Valkenburg/Maastricht
zondag 11 oktober 2015 om 23:58
maandag 12 oktober 2015 om 09:40
quote:alinea schreef op 12 oktober 2015 @ 09:31:
Thermae 2000 is heerlijk maar beetje duur en daarnaast zit een landal met leuke huisjes! En dan lekker naar het centrum van Valkenburg naast de mergelgrotten, met kerst is het helemaal een fantastische ervaring dan zit er een kerstmarkt in de grot.
Klopt de kerstmarkten zijn erg leuk, maar ga daar niet in het weekend heen. Dan is het veel te druk.
Landal in Valkenburg is idd een leuke plek.
Thermae 2000 is heerlijk maar beetje duur en daarnaast zit een landal met leuke huisjes! En dan lekker naar het centrum van Valkenburg naast de mergelgrotten, met kerst is het helemaal een fantastische ervaring dan zit er een kerstmarkt in de grot.
Klopt de kerstmarkten zijn erg leuk, maar ga daar niet in het weekend heen. Dan is het veel te druk.
Landal in Valkenburg is idd een leuke plek.
maandag 12 oktober 2015 om 09:58
maandag 12 oktober 2015 om 11:32
Rodelbaan is alleen open bij goed weer!
(ook wel logisch, bij nat weer zou je uit de baan kunnen vliegen)
Zwembad Mosaqua in Gulpen is ook een aanrader. Voor de kinderen in ieder geval leuker dan Thermea 2000.
En afhankelijk van de leeftijd van je kinderen is pretpark De Valkenier in Valkenburg ook leuk en betaalbaar.
Redelijk goedkoop hotel in Valkenburg is Hotel2000. Niet het meest luxe hotel, maar goede bedden en lekker ontbijt.
Je zou anders ook een een stacaravan kunnen overwegen op bijvoorbeeld camping Oriental in Berg en Terblijt. Dat ligt tussen Valkenburg en Maastricht in, op een berg.
(ook wel logisch, bij nat weer zou je uit de baan kunnen vliegen)
Zwembad Mosaqua in Gulpen is ook een aanrader. Voor de kinderen in ieder geval leuker dan Thermea 2000.
En afhankelijk van de leeftijd van je kinderen is pretpark De Valkenier in Valkenburg ook leuk en betaalbaar.
Redelijk goedkoop hotel in Valkenburg is Hotel2000. Niet het meest luxe hotel, maar goede bedden en lekker ontbijt.
Je zou anders ook een een stacaravan kunnen overwegen op bijvoorbeeld camping Oriental in Berg en Terblijt. Dat ligt tussen Valkenburg en Maastricht in, op een berg.
dinsdag 13 oktober 2015 om 21:05
quote:sugarmiss schreef op 12 oktober 2015 @ 09:58:
In valkeburg kun je ook naar een nagebouwde kolenmijn. Toen ik er was werd je nog rondgeleid do o r een voormalig mijnwerker. Al zullen die misschien inmiddels uitgestorven zijn.
Leuk uitje voir zowel jij als je kinderen.
Geen tips voor accomodatie.
Vergeet die nep mijn en ga naar een echte mijn.
Blegny in de buurt van luik
Dierentuin heb je de keuze uit gaiapark kerkrade en tiergarten aachen.
Mondo verde ligt ook nog in kerkrade , iets met tuinen etc.
Voor goedkope lego/playmobil moet je bij top1 toys in vaals zijn (tot 30% goedkoper)
In valkeburg kun je ook naar een nagebouwde kolenmijn. Toen ik er was werd je nog rondgeleid do o r een voormalig mijnwerker. Al zullen die misschien inmiddels uitgestorven zijn.
Leuk uitje voir zowel jij als je kinderen.
Geen tips voor accomodatie.
Vergeet die nep mijn en ga naar een echte mijn.
Blegny in de buurt van luik
Dierentuin heb je de keuze uit gaiapark kerkrade en tiergarten aachen.
Mondo verde ligt ook nog in kerkrade , iets met tuinen etc.
Voor goedkope lego/playmobil moet je bij top1 toys in vaals zijn (tot 30% goedkoper)
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.