auto huren
zaterdag 3 oktober 2015 om 09:23
zaterdag 3 oktober 2015 om 09:34
Ligt eraan waar je woonachtig bent en de meeste verhuurbedrijven doen niet aan halve dagen maar nogmaals het ligt eraan waar je woont. Goedkoopste is meestal auto met reclame en die het zuinigst rijdt. Twee zitplaatsen is goedkoper dan vijf uiteraard. Ga naar Google typ in : autoverhuren [jouw woonplaats] en ga dan een beetje vergelijken. Let op borg en ander soort kosten. Succes
Not just a three, it's a cherry blossom!
zaterdag 3 oktober 2015 om 10:07
Ik weet niet hoe oud je bent en hoelang je al een rijbewijs hebt, maar (een aantal) verhuurbedrijven verhuren geen auto's aan mensen onder een bepaalde leeftijd en/of mensen die pas een korte periode het rijbewijs hebben, wellicht ook nog iets om rekening mee te houden (al weet ik natuurlijk niet of dat op jou van toepassing is).
zondag 4 oktober 2015 om 13:08
Je kunt een auto 'huren' van een buurtgenoot via www.snappcar.nl
Je moet eerst lid worden en een scan van je rijbewijs mailen, en ze gaan je rijverleden na. Ik denk dat er ook een minimum leeftijd is, dat lees je vanzelf op die site.
Dit is veel goedkoper dan Greenwheels of Car2go.
Je moet eerst lid worden en een scan van je rijbewijs mailen, en ze gaan je rijverleden na. Ik denk dat er ook een minimum leeftijd is, dat lees je vanzelf op die site.
Dit is veel goedkoper dan Greenwheels of Car2go.
You can never have too many hats, gloves and shoes