inhoud telefoon
donderdag 15 oktober 2015 om 05:41
donderdag 15 oktober 2015 om 05:49
quote:Corona67 schreef op 15 oktober 2015 @ 05:46:
Dat laatste.. Is dat zo mama?
Ook als je bv het abbo al 3 jaar hebt?
Meeste abbo's met telefoon duren 2 jaar. Als je besluit na 1 jaar te willen kappen dan moet je het 2e jaar 'afkopen'.
Als je de 2 jaar voorbij bent kan je gewoon maandelijks het abonnement opzeggen wan die is dan stilzwijgend verlengd. Of hoe ze dat ook maar noemen in de telecomwereld.
Dat laatste.. Is dat zo mama?
Ook als je bv het abbo al 3 jaar hebt?
Meeste abbo's met telefoon duren 2 jaar. Als je besluit na 1 jaar te willen kappen dan moet je het 2e jaar 'afkopen'.
Als je de 2 jaar voorbij bent kan je gewoon maandelijks het abonnement opzeggen wan die is dan stilzwijgend verlengd. Of hoe ze dat ook maar noemen in de telecomwereld.
donderdag 15 oktober 2015 om 06:40
Let er op dat als je je mobiele nummer wil houden, je dat tijdig moet aangeven bij je oude en nieuwe aanbieder. Het beste doe je dat gelijk bij het kiezen van een nieuwe aanbieder. Als ik bijvoorbeeld zou overstappen naar een andere aanbieder, en mijn huidig abonnement stop zet, dan zet ik het huidig abonnement stop door een nieuw abonnement met nummerbehoud af te sluiten. Bij prepaid moet je dat meestal zelf aan de klantenservice van jouw nieuwe aanbieder vragen.