Scheren 😖

08-07-2015 23:02 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello,

Dit is mijn eerste topic ofzo op viva, maar ik heb dus een paar vragen. Ik durf dit niet echt in het echte leven aan iemand te vragen dus doe ik het maar anoniem, lijkt me wat makkelijker.

Ik ben dus een jongen van 18, maar ik heb het al een jaar niet meer gedaan en ik zeg telkens dat ik alles beneden scheer als het weer zo ver is.. Maar het is niet zo ver gekomen.. Ik weet niet echt waarom, maar omdat ik het dus al niet meer heb gedaan heb ik niet geschoren.. Geen zin ofzo? Ik weet niet waarom ik het maar telkens uitstel. Ik wil het ook wel doen maar dan weet ik ook niet echt hoe ik me kont en tussen me ballen en kont weer moet doen.. Ik dacht iemand die dat voor je doet, maar daar heb ik de ballen ook niet voor.. Iemand tips.. Goeie en makkelijke tips aub.
Ontharing crème misschien een ideetje?
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
quote:madras schreef op 09 juli 2015 @ 00:19:

@Zocher

Of gewoon even vragen of ze je gebitje even wil vasthouden

Nu begrijp ik er niks meer van. Als 'ze' mijn gebitje vast zou willen houden, is ze dus een vrouw.

Die heeft geeneens een penis.

Gelukkig heb ik m'n eigen tanden nog.

En een man met een tondeuse.
*verwijderd, i.v.m. mogelijk banwaardig*
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
je bent toch geen baby. laat wat haar staan, zeker als je een oudere vrouw wilt zoals je in je andere topic zet
quote:muzemeisje schreef op 08 juli 2015 @ 23:58:

[...]

Nee hoor, ze is niet 1 van de weinige. Ik vind beharing wél sexy. Ook in de schaamstreek. En ik weet niet hoe jij eruit ziet, maar ik heb nooit een man ontmoet met haren op de penis zelf. En mocht ik al het hele geval in mijn mond kunnen nemen en dan met mijn neus in een schuurspons terecht komen, zou ik vragen om het iets korter te houden. Geen haar in de schaamstreek bij de man vind ik persoonlijk een afknapper.

Helemaal mee eens.

Beetje haar is prima, zolang het verzorgd is. Helemaal kaal vind ik niet mannelijk.
Gewoon jezelf laten scheren door iemand anders. In de salon waar ik kom doen ze dat voor je.
Tondeuse met opzetstuk. Vooral dat opzetstuk is belangrijk, want die tanden bijten echt heel snel door je huid heen.

Mesje zou ik niet gebruiken. Trim het, niet te kort, maar scheer het niet glad. Spaart een hoop ellende qua ingegroeide haren, stoppels die in je huid steken en de boel schraal en pijnlijk maken.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Madras: ik heb het er wel eens met vriendinnen over gehad en ze vinden allemaal dat haar sexier is dan geen haar. Geen haar is toch al gauw kinderlijk of vrouwelijk. Iedereen heeft natuurlijk een andere smaak, maar ik houd ook meer van kort en netjes dan van kaal. Op kaal zou ik afknappen. Ook toen ik 18 was.
Idd. Kort en netjes. Dus een tondeuse of trimmer. En dan maximaal. 1 cm. Mooi en mannelijk.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Hier nog iemand die kaal niet mooi vindt. Tuurlijk moet je het een beetje bijhouden. Maar liever gewoon haar dan kaalgeschoren.
Helemaal kaal vind ik bij een man ook niet erg aantrekkelijk, gewoon mooi bijgetrimd is wel netjes, dan hoef je ook niet te klooien met een scheermes tussen je billen en rond je zak, is veel te gevaarlijk haha.
Veet, de ontharingscreme. makkelijk en pijnloos. mijn man gebruikt het al jaaaaaren. klinkt wel erg als reclame, ik weet het. Maar er komen geen mesjes en wondjes of zo aan te pas.
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven