Voorpraat
woensdag 30 september 2015 om 21:09
Omdat er op het Napraattopic soms irritatie is vanwege onderwerpen die worden voorbesproken, nu dan toch ook maar een Voorpraattopic.
Dus: wat ga je eten?
Waar ga je posten?
Over alles wat nog in het verschiet ligt kun je hier posten.
Dus: wat ga je eten?
Waar ga je posten?
Over alles wat nog in het verschiet ligt kun je hier posten.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 2 oktober 2015 om 19:43
He wat leuk, had het topic nog niet gezien.
Met terugwerkende kracht een Happy New Topic.
Wat ik ga eten is wellicht een simpele zelfgemaakte hamburger. Wilde uitgebreid voor mijzelf gaan koken maar heb een vriendin de hele middag aan de telefoon gehad die waarschijnlijk haar kat net moeten laten inslapen, zit nog steeds op antwoord te wachten. Dus het koken is erbij ingeschoten en denk ik naar morgen verschoven.
Op welke topics ik ga reageren, hopelijk op een nieuw `feel good` topic?
Wat ik ga eten is wellicht een simpele zelfgemaakte hamburger. Wilde uitgebreid voor mijzelf gaan koken maar heb een vriendin de hele middag aan de telefoon gehad die waarschijnlijk haar kat net moeten laten inslapen, zit nog steeds op antwoord te wachten. Dus het koken is erbij ingeschoten en denk ik naar morgen verschoven.
Op welke topics ik ga reageren, hopelijk op een nieuw `feel good` topic?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 2 oktober 2015 om 20:44
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 oktober 2015 @ 19:43:
Op welke topics ik ga reageren, hopelijk op een nieuw `feel good` topic?Verdietig MV dan kan je wel een Feel Good topic gebruiken.
Op welke topics ik ga reageren, hopelijk op een nieuw `feel good` topic?Verdietig MV dan kan je wel een Feel Good topic gebruiken.
I like being a mess. It's who I am.
vrijdag 2 oktober 2015 om 23:02
vrijdag 2 oktober 2015 om 23:11
vrijdag 2 oktober 2015 om 23:14
quote:AllyMcBeal schreef op 02 oktober 2015 @ 23:11:
[...]
En je hoefde vandaag niet, dat scheelt.
Ja, dat scheelt zeker, anders was ik morgen niet gegaan.
Eigenlijk ga ik morgen zijn computer ophalen, die moet weer naar huis.
[...]
En je hoefde vandaag niet, dat scheelt.
Ja, dat scheelt zeker, anders was ik morgen niet gegaan.
Eigenlijk ga ik morgen zijn computer ophalen, die moet weer naar huis.
zaterdag 3 oktober 2015 om 09:53
zaterdag 3 oktober 2015 om 10:15
zaterdag 3 oktober 2015 om 10:45
zaterdag 3 oktober 2015 om 15:21
quote:fietsie schreef op 03 oktober 2015 @ 10:45:
[...]
Heeft hij daar zijn computer dan niet meer nodig? Of gaat zoon verhuizen?Hij heeft nu zijn laptop daar. Op zijn kamer is geen internet, dus hij kon geen nieuwe dingen op zijn computer zetten. Met zijn laptop kan hij makkelijker naar een plek waar wel internet is.
[...]
Heeft hij daar zijn computer dan niet meer nodig? Of gaat zoon verhuizen?Hij heeft nu zijn laptop daar. Op zijn kamer is geen internet, dus hij kon geen nieuwe dingen op zijn computer zetten. Met zijn laptop kan hij makkelijker naar een plek waar wel internet is.
zaterdag 3 oktober 2015 om 15:29
zaterdag 3 oktober 2015 om 15:30