Valkenburg/Maastricht

11-10-2015 23:58 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen binnenkort een weekendje naar Valkenburg/Maastricht met 2 kinderen. Ik zoek een beetje leuke maar vooral ook betaalbare accommodatie. Het hoeft niet in het dorp/de stad zelf te liggen. Ik zie door de bomen het bos even niet meer. Iemand leuke ervaringen?
http://www.appartementdie ... /prijzen/lastminutes.html

Was goed.
Verder zou ik op booking.com kijken bij de familiekamers.
Wanneer wil je weg?

Hoeveel 'luxe' wil je?

Wat is je budget?

Leuk om die kant op te gaan, genoeg te zien en te doen!
Thermae 2000 is heerlijk maar beetje duur en daarnaast zit een landal met leuke huisjes! En dan lekker naar het centrum van Valkenburg naast de mergelgrotten, met kerst is het helemaal een fantastische ervaring dan zit er een kerstmarkt in de grot.
quote:alinea schreef op 12 oktober 2015 @ 09:31:

Thermae 2000 is heerlijk maar beetje duur en daarnaast zit een landal met leuke huisjes! En dan lekker naar het centrum van Valkenburg naast de mergelgrotten, met kerst is het helemaal een fantastische ervaring dan zit er een kerstmarkt in de grot.

Klopt de kerstmarkten zijn erg leuk, maar ga daar niet in het weekend heen. Dan is het veel te druk.

Landal in Valkenburg is idd een leuke plek.
In valkeburg kun je ook naar een nagebouwde kolenmijn. Toen ik er was werd je nog rondgeleid do o r een voormalig mijnwerker. Al zullen die misschien inmiddels uitgestorven zijn.

Leuk uitje voir zowel jij als je kinderen.

Geen tips voor accomodatie.
Bedankt voor de tips tot nu toe. Ik ga de Landal ook eens even bekijken. Het is het laatste weekend van de herfstvakantie. Moet dus waarschijnlijk nog opschieten ook met iets boeken.
In de buurt van Valkenburg zit ook een rodelbaan. Heb het even snel opgezocht en heet A go go Valkenburg. Superleuk voor kinderen (en eigenlijk ook voor volwassenen )
Rodelbaan zit boven bij de kabelbaan. Maar to vraagt om eem locatie om te overnachten. Is to er nog?
Rodelbaan is alleen open bij goed weer!

(ook wel logisch, bij nat weer zou je uit de baan kunnen vliegen)

Zwembad Mosaqua in Gulpen is ook een aanrader. Voor de kinderen in ieder geval leuker dan Thermea 2000.

En afhankelijk van de leeftijd van je kinderen is pretpark De Valkenier in Valkenburg ook leuk en betaalbaar.

Redelijk goedkoop hotel in Valkenburg is Hotel2000. Niet het meest luxe hotel, maar goede bedden en lekker ontbijt.

Je zou anders ook een een stacaravan kunnen overwegen op bijvoorbeeld camping Oriental in Berg en Terblijt. Dat ligt tussen Valkenburg en Maastricht in, op een berg.
Ben er weer hoor! Ik neem alles mee. Had een hele drukke dag vandaag. Ik ga alles even rustig bekijken en dan moet ik maar snel iets boeken.
Ik denk dat het Landal gaat worden!
Veel plezier voor als het zover is.
Dankjewel!
Het is daar een beetje heuvelachtig, Waar landal zit, je krijgt er een beetje een alpen gevoel van en de omgeving en Valkenburg zijn ook erg leuk. Veel plezier!
quote:sugarmiss schreef op 12 oktober 2015 @ 09:58:

In valkeburg kun je ook naar een nagebouwde kolenmijn. Toen ik er was werd je nog rondgeleid do o r een voormalig mijnwerker. Al zullen die misschien inmiddels uitgestorven zijn.

Leuk uitje voir zowel jij als je kinderen.

Geen tips voor accomodatie.

Vergeet die nep mijn en ga naar een echte mijn.

Blegny in de buurt van luik

Dierentuin heb je de keuze uit gaiapark kerkrade en tiergarten aachen.

Mondo verde ligt ook nog in kerkrade , iets met tuinen etc.

Voor goedkope lego/playmobil moet je bij top1 toys in vaals zijn (tot 30% goedkoper)
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Leuke tips allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven