Sowieso raar...
woensdag 21 oktober 2015 om 23:10
Om hier een topic over te openen, maar ik moet even kwijt dat het geen zoiezo is, geen zowiezo, nee ook geen zowieso. Mocht je misschien denken: is het dan zo wie zo, nee, ook dat niet.
Het is
Sowieso
Sowieso dus. Dit is de enige juiste spelling.
Bedankt (soms wil je gewoon je hart even luchten...laat het commentaar maar komen.)
Het is
Sowieso
Sowieso dus. Dit is de enige juiste spelling.
Bedankt (soms wil je gewoon je hart even luchten...laat het commentaar maar komen.)
woensdag 21 oktober 2015 om 23:20
Nee, wist ik niet... Ik ben nog niet helemaal op de hoogte van de forumgrappen en -grollen, do's & dont's en wat nog meer. Dus het was niet om mij te irriteren, maar een grap...dat scheelt weer.
Soïso vind ik trouwens wel mooi gevonden, net als seau oui seau. Bronnen van inspiratie zijn jullie.
Soïso vind ik trouwens wel mooi gevonden, net als seau oui seau. Bronnen van inspiratie zijn jullie.
anoniem_146804 wijzigde dit bericht op 21-10-2015 23:21
Reden: Woordje vergeten
Reden: Woordje vergeten
% gewijzigd
woensdag 21 oktober 2015 om 23:23
quote:djinges schreef op 21 oktober 2015 @ 23:20:
Nee, wist ik niet... Ik ben nog niet helemaazl op de hoogte van de forumgrappen en -grollen, do's & dont's en wat nog meer. Dus het was niet om mij te irriteren, maar een grap...dat scheelt weer. .je hebt er 3 jaar over gedaan om daar achter te komen?
Nee, wist ik niet... Ik ben nog niet helemaazl op de hoogte van de forumgrappen en -grollen, do's & dont's en wat nog meer. Dus het was niet om mij te irriteren, maar een grap...dat scheelt weer. .je hebt er 3 jaar over gedaan om daar achter te komen?
woensdag 21 oktober 2015 om 23:29