Verveling
woensdag 14 oktober 2015 om 21:44
woensdag 14 oktober 2015 om 21:59
Tips tegen verveling
Iets gaan doen
En ja dat klinkt simpel, en dat is het eigenlijk ook
Ga, sporten, sluit je aan bij een muziekvereniging, boekenclub, kookclub.
Weet je wat het is met nieuwe vrienden
Die komen nou eenmaal niet spontaan bij je aanbellen nog voor je ze kent.
Daar zal je in moeten investeren
Tijd, en energie
Iets gaan doen
En ja dat klinkt simpel, en dat is het eigenlijk ook
Ga, sporten, sluit je aan bij een muziekvereniging, boekenclub, kookclub.
Weet je wat het is met nieuwe vrienden
Die komen nou eenmaal niet spontaan bij je aanbellen nog voor je ze kent.
Daar zal je in moeten investeren
Tijd, en energie
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 14 oktober 2015 om 22:51
Ga tekenen of kleuren. Koop een haaknaald en garen en zoek op youtube hoe je pannenlappen maakt. Leer breien. Schrijf je in bij de muziekschool voor een instrument dat je wil leren bespelen. Of voor zang. Word lid van de bibliotheek en ga boeken lezen, cd's luisteren, dvd's kijken. Ga op dansles als je het wat avontuurlijker wil aanpakken. Of ga bij een schaak- of damclub als je slim bent.
woensdag 14 oktober 2015 om 22:56
woensdag 14 oktober 2015 om 23:13
Ik kan me er vaak niet toe zetten om met mensen af te spreken, dat is begonnen met mijn depressie en helaas nooit meer weggegaan.. ik werk fulltime in de bediening maar wel met winkeltijden, dus overdag ben ik wel bezig.
Ik ben begonnen met een Mandelakleurboek, daar wil ik ook wel mee verder gaan. Maar ik moet er ook meer op uit.
Nu hang ik vaak voor de tv en grijp ik naar eten en dat ook terwijl ik al heel lang worstel met mn gewicht waar ik onzeker van word..
Ik vind het super dat jullie met me meedenken!
Ik ben begonnen met een Mandelakleurboek, daar wil ik ook wel mee verder gaan. Maar ik moet er ook meer op uit.
Nu hang ik vaak voor de tv en grijp ik naar eten en dat ook terwijl ik al heel lang worstel met mn gewicht waar ik onzeker van word..
Ik vind het super dat jullie met me meedenken!