Stedentrip in december

21-10-2015 16:00 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik wil samen met mijn vriend het tweede weekend van december een stedentrip doen. We zijn een jong stel(23 en 26) en willen graag wat te zien hebben!

Mijn voorkeur gaat uit naar een plek waar de temperatuur niet lager is dan hier (liever hoger).

Hebben jullie tips waar naar toe te gaan? En zo ja, wat is daar te doen?
Wat zoek je precies? Winkels, Kerstmarkten, kunst, cultuur, uitgaansleven, geschiedenis?

Ik zou gaan voor Berlijn. Die stad heeft alles.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ik zou in deze periode zeggen Londen, heerlijke kerstsfeer. Maar het zal daar net zulk weer zijn als hier in NL.

Wellicht kan je even kijken wat het weer in die periode in bv Barcelona doet. En verder denk ik dat je dan buiten Europa moet gaan kijken, want het is en blijft December.
Berlijn is leuk, maar daar was het in januari toen ik er was, wel min 10. En met een hele scherpe wind. Misschien Rome?
Mijn vriend en ik gaan met oud en nieuw naar Lissabon. Daar is meer dan genoeg te doen en het is er zeker niet zo koud
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Istanbul maar ook kans dat het er steenkoud is.
verba volant, scripta manent.
Als je het echt niet weet : https://srprs.me/
Granada, cordoba, Sevilla?
Lissabon, Malaga... Dubai?
You can never have too many hats, gloves and shoes
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 21 oktober 2015 @ 16:04:

Wat zoek je precies? Winkels, Kerstmarkten, kunst, cultuur, uitgaansleven, geschiedenis?

Ik zou gaan voor Berlijn. Die stad heeft alles.

Ja Berlijn is supergaaf.

Maar die twee keren dat ik er in de winter was, was het wel heel koud, de ene keer min 11, de andere keer met een pak sneeuw ook (weet temperatuur niet meer maar de sneeuw bleef liggen). Maar als je je erop kleedt is het echt een toffe stad met veel te doen, zelfs 5 dagen zijn amper genoeg om een eerste proefje te krijgen.
You can never have too many hats, gloves and shoes
tja, Wenen is kouder waarschijnlijk maar wel gave sfeer door de prachtige kerstmarkten.
Wenen, in december is het er nog niet echt kouder dan hier. En heel mooi in de kerstsfeer.
Duh... London!
Ja wat wil je doen? musea? sightseeing? Valencia is leuk, Barcelona uiteraard ook.

Rome is prachtig.

Berlijn is super gezellig en apart vind ik.

Ik zou als je nergens geweest bent gewoon een aantal keuzes bekijken en zien welke je het meeste aantrekt.
marrakesch temperatuur rond de 19 graden
het is zoals het is,daar moet je het mee doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven