Hotel Antwerpen

12-10-2015 13:33 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Eind november ga ik met mijn man een weekendje naar Antwerpen. Ik ben nog op zoek naar een leuk hotel, liefst een beetje in het centrum. Niet al te duur maar het hoeft ook weer niet voor een bodemprijs, zo vaak gaan we niet weg samen..!

Heeft iemand nog goede tips? Ik zie door al die hotels in Antwerpen het bos niet meer ;)

Bedankt alvast voor het meedenken!

PS: we gaan 's avonds naar een voorstelling in het sportpaleis maar als er parkeergelegenheid bij het hotel is hoeven we niet per se daar in de buurt te zitten.
Postillion nabij de kathedraal. Dan kun je je auto parkeren in de garage van de Grote Markt.
Shoot first, ask questions later!
Ik zou ook echt in het centrum gaan zitten en niet heel dicht in de buurt van het Sportpaleis. Op zijn zachts gezegd is dat nu niet echt een heel prettige wijk. Vanaf het centrum zit je met de tram zo in het sportpaleis (tram 5 volgens mij uit het hoofd)
Ik had eerder dit jaar een super deal voor het Antwerp City Center Hotel. Vlak bij het Centraal Station, de Winkelstraat en op goede loopafstand van de rest van het centrum (Kathedraal etc.)
Bedankt voor jullie tips! Goed om te weten dat het Sportpaleis niet zo'n 'frisse' buurt is... Wil wel graag heel terugkomen in NL uiteraard ;) Die buurt gaan w dus mijden.

Ik ga eens even googelen op de namen die jullie hebben geopperd. Mochten jullie nog meer tips hebben, altijd welkom!
Leonardo hotel aan de Keyserlei

Parkeren kun je onder het hotel

(Wel krap draaien in de ondergrondse parking.. Ze hebben vloerbedekking tegen de muren geplakt )
Kan je met de trein naar Antwerpen sporen? Dan hoef je al geen parkeerkosten te betalen. Verder is met de auto naar het Sportpaleis gaan ook geen goed plan, dan is de tram veel gemakkelijker.
Theater hotel in het centrum vlakbij de zg. Vogeltjesmarkt die 's zondags wordt gehouden. Fantastisch uitgebreid ontbijtbuffet!
Ok, goed om te weten dat de tram een betere optie is.

Met de trein zou kunnen, maar vind met de auto altijd wel erg fijn reizen en ik heb een auto van de zaak dus geen benzinekosten.

Dat weegt misschien weer een beetje op tegen de parkeerkosten...

Uitgebreid ontbijt klinkt goed, ga eens kijken naar het Theatre hotel.
Als je met de tram gaat moet je wel aandacht hebben voor de uren van de terugritten. In principe rijdt er altijd nog een tram terug na het laatste optreden, maar dan mag je dus niet nog een uur blijven hangen in de zaal om iets te drinken bijvoorbeeld.

Hier vind je wat meer informatie over de uren van de terugritten: http://www.sportpaleis.be/nl/mobiliteit/combiticket

De laatste keer dat ik met de auto naar het Sportpaleis ging, moesten we eerst een uur aanschuiven om de parking op te geraken, en 'savonds 1.5uur om er terug af te mogen. Geen goed idee dus.
Kijk! Daarom vind ik het Viva forum zo top! Echt goede en concrete tips. Dank!
Theater hotel heeft nu ook weer interessante aanbiedingen. Ligt t.o. de Boerlaschouwburg. Gratis parkeren onder het hotel. En echt, het ontbijt was grandioos!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-01-2016 23:48
Reden: Spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven