Deur dichtgevallen
donderdag 8 oktober 2015 om 14:42
Hoi allen,
Wij zijn thuis aan het klussen .
Vriend heeft een nieuwe wc deur erin gezet. Deze deur heeft nog geen slot en deurklinken.
Hij zei nog, zorg ervoor dat de deur niet dichtvalt.
Hij gaat naar zijn werk, jullie raden het al...de deur heb ik per ongeluk laten dichtvallen
Hebben jullie de tip om me te helpen?
Ps heb hem (gelukkig) van buiten laten dichtvallen dus zit niet op gesloten
Wij zijn thuis aan het klussen .
Vriend heeft een nieuwe wc deur erin gezet. Deze deur heeft nog geen slot en deurklinken.
Hij zei nog, zorg ervoor dat de deur niet dichtvalt.
Hij gaat naar zijn werk, jullie raden het al...de deur heb ik per ongeluk laten dichtvallen
Hebben jullie de tip om me te helpen?
Ps heb hem (gelukkig) van buiten laten dichtvallen dus zit niet op gesloten
donderdag 8 oktober 2015 om 14:53
quote:Fraulein_Maria schreef op 08 oktober 2015 @ 14:49:
Of niet, als je vivapimpelmees een leuke dag wil bezorgen.
Zijn de leukste topics. Ooit iemand 's nachts gevolg die haar laars niet meer uit kreeg Door een kapotte rits. En iemand die vast zat in haar leren jas.
briljant en huilen van het lachen.
Of niet, als je vivapimpelmees een leuke dag wil bezorgen.
Zijn de leukste topics. Ooit iemand 's nachts gevolg die haar laars niet meer uit kreeg Door een kapotte rits. En iemand die vast zat in haar leren jas.
briljant en huilen van het lachen.
donderdag 8 oktober 2015 om 14:58
quote:vivapimpelmees schreef op 08 oktober 2015 @ 14:53:
[...]
briljant en huilen van het lachen.Inderdaad, die laars, midden in de nacht.. Dat was een prachtig topic
[...]
briljant en huilen van het lachen.Inderdaad, die laars, midden in de nacht.. Dat was een prachtig topic
donderdag 8 oktober 2015 om 14:58
Pink door het gat steken en trekken, of iets anders met een haakje. Of een ouderwetse wc-plopper tegen de deur aanduwen en dan aantrekken...ik bedenk maar wat hoor. Ik begrijp het probleem eigenlijk niet. Zonder slot of binnenwerk kan een deur toch niet dichtvallen?
O, oké. Het is al opgelost.
O, oké. Het is al opgelost.
toedeledokie wijzigde dit bericht op 08-10-2015 14:59
Reden: Mosterd
Reden: Mosterd
% gewijzigd
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
donderdag 8 oktober 2015 om 14:59
quote:vivapimpelmees schreef op 08 oktober 2015 @ 14:53:
[...]
briljant en huilen van het lachen. 's nachts meer kans op een lekker topic? TO is uit de brand namelijk....
[...]
briljant en huilen van het lachen. 's nachts meer kans op een lekker topic? TO is uit de brand namelijk....
donderdag 8 oktober 2015 om 15:05
quote:ditbenik88 schreef op 08 oktober 2015 @ 14:52:
Het beslag van de deurklink zit er nog niet in helaas.
Ik ga een paar opties uittesten!!
Er zit niks in de deur het is net een plank met 2 gaten waar het slot en deurklink nog in gezet moeten worden. Tenminste volgens mij
Pak een schroevendraaier of iets anders met een lang dun stuk er aan. als je dit door het gat waar de deurklink moet steekt en een beetje hard duwt dan duwt het zich een ietsiepietsie vast in de binnenkant van de deur. Dan kan je hem als een hefboompje gebruiken en zo een stukje openduwen en kan je net het randje van de deur vast pakken.
( heb ervaring)
Het beslag van de deurklink zit er nog niet in helaas.
Ik ga een paar opties uittesten!!
Er zit niks in de deur het is net een plank met 2 gaten waar het slot en deurklink nog in gezet moeten worden. Tenminste volgens mij
Pak een schroevendraaier of iets anders met een lang dun stuk er aan. als je dit door het gat waar de deurklink moet steekt en een beetje hard duwt dan duwt het zich een ietsiepietsie vast in de binnenkant van de deur. Dan kan je hem als een hefboompje gebruiken en zo een stukje openduwen en kan je net het randje van de deur vast pakken.
( heb ervaring)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 8 oktober 2015 om 15:15
quote:ClaudeFiolle schreef op 08 oktober 2015 @ 15:14:
Help, ik had een banaan vast en toen deed ik mijn hand open en toen viel die banaan op de grond. Help, wat moet ik nu doen? Die banaan ligt op de grond, help!Weet je trouwens dat ik net voor het eerst jouw nickname hardop uitsprak? Nu moet ik heel hard lachen
Help, ik had een banaan vast en toen deed ik mijn hand open en toen viel die banaan op de grond. Help, wat moet ik nu doen? Die banaan ligt op de grond, help!Weet je trouwens dat ik net voor het eerst jouw nickname hardop uitsprak? Nu moet ik heel hard lachen