Mauritius

12-10-2015 22:43 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik vertrek volgende week naar Maurititus voor 2 weken vakantie. Is Iemand ervaringen of tips of kennen jullie mensen met ervaringen en tips? Ik hoor ze graag?
Ik ken mensen met ervaring.

Maar ik neem aan dat je je bestemming bewust hebt gekozen en niet met pijltjes hebt gegooid? Dat je je in hebt gelezen, een reisgids hebt gekocht?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Op TripsAdvisor kan je veel dingen vinden. Ze hebben er ook een forum waarin je deze vraag ook kan stellen. Veel plezier!
quote:himalaya schreef op 12 oktober 2015 @ 22:49:

Ik ken mensen met ervaring.

Maar ik neem aan dat je je bestemming bewust hebt gekozen en niet met pijltjes hebt gegooid? Dat je je in hebt gelezen, een reisgids hebt gekocht?Dat heb ik zeker allemaal gedaan, maar dat neemt niet weg dat ik nieuwsgierig ben naar de ervaringen van andere. Zo raar is dat toch niet?
Wij zijn er een paar jaar geleden geweest. In een appartement met huurauto.

Ze rijden er links. Het is leuk om gewoon rond te gaan rijden. Ik vond Pereybere het mooiste strand.

Hele lieve mensen en het eten is er fantastisch.
Ik ben er een jaar of 8 geleden geweest. We zaten in een onwijs gaaf hotel aan een super mooi strand dus we hoefden het hotel eigenlijk niet echt uit.

Ik kan mij herinderen dat we een speedboot tocht haddbe gedaan en we gingen ergens snorkelen, super mooi.

We zijn in een park geweest met hele grote waterlelies, waar ze die baby's opzetten.

Verder niet veel boeiend buiten de deuren van het hotel gedaan.
Wat zonde!

De mooiste kleine restaurantjes zijn er en de mooiste stranden en de mensen zijn superlief. Er groeit veel suikerriet. Daar maken ze o.a. rum van in heel veel verschillende smaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven