Collecteren
dinsdag 6 oktober 2015 om 18:11
dinsdag 6 oktober 2015 om 18:30
dinsdag 6 oktober 2015 om 18:32
Je gaat wel wat aan de late kant. Ik zou eerder gaan, het is redelijk vroeg donker en veel mensen doen de deur niet open voor onbekenden als het donker is.
Gewoon zeggen wat je nu schrift maar zonder " kleine". En altijd bedanken en nog een fijne avond wensen. Ook aan mensen die niets geven of negatief reageren. Ga geen discussie aan.
Gewoon zeggen wat je nu schrift maar zonder " kleine". En altijd bedanken en nog een fijne avond wensen. Ook aan mensen die niets geven of negatief reageren. Ga geen discussie aan.
dinsdag 6 oktober 2015 om 18:39
quote:anoniempje19877 schreef op 06 oktober 2015 @ 18:37:
Bedankt voor de tips. Ik wilde niet eerder gaan omdat mensen dan vaak nog aan het eten zijn en daardoor geïrriteerd raken (dacht ik). Maar dan loop ik vanavond 2 straten en morgen de rest (en ga ik iets vroeger).Dat zul je toch blijven houden, want sommigen eten al om 17 uur en anderen staan om 19 uur nog te koken (of zijn uberhaupt nog niet thuis uit hun werk)
Bedankt voor de tips. Ik wilde niet eerder gaan omdat mensen dan vaak nog aan het eten zijn en daardoor geïrriteerd raken (dacht ik). Maar dan loop ik vanavond 2 straten en morgen de rest (en ga ik iets vroeger).Dat zul je toch blijven houden, want sommigen eten al om 17 uur en anderen staan om 19 uur nog te koken (of zijn uberhaupt nog niet thuis uit hun werk)
Shoot first, ask questions later!
dinsdag 6 oktober 2015 om 18:41
dinsdag 6 oktober 2015 om 18:54
dinsdag 6 oktober 2015 om 18:55
Ik heb gisteren van 18.00 tot 19.45 uur gecollecteerd voor de dierenbescherming, en vanavond van 18.00 tot 18.45 uur. Inderdaad, als het donker wordt doen veel mensen niet meer open. Irritatie omdat je komt rond etenstijd merk ik af en toe wel, maar als ik dan uitleg dat ik juist rond etenstijd kom omdat de meeste mensen dan thuis zijn snappen de meesten dat wel. Succes vanavond en morgen! Mijn bus voelt lekker zwaar aan, en één dame stopte er tien euro in!
dinsdag 6 oktober 2015 om 18:58
Ik heb zojuist met een spartelende hond op de arm de deur open gedaan voor je collega Ze moest erg lachen omdat mijn hond heel erg probeerde te ontsnappen om dr te begroeten en ze kwam niet echt op dr tekst.
Maar gelukkig kan ik collectebussen lezen, en natuurlijk een bijdrage gedaan.
Succes met collecteren!
Maar gelukkig kan ik collectebussen lezen, en natuurlijk een bijdrage gedaan.
Succes met collecteren!
dinsdag 6 oktober 2015 om 19:02
Ik maak het verhaal niet te lang, tijd vliegt voorbij.
Het is al dierendag geweest, anders had je daar nog iets over kunnen zeggen.
Als je een hond of een kat binnen ziet heb je ook een ingang maar denk dat mensen het waarderen als je het wat korter houdt.
Verder verschilt het per wijk is mij gebleken, oude wijk waar ik woonde deed of niemand open of gaven niets. Terwijl ik ook wel eens in een wijk gewoond waar er gewoon tientjes gegeven werden.
En hou bij op een lijstje wie niet thuis waren, kan je daar op een andere dag nog langs gaan.
Het is al dierendag geweest, anders had je daar nog iets over kunnen zeggen.
Als je een hond of een kat binnen ziet heb je ook een ingang maar denk dat mensen het waarderen als je het wat korter houdt.
Verder verschilt het per wijk is mij gebleken, oude wijk waar ik woonde deed of niemand open of gaven niets. Terwijl ik ook wel eens in een wijk gewoond waar er gewoon tientjes gegeven werden.
En hou bij op een lijstje wie niet thuis waren, kan je daar op een andere dag nog langs gaan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 6 oktober 2015 om 19:04
quote:mizzpiggie schreef op 06 oktober 2015 @ 18:55:
Hoezo doen mensen de deur tegenwoordig niet meer op wanneer het donker is? Ik neem aan dat je met 2 uurtjes wel klaar bent dus dan loop je bijvoorbeeld van half 7 tot half 9 - dan doe ik de deur nog wel voor je open hoor... :-)2 uurtjes en dan klaar? Ik heb een keer een wijk gehad met 1000 huishoudens, dat was echt een week lang een dag en avondtaak om overal langs te gaan
Hoezo doen mensen de deur tegenwoordig niet meer op wanneer het donker is? Ik neem aan dat je met 2 uurtjes wel klaar bent dus dan loop je bijvoorbeeld van half 7 tot half 9 - dan doe ik de deur nog wel voor je open hoor... :-)2 uurtjes en dan klaar? Ik heb een keer een wijk gehad met 1000 huishoudens, dat was echt een week lang een dag en avondtaak om overal langs te gaan
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 7 oktober 2015 om 15:47