Badkamerkosten
zaterdag 17 oktober 2015 om 10:25
Wij laten onze badkamer verbouwen. Nu hebben wij een badkamer van 1.98 x 2 en de tegels en meubels hebben we zelf al uitgekozen. Er moet 30 m2 betegeld worden.
Nu hebben wij de offerte van de aannemer ontvangen en daar staat in dat het betegelen van onze badkamer (lees; overtegelen) van vloer en muren ons ¤2300 euro ex btw gaat kosten. Dit lijkt ons belachelijk duur, zeker gezien we de tegels zelf aanschaffen.
Wie heeft er ervaring en wil dit met ons delen?
Wat hebben jullie betaald voor jullie tegelwerk/ badkamer (afmeting 2x2)
Liefs en bedankt voor het meedenken!
Nu hebben wij de offerte van de aannemer ontvangen en daar staat in dat het betegelen van onze badkamer (lees; overtegelen) van vloer en muren ons ¤2300 euro ex btw gaat kosten. Dit lijkt ons belachelijk duur, zeker gezien we de tegels zelf aanschaffen.
Wie heeft er ervaring en wil dit met ons delen?
Wat hebben jullie betaald voor jullie tegelwerk/ badkamer (afmeting 2x2)
Liefs en bedankt voor het meedenken!
zaterdag 17 oktober 2015 om 10:51
Hoe hoog is je plafond in vredesnaam? In een badkamer van 2 x 2 kom ik bij een plafond hoogte van 3 meter niet eens aan 30m2 te betegelen oppervlak (muren en vloer).En dan zitten er geen deuren en ramen in.
Mijn badkamer was 5 x 2 (1 schuine wand) en ik heb 20m2 wandtegels gebruikt en 10m2 vloertegels.
Daarbij is er getegeld tot 2.20 hoogte, mijn plafond is op zijn hoogste punt ruim vier meter dus tot het plafond tegelen was geen optie.
Mijn badkamer was 5 x 2 (1 schuine wand) en ik heb 20m2 wandtegels gebruikt en 10m2 vloertegels.
Daarbij is er getegeld tot 2.20 hoogte, mijn plafond is op zijn hoogste punt ruim vier meter dus tot het plafond tegelen was geen optie.
zondag 18 oktober 2015 om 17:33