gewoon bij de 20 weken echo,, maar kan me goed voorstellen dat je het een verrassing wilt laten zijn. Een vriendin van mij heeft dat ook 3x zo gedaan.
Zou je mij erin willen zetten?

uitgerekend 8-6-16, 1ste kindje, ik 28 jaar partner 30, nog geen afspraak bij de verloskundige

Dank je!

Volgende week dinsdag moet ik even langs de huisarts, hij wil me ook even zien, even praatje maken en dan krijg ik een verwijsbrief mee voor de verloskundige.
Amor Vincit Omnia

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven