90%

16-10-2015 12:49 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_254669 wijzigde dit bericht op 16-10-2015 14:55
Reden: gaat niet meer over mijn vraag
% gewijzigd
Misschien heel dom maar ik begrijp het nut van een dergelijk onderzoek noet direct...?
Dus eigenlijk weet je nog niets vind je zelf. Zonde dus van het geld, dat je het eerst zonder vader/moeder hebt laten onderzoeken. Wat wil je precies weten? Of vader en moeder de echte biologische ouders zijn? Dan had je dat meteen moeten laten onderzoeken. Succes.
Wat moet er eigenlijk bewezen worden?
Waarom is het onderzoek niet begonnen met (één van de) ouders van het kind?

Dat lijkt mij in zo'n geval toch logisch.

Het antwoord wat je hebt is duidelijk: waarschijnlijk wel, maar niet honderd procent zeker, wil je absolute zekerheid dan zul je opnieuw moeten testen.
Wat is het nut van het bewijzen van iemands tanteschap?
Shoot first, ask questions later!
Omdat biologische familie graag zekerheid wou. Vader denkt niet de vader te zijn ik weet 100000% zeker dat vader ook echt de vader is. Er is op het moment geen mogelijkheid dat vader dna afstaat.
Vandaar dat het via zus van vader is gegaan..
Als de vader denkt niet de vader te zijn is het toch juist in zijn belang dit te laten testen zodat hij onder alimentatie uit kan komen?
quote:female89 schreef op 16 oktober 2015 @ 12:54:

Omdat biologische familie graag zekerheid wou. Vader denkt niet de vader te zijn ik weet 100000% zeker dat vader ook echt de vader is. Er is op het moment geen mogelijkheid dat vader dna afstaat.

Tja, dan had je ook kunnen wachten tot vader wel in de gelegenheid is. Als het zo belangrijk is.

90% van een zus van vader vind ik veel. Zou voor mij genoeg zijn.

Als vader het niet gelooft, mag vader opnieuw de boel aanzwengelen en opnieuw het onderzoek doen, op eigen kosten uiteraard.
Voor mij zou 90% toch behoorlijk overtuigend zijn.

Waarom wil je zekerheid?
Of jij hebt tegen de wil van de verwekker een kind op de wereld gezet en wil hem er nu bij naaien voor alimentatie?

In dat geval alleen maar verstandig dat de verwekker zich er buiten wil houden.
Heeft dit met een toekomstige erfenis te maken?

Extra toevoeging, ik had even moeten loepen.
Is toch een heel betrouwbare uitslag?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
In sommige gevallen kun je een dna test door de rechter laten afdwingen: https://www.jurofoon.nl/n ... taan-voor-vaderschapstest

Maar dat speelt dan tussen de ouders van het kind, ik snap niet zo goed waarom jij als tante wil bewijzen dat die man de vader is, wat denk je daarmee te bereiken?
Als vader denkt niet de vader te zijn mag hij dat toch lekker zelf laten uitzoeken? Waarom moet jij dat doen?
Je bent zelf een theepot
Aha ok, maar dan had je toch van tevoren kunnen weten dat dit het hoogst haalbare is?

Kan of wil de vader geen DNA afstaan?
quote:Doreia schreef op 16 oktober 2015 @ 12:56:

[...]

Tja, dan had je ook kunnen wachten tot vader wel in de gelegenheid is. Als het zo belangrijk is.

90% van een zus van vader vind ik veel. Zou voor mij genoeg zijn.

Als vader het niet gelooft, mag vader opnieuw de boel aanzwengelen en opnieuw het onderzoek doen, op eigen kosten uiteraard.Dit, of vader moet nog een broer hebben.
Nee niet tegen zijn wil in een kind gekregen nee mijn God moet er niet aan denken. Ben niet helemaal gek. Ik wil vooral zekerheid voor die familie en ik wil graag voor mijn kind dat hij ook zijn familie leert kennen. Nu word hij overal buiten gehouden met familie dingen Enzo omdat er onzerheid is vanuit hun. Hij heeft ook nog halfzussen en allemaal nichtjes en neefjes die vaak bij oma zijn en ik wil graag dat hij hun ook leert kennen natuurlijk en een fijne band kan opbouwen..
Er zit niets anders op dan te wachten totdat vader DNA af kan staan. Voor het zelfde geld is z'n broer, neef of vader de vader van het kind.

Wat een zinloze aktie zeg.
Dat gezellige familieband op bouwen kan je vrees ik vergeten.
quote:female89 schreef op 16 oktober 2015 @ 13:01:

Nee niet tegen zijn wil in een kind gekregen nee mijn God moet er niet aan denken. Ben niet helemaal gek. Ik wil vooral zekerheid voor die familie en ik wil graag voor mijn kind dat hij ook zijn familie leert kennen. Nu word hij overal buiten gehouden met familie dingen Enzo omdat er onzerheid is vanuit hun. Hij heeft ook nog halfzussen en allemaal nichtjes en neefjes die vaak bij oma zijn en ik wil graag dat hij hun ook leert kennen natuurlijk en een fijne band kan opbouwen..Als die familie zo moeilijk doet dan lijkt me dat laatste wat teveel gevraagd
Je bent zelf een theepot

Nee niet tegen zijn wil in een kind gekregen nee mijn God moet er niet aan denken. Ben niet helemaal gek. Ik wil vooral zekerheid voor die familie en ik wil graag voor mijn kind dat hij ook zijn familie leert kennen. Nu word hij overal buiten gehouden met familie dingen Enzo omdat er onzerheid is vanuit hun. Hij heeft ook nog halfzussen en allemaal nichtjes en neefjes die vaak bij oma zijn en ik wil graag dat hij hun ook leert kennen natuurlijk en een fijne band kan opbouwen..Jij hebt gedaan wat je kon. Vader 'wil' of 'kan' geen DNA afstaan. Dan is dit het hoogst haalbare. Als de familie desondanks nog niet overtuigd is, ben je ze liever kwijt dan rijk.
En nee ik hoef geen alimentatie, absoluut niet. Red me prima. En ook al zou ik dat niet zou ik nog niet bij hem aankloppen nee

Nee niet tegen zijn wil in een kind gekregen nee mijn God moet er niet aan denken. Ben niet helemaal gek. Ik wil vooral zekerheid voor die familie en ik wil graag voor mijn kind dat hij ook zijn familie leert kennen. Nu word hij overal buiten gehouden met familie dingen Enzo omdat er onzerheid is vanuit hun. Hij heeft ook nog halfzussen en allemaal nichtjes en neefjes die vaak bij oma zijn en ik wil graag dat hij hun ook leert kennen natuurlijk en een fijne band kan opbouwen..En als je bewijs hebt, dan mag hij wel gezellig meedoen? Ik zou er niet op rekenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven