laten gaan?

18-10-2015 21:23 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft geschreven schijt te hebben aan mijn ouders. Dit was in een ruzie. Ik wil niet steeds van iedere opmerking die hij in een frustratie schrijft een deal maken. Maar deze zit mij toch in mijn maag. Wat vinden jullie. kan ik dit laten gaan?
Mensen die schijt hebben aan mijn ouders, kunnen opzouten uit mijn leven.
quote:Pil0u schreef op 18 oktober 2015 @ 21:29:

Mensen die schijt hebben aan mijn ouders, kunnen opzouten uit mijn leven.+1
quote:Pil0u schreef op 18 oktober 2015 @ 21:29:

Mensen die schijt hebben aan mijn ouders, kunnen opzouten uit mijn leven.+1
Wat ben je zeurderig als je daar zo lang over na moet denken en het op een forum moet gaan vragen.

Wat is de context, waarom zei hij dat?
Dit is je derde topic over je vriend, hebben jullie het nog wel leuk samen?
En alweer een topic over appjes met je vriend? Moet jij niet gewoon volwassen worden en daarna een stabiele relatie zoeken? In plaats van alles te analyseren en te doen alsof je uitgaat, alleen om zijn reactie te peilen, appjes uit te pluizen, enz.
Hij mag ze niet. Ik weet niet, als ik begreep waar hij het over had, waarom hij ze niet mocht, zou ik daarover praten. Ik zou hem aanhoren en hem ontslaan van bezoeksplicht. En vragen of hij zich voortaan minder extreem wil uitdrukken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
ja omdat ik geen onnodige ruzie wil. Maar het zijn toch je ouders. Ik weet niet, ik zou het nooit zeggen in ieder geval.
En het is niet mogelijk ergens over te praten zonder meteen ruzie te maken?
Waarom zei hij dat?

Vast niet toen jij zei 'ik heb genoten van onze seks gister' of 'wil je een pak suiker meenemen als je langskomt?' en dat hij dan terugappt met 'ik heb schijt aan je ouders'.
Ik zou hem laten gaan gezien je vorige topics
Ik appte hem dat mijn ouders het niet fijn vinden dat alles zo stiekem gaat. Ik kom wel bij hem thuis en zit met zijn ouders aan tafel. Maar omgekeerd wilt hij het niet.
Jij speelt scheidsrechter tussen je ouders en je vriend? De dag dat mijn moeder vindt dat dingen stiekem gaan en daarover komt klagen dan vertel ik haar vriendelijk toch zeer duidelijk dat dit voor een heel groot deel aan haar ligt. Een apprelatie doe ik ook niet aan. Je kunt met me praten of niet, maar discussies via de app, sms, chat, enz daar pas ik voor.
quote:Sid-returns schreef op 18 oktober 2015 @ 21:33:

En alweer een topic over appjes met je vriend? Moet jij niet gewoon volwassen worden en daarna een stabiele relatie zoeken? In plaats van alles te analyseren en te doen alsof je uitgaat, alleen om zijn reactie te peilen, appjes uit te pluizen, enz.

100% eens.

Wat een kinderachtig geode :(
En wat heeft hij ermee te maken wat jouw ouders vinden? Het is niet alsof jij hem gezegd hebt wat jij ervan vindt, je speelt het via je ouders

Ik vermoed zomaar dat jij ook graag wil dat hij mee samen doet en vaker bij je ouders langskomt en 'mijn ouders vinden dat ook' gebruik je alleen om je eigen punt te maken

En dan snap ik zijn reactie

Nog los van dat ik je mega onzeker en vermoeiend vind
Na vier jaar he. Geen 4 maanden
Als ik jouw vriend was zou ik na deze toestanden ook nooit meer verschijnen. Daarnaast neem ik niemand serieus die dingen over de app met mij bespreekt, zeker niet de belangrijke dingen en dat doe jij ala puberella wel. Dus dan maken 4 jaar, 4 maanden of 4 decennia niet zoveel uit.
Na 4 jaar stuur je hem nog steeds appjes dat jij ook uit gaat alleen om zijn reactie te testen? Communiceer je altijd zo vermoeiend en indirect?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven