inhoud telefoon

15-10-2015 05:41 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
heyy,

Misschien een domme vraagje maar ik heb een telefoon abonnement (telefoon met abbo). Als ik het abonnement afzeg, is de simcard niet meer geldig. Maar zonder simcard kan ik mijn telefoon toch nog wel aanzetten? En dan kan ik toch nog bij gegevens zoals foto's?
Telefoon werkt zonder simkaart ook gewoon hoor. Je kan alleen niet bellen of smsen.

Weet je wel wanneer je abbo afzegt, maar de nog niet is afgelopen je wel de resterende maanden in 1x moet neerklappen?
Dat laatste.. Is dat zo mama?

Ook als je bv het abbo al 3 jaar hebt?
quote:Corona67 schreef op 15 oktober 2015 @ 05:46:

Dat laatste.. Is dat zo mama?

Ook als je bv het abbo al 3 jaar hebt?

Meeste abbo's met telefoon duren 2 jaar. Als je besluit na 1 jaar te willen kappen dan moet je het 2e jaar 'afkopen'.

Als je de 2 jaar voorbij bent kan je gewoon maandelijks het abonnement opzeggen wan die is dan stilzwijgend verlengd. Of hoe ze dat ook maar noemen in de telecomwereld.
Ahhh ok... Duidelijk (vroege vogel )
Let er op dat als je je mobiele nummer wil houden, je dat tijdig moet aangeven bij je oude en nieuwe aanbieder. Het beste doe je dat gelijk bij het kiezen van een nieuwe aanbieder. Als ik bijvoorbeeld zou overstappen naar een andere aanbieder, en mijn huidig abonnement stop zet, dan zet ik het huidig abonnement stop door een nieuw abonnement met nummerbehoud af te sluiten. Bij prepaid moet je dat meestal zelf aan de klantenservice van jouw nieuwe aanbieder vragen.
Alle reacties Link kopieren
Sommige types iPhone werken niet zonder simkaart heb ik tot mijn verrassing gemerkt.
Is dat niet alleen bij de activatie? Op mijn werk liggen vrijwel alle generaties iPhone vanaf 4, allemaal geen simkaart meer in gehad na de activatie. Apps werken, downloaden en surfen lukt (mits verbonden met wifi), software updaten is ook probleemloos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven