Half/eind juni 2016 uitgerekend

11-10-2015 17:31 965 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdenUDKindje #BijzonderhedenMiss-L28/326 juni1e Pavo0725/309 juni1e , 12 jan controle VK, 26 jan 20 weken echo 2ndbaby27/2911 juni2e Blifje32/3415 juni1e Seliv26/2715 juni1e-florine-29/3417 juni2e Pluisje523/2817 juni 1eRosa37/4217 juni3eBeau60029/3118 juni 1e Leonita32/3319 juni2e PlayingTheAngel33/3119 juni2eBetje7639/4220 juni 3eSmikkie8728/2520 juni2e MayThisBeLove29/3521 juni 2e (1*) Ilse2330/3022 juni1e , 8 feb echo Jessiebel28/2822 juniTuctuc28/3023 juni3e Knipeye30/3023 juni1e Pink-t33/4424 juni2e Ann-8134/3724 juni2eLin13x32/3725 juni1eLovely198728/2826 juni2eChrisje02727/2928 juni 1eLievemas29/301 juli2e (1e*) , 18 jan & 5 feb echo

D-ladies

Iets wijzigen in de tabel? Graag vetgedrukt aangeven of zelf aanpassen (stuur pavo07 een PB voor inlog gegevens)
Jeetje, het gaat hier hard, leuk! Welkom aan alle nieuwe zwangeren.

Leuk om te zien dat het een gevarieerde groep is, ervaringsdeskundigen en groentjes zoals ik.

Ik ga mijn best doen om iedereen een beetje uit elkaar te houden.

@ Aantal testen: ben ik een uitzondering dat ik het bij eentje heb gelaten? Ik ben niet ongesteld geworden en voel me wel echt anders dan anders, dus ik zie het nut van een extra test niet zo. Misschien ook omdat ik pas twee dagen na nod heb getest en de uitslag wel overduidelijk was.

@ Moeders voor moeders: ik zit nog in twijfel of ik mee ga doen, ga het er nog even met mijn man over hebben, maar ach, waarom niet? Ik lees best vaak verhalen van vrouwen die niet zwanger kunnen worden en ik gun het iedereen. Zal eens kijken op hun website.

@ Kwaaltjes: de dag voor en de dag van de test was ik wat misselijk/buikpijn, maar inmiddels heb ik nergens last van. Voel me wel zwanger, maar ik kan niet zo goed benoemen wat er dan anders is.

@ Vertellen: de eerste familieleden zijn ingelicht en vinden het erg leuk en spannend! Ik vond het wel heel bijzonder om het te gaan vertellen, werd er helemaal zenuwachtig van!

@ Myque en Kleinesmurf: wat spannend voor jullie! Ik kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt van die onzekerheid. Ik hoop dat alles goed is bij jullie!
Lieve meiden, hier gaat het mis. Word zojuist ongesteld (of mag ik spreken van een vroege miskraam bij 4 weken en 2 dagen?)... Ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap!
ah nee Myque! Wat rot. Ik hoop dat je je snel weer mag aansluiten
Myque wat jammer zeg, het was je echt gegund! Sterkte
Myque wat ontzettend rot.. Veel sterkte!
Lieve meiden,

Hier ook mis! Ook ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap.

En Myque heel veel sterkte!
Kleinesmurf ook voor jou veel sterkte!
Aaaah nee myque wat klote zeg! Sterkte

Iedereen een fijn weekend gehad? Allemaal gewend al aan het idee van zwanger zijn?

Chantelle ik heb 2 testen gedaan, streepjes test en digitale. Heb nog wel een test liggen maar vind het ook onnodig die te doen. Voel me echt zwanger en stel het streepje zou lichter zijn ga ik me alleen maar zorgen maken. Woensdag komt MvM dan moet ik wel nog een test doen voor hun.

Kwaaltjes heb ik wel veel last van maar dat maakt me niet uit, heb ik er allemaal voor over!

Wij hebben dit weekend ook tegen de eerste mensen verteld, super leuk! Ik was ook wel wat zenuwachtig

Hebben jullie al iets voor de baby gekocht? Ik heb nu al moeite me in te houden
Aah kleinesmurf, voor jou ook veel sterkte!!
Kleinesmurf, wat erg! Heel veel sterkte, volgende keer zijn wij aan de beurt voor een knalpositieve test, zware ochtendmisselijkheid en het gevoel dat je (.)(.) ontploffen! Maar nu is het gewoon kut...
Ah nee kleinesmurf! sterkte!

@Pluisje Wat leuk dat je het al een aantal mensen verteld hebt, het lijkt dan alsof het nog echter is allemaal he.

Wat goed dat je MvM gaat doen, ik vind het idee heel mooi, de uitvoering wat minder

Wat betreft spullen kopen, dit gaan wij pas ruim na de 24 weken doen.
Halve dames,

Iedereen van harte gefeliciteerd!!! Ik wil ook graag meeschrijven...

Heb gisteren positief getest en ben echt super blij! Wil liefste van de daken schreeuwen maar vanwege prilheid wacht ik hier nog maar eventjes mee :p...

Het is mijn eerste zwangerschap, en m'n borsten zijn echt super gevoelig/pijnlijk..

@ maythisbelove, wat een heftig verhaal! Mensen hebben altijd een mening klaar over alles... Als het voor jullie maar goed voelt doen al die meningen er niet toe!
Wat betreft MvM: denk aan mij! Ik ben al die zwangere vrouwen dit dit (toch wat vieze) klusje doen enorm dankbaar. Dankzij jullie krijg ik mijn Pregnyl!
Wat erg myque en kleine smurf :(... Heb me vandaag aangemeld bij MvM
[quote]Chrisje027 schreef op 19 oktober 2015 @ 13:30:

Halve dames,

Iedereen van harte gefeliciteerd!!! Ik wil ook graag meeschrijven...

Heb gisteren positief getest en ben echt super blij! Wil liefste van de daken schreeuwen maar vanwege prilheid wacht ik hier nog maar eventjes mee :p...

Het is mijn eerste zwangerschap, en m'n borsten zijn echt super gevoelig/pijnlijk...

Vraagje.. Weet niet zo goed wat ik moet doen met verloskundige... Wil een afspraak maken, maar we zijn op zoek naar een koophuis in een andere regio dan waar we nu wonen. We zoeken nu nog 1-2 maanden verder, als we dan geen ander huis gevonden hebben blijven we gewoon wonen waar we wonen...

Maar heeft iemand toevallig ervaring met gedurende de zwangerschap wisselen van verloskundige? Is dit überhaupt mogelijk? Of kan ik beter even wachten met een afspraak maken?

Alvast bedankt voor reactie!

..
Pas sorry, heb nooit meegeschreven aan een forum dus maak er beetje een puinzooi van zie ik :p
iedereen gefeliciteerd,

Ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben, maar ik zit in een rollercoaster.

Ik dacht 6 oktober ongesteld te zijn echter op 13 oktober alweer een positieve ovulatie smiley.

De smiley hield 4 dagen aan en dat was vreemd dus deed ik een test en ja zwanger.

Dus rond nod veel bloedverlies gehad. En nu gisteren weer rozeverlies! Dit wisseld af met bruinverlies.

Ik heb geen krampen of iets dergelijks. dus erg spannend.

Ik heb helaas al eerder een miskraam meegemaakt en ik heb bij mijn laatste zwangerschap een van de tweeling verloren met 5 weken.

Dus ik weet dat het twee kanten op kan gaan, maar het afwachten is zo erg.

ik heb twee zoontjes van 15 maanden en bijna 3jaar oud.

Ik hoop de 40 weken met jullie allemaal vol te maken.

liefs D
Positief blijven
Hallo dames,

Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Een knuffel voor myque en kleine smurf, sterkte dames.

Ik zou graag meeschrijven. Ik heb vorige week positief getest! 1e ronde was het raak! 20 juni uitgerekend.

Even wat meer over mezelf. Ik ben 39, mijn partner is 42.

Ik heb een puberdochter (15) en een zoontje van bijna 22 maanden (ook 1e keer gelijk raak). Ik ben ook stiefmoeder van 2 jongens, die ik als van mijzelf beschouw. Mijn man heeft een hersteloperatie ondergaan. En ik heb 1 eileider (aangeboren), dus ik beschouw mezelf als een soort van medisch wonder :-) Onder al deze omstandigheden verwacht je niet dat je zo snel zwanger wordt.

Ik vind het spannend, want dit wordt mijn laatste zwangerschap. Leuk om jullie verhalen te lezen!
Ook veel sterkte voor jou kleinesmurf..
Welkom weer aan de nieuwe dames, en gefeliciteerd! Mocht het niet lukken met de tabel, zet je gegevens vetgedrukt dan komt het goed!

Wauw Betje76, dat is denk ik inderdaad een wonder zo snel.

@ Kwaaltjes, laatste dagen heb ik bijna geen kwaaltjes. Af en toe wat krampjes en gerommel in mijn buik. Wel heb ik het gevoel blaasontsteking te hebben, maar mijn urine is schoon! Moet vaak kleine beetjes plassen.

@ MvM, ik wil heel graag meedoen, maar momenteel zitten wij middenin een verhuizing wat het niet echt makkelijk maakt. Ik ga toch iets bedenken want wil eigenlijk wel meedoen.

Ik vind het wel heel spannend allemaal! Ook omdat je leest/hoort dat het zo vaak misgaat.. Pff ik dacht dat ik best nuchter was, maar vind het wachten tot de eerste echo echt heel lang duren!
Myque en kleine smurf heel veel sterkte
Positief blijven
Dank je Pavo!

Als je mij kunt helpen graag!

Naam: Betje

Leeftijd: 39/42

UD: 20 juni

Kindje: 3

Bijzonderheden: VK nog bellen

Thanks!

Zo net heerlijk kibbeling gaan halen, jammie!! Hebben jullie ook al bepaalde dingen waar jullie trek in hebben? Augurken zijn hier niet aan te slepen:-)
dank je PAVO

naam D-Ladies

Leeftijd 31

UD 15 juni

Kindje 3

Positief blijven
Hoi meiden!

Allereerst wil ik myque en kleine smurf veel sterkte wensen!

Het lijkt mij leuk om met jullie mee te schrijven. Ik schrijf met smikkie en prisma in een ander groepje 'zwanger worden vanaf september' maar moet zeggen dat ik mij aansluiten bij een 'uitgerekend in' groepje nog veel spannender vind!

Ik heb vrijdag positief getest en heb een zoontje van 16 maanden. Volgens mijn eigen berekeningen is mijn ud 24 juni. Ik heb de vk gebeld en de 1e echo staat voor 16 november. Betreft de kwaaltjes, weinig...maar bij mijn vorige zwangerschap ook weinig kwaaltjes gehad. Ik voel wel dat ik wat vermoeider bent en dat ik wat sneller opgefokt reageer, oeps. .

Ik zal mijzelf morgen even in de tabel plaatsen! Oh en nog geen vreemde eetgewoontes hier....de vorige x vond ik druiven en softijs erg lekker.
Myque en Kleinesmurf, heel veel sterkte. Wat een verdrietige berichten!

En Myque, jij hebt me over de streep getrokken: ik heb me zojuist aangemeld bij Moeders voor Moeders!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven