Gedrag van mijn kat

10-10-2015 17:34 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb een vraag,vandaag kwam ik thuis van boodschappen doen en ineens gromt en blaast en schreeuwt mijn en ekat tegen de andere..dit gedrag heeft ze nog nooit getoond tegen haar zusje.

Soms gromt ze ook als haar zus niet in de buurt is . Ik kan haar wel gewoon aaien en ze heeft volgens mij geen pijn ze loopt ook normaal! Wat kan ik hieraan doen? Ze is wel een beetje schuw. Zou ze ziek zijn en daarom zo reageren?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Als katten opeens zich anders gedragen lijkt me dat wel een bezoekje naar de dierenarts waard. Kan zijn dat ze toch buikpijn heeft of last heeft van het een of het ander, vandaar dat een dierenarts jou het beste advies kan geven hierin. Succes!
Ik denk wel dat je kat pijn heeft of ander ongemak, ze doen alles om dit te verbergen! Kun je de kat verder overal aanraken? Komt ze buiten?
Nee ze komt niet buiten, ze is altijd wel een beetje schuw geweest maar ze gedraagt zich nu wel heel anders en haar zus kijkt haar echt aan zo van wat heb jij...
Mag je haar hele lijfje voelen en zachtjes drukken overal?
Ja dat wel en dan gaat ze ook gelijk spinnen
Ook spinnen doen ze bij pijn, mijn poes kwam ooit thuis met een afgescheurde teen, het eerste wat ze deed was eten en spinnen. Ik zou de dierenarts bellen in jouw geval.
Bedankt ,ik denk dat ik het nog een half uurtje aankijk en dan idd de dierenarts even bel!
En hoe gaat het nu?
Hoe gaat het nu?
Ik heb de dierenarts gebeld en die raadde me aan om ze even in aparte kamers te zetten,zodat kiara (de blazende kat) even tot rust kan komen en dan morgen ze er weer uit te laten en kijken wat er gebeurt.

Kiara is denk ik bang voor haar zusje want toen ze eerder te dichtbij kwam liet ze ook haar ontlasting lopen:-( ik heb geen idee hoe dit gaat aflopen .....
Ik hoop dat het weer beter zal gaan met Kiara. Succes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven