Deur dichtgevallen

08-10-2015 14:42 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Wij zijn thuis aan het klussen .

Vriend heeft een nieuwe wc deur erin gezet. Deze deur heeft nog geen slot en deurklinken.

Hij zei nog, zorg ervoor dat de deur niet dichtvalt.

Hij gaat naar zijn werk, jullie raden het al...de deur heb ik per ongeluk laten dichtvallen :(

Hebben jullie de tip om me te helpen?

Ps heb hem (gelukkig) van buiten laten dichtvallen dus zit niet op gesloten
quote:Fraulein_Maria schreef op 08 oktober 2015 @ 14:49:

Of niet, als je vivapimpelmees een leuke dag wil bezorgen.

Zijn de leukste topics. Ooit iemand 's nachts gevolg die haar laars niet meer uit kreeg Door een kapotte rits. En iemand die vast zat in haar leren jas.

briljant en huilen van het lachen.
Als er geen slot in zit kan hij toch zo weer open?

Ziet het er zo (ongeveer) uit?
quote:misschicken schreef op 08 oktober 2015 @ 14:45:

tvp

Ehmm nieuw hiero...

Wat is tvp?
quote:Corona67 schreef op 08 oktober 2015 @ 14:54:

[...]

Ehmm nieuw hiero...

Wat is tvp?Terug vind post.
topic om te volgen
Jaaaaaa gelukt!! Met de schroevendraaier.

Top bedankt allen!! Scheelt weer een ruzietje vanavond hahah
Ik snap het niet. Als er geen slot in zit kan hij toch ook niet dicht vallen?
quote:vivapimpelmees schreef op 08 oktober 2015 @ 14:53:

[...]

Zijn de leukste topics. Ooit iemand 's nachts gevolg die haar laars niet meer uit kreeg Door een kapotte rits. En iemand die vast zat in haar leren jas.

briljant en huilen van het lachen.Inderdaad, die laars, midden in de nacht.. Dat was een prachtig topic
Hang nou zo'n ding aan beide kanten van de deur op, just in case!
Pink door het gat steken en trekken, of iets anders met een haakje. Of een ouderwetse wc-plopper tegen de deur aanduwen en dan aantrekken...ik bedenk maar wat hoor. Ik begrijp het probleem eigenlijk niet. Zonder slot of binnenwerk kan een deur toch niet dichtvallen?

O, oké. Het is al opgelost.
toedeledokie wijzigde dit bericht op 08-10-2015 14:59
Reden: Mosterd
% gewijzigd
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
zo'n deur stop tussen doen wat je ook gebruikt als de deur niet mag dichtwaaien
quote:vivapimpelmees schreef op 08 oktober 2015 @ 14:53:

[...]

briljant en huilen van het lachen. 's nachts meer kans op een lekker topic? TO is uit de brand namelijk....
quote:ditbenik88 schreef op 08 oktober 2015 @ 14:57:

Top bedankt allen!! Scheelt weer een ruzietje vanavond hahahAls je daar echt ruzie over zou krijgen, zou ik liever een huisje voor mezelf gaan zoeken.
Fijn voor je ditbenik, wel jammer. Ik kan wel wat afleiding gebruiken en hoopte op een topic waarin iemand zich live uit haar wc zou bevrijden.

...kan je niet even proberen of je de deur van binnenuit ook zo makkelijk openkrijgt
quote:ditbenik88 schreef op 08 oktober 2015 @ 14:57:

Top bedankt allen!! Scheelt weer een ruzietje vanavond hahahNiet vertellen tegen hem!!
quote:Ikbenanoniem schreef op 08 oktober 2015 @ 14:56:

[...]

Terug vind post.Dank!
quote:ditbenik88 schreef op 08 oktober 2015 @ 14:52:

Het beslag van de deurklink zit er nog niet in helaas.

Ik ga een paar opties uittesten!!

Er zit niks in de deur het is net een plank met 2 gaten waar het slot en deurklink nog in gezet moeten worden. Tenminste volgens mij ;)

Pak een schroevendraaier of iets anders met een lang dun stuk er aan. als je dit door het gat waar de deurklink moet steekt en een beetje hard duwt dan duwt het zich een ietsiepietsie vast in de binnenkant van de deur. Dan kan je hem als een hefboompje gebruiken en zo een stukje openduwen en kan je net het randje van de deur vast pakken.

( heb ervaring)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:cerulli schreef op 08 oktober 2015 @ 14:59:

...kan je niet even proberen of je de deur van binnenuit ook zo makkelijk openkrijgt Ik stem voor
Als het een plank is met twee gaten moet je gewoon in een gat haken en hem opentrekken. Wat is het probleem?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
quote:ClaudeFiolle schreef op 08 oktober 2015 @ 15:11:

Als het een plank is met twee gaten moet je gewoon in een gat haken en hem opentrekken. Wat is het probleem?Tja, snap ik inderdaad ook niet
Oh mosterd. Wat een nontopic.
Een dikke handdoek er overheen hangen, kan hij niet meer dicht vallen.
Help, ik had een banaan vast en toen deed ik mijn hand open en toen viel die banaan op de grond. Help, wat moet ik nu doen? Die banaan ligt op de grond, help!
quote:ClaudeFiolle schreef op 08 oktober 2015 @ 15:14:

Help, ik had een banaan vast en toen deed ik mijn hand open en toen viel die banaan op de grond. Help, wat moet ik nu doen? Die banaan ligt op de grond, help!Weet je trouwens dat ik net voor het eerst jouw nickname hardop uitsprak? Nu moet ik heel hard lachen
quote:lionlily schreef op 08 oktober 2015 @ 15:15:

[...]

Weet je trouwens dat ik net voor het eerst jouw nickname hardop uitsprak? Nu moet ik heel hard lachen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven