auto huren

03-10-2015 09:23 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik wil eind deze maand naar een leuk event. Dit is 20 minuten reizen met de auto, 1 uur 20 minuten met de fiets of nog langer met het OV. Nu wil ik graag een auto huren voor 4-5 uur maar weet niet goed hoe wat of waar en hoe duur? Heeft iemand een tip?
Google?
Ligt eraan waar je woonachtig bent en de meeste verhuurbedrijven doen niet aan halve dagen maar nogmaals het ligt eraan waar je woont. Goedkoopste is meestal auto met reclame en die het zuinigst rijdt. Twee zitplaatsen is goedkoper dan vijf uiteraard. Ga naar Google typ in : autoverhuren [jouw woonplaats] en ga dan een beetje vergelijken. Let op borg en ander soort kosten. Succes
Not just a three, it's a cherry blossom!
neem n taxi
Shoot first, ask questions later!
Of vraag of iemand je even wegbrengt /ophaalt.
Shoot first, ask questions later!
Misschien kun je via blablacar met iemand meerijden of je hebt zo'n site waar mensen auto delen
Plaats een oproepje op het forum. Misschien kun je wel met iemand meerijden.
of google: auto huren per uur + woonplaats
Ik weet niet hoe oud je bent en hoelang je al een rijbewijs hebt, maar (een aantal) verhuurbedrijven verhuren geen auto's aan mensen onder een bepaalde leeftijd en/of mensen die pas een korte periode het rijbewijs hebben, wellicht ook nog iets om rekening mee te houden (al weet ik natuurlijk niet of dat op jou van toepassing is).
Als je vaker een auto nodig hebt kun je ook kijken of een Greenwheels abonnement iets voor je is.
Kun je bij de plaatselijk fietsenmaker een scooter huren? Dat kan vaak wel voor een paar uurtjes of halve dag, is waarschijnlijk ook goedkoper.
Car2go je betaalt per minuut? En je kan de auto overal neerzetten maar wel in een bepaald gebied. Of connect car maar ik weet niet waar je woont of heen gaat dit heb je allemaal in Amsterdam
Ik zou ook voor de taxi gaan geloof ik.
Taxi inderdaad, hoef je ook geen rekening te houden met benzinekosten, parkeerkosten, schadeverzekering, alcohol, enz.
Voor een paar uur, kun je een Greenwheels autootje huren. Makkelijk en geen gedoe met huurcontracten/ dubbele legitimatie etc.. Wel relatief duur.

Borent -> goed en goedkoop. Moet wel enigzins in de buurt zijn.

Snappcar -> huren van een particulier.
Je kunt een auto 'huren' van een buurtgenoot via www.snappcar.nl

Je moet eerst lid worden en een scan van je rijbewijs mailen, en ze gaan je rijverleden na. Ik denk dat er ook een minimum leeftijd is, dat lees je vanzelf op die site.

Dit is veel goedkoper dan Greenwheels of Car2go.
You can never have too many hats, gloves and shoes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven