Wat voor thema?
donderdag 22 oktober 2015 om 09:06
Dit jaar ben ik de aangewezen persoon om het kerstfeest van ons bedrijf te organiseren. Vind ik best leuk om te doen en ik ben er ook wel voor te porren echter:
er moet een thema aan het feest hangen.
Voorgaande jaren hebben we de thema`s:
apres ski
disco
foute party
Het is een feest voor ongeveer 100/120 man en moet dus volledig in dat thema zijn. Inclusief eten en drinken en alles er op en eraan.
Tips zijn ook welkom!
er moet een thema aan het feest hangen.
Voorgaande jaren hebben we de thema`s:
apres ski
disco
foute party
Het is een feest voor ongeveer 100/120 man en moet dus volledig in dat thema zijn. Inclusief eten en drinken en alles er op en eraan.
Tips zijn ook welkom!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 22 oktober 2015 om 09:09
donderdag 22 oktober 2015 om 09:21
ik vind eerlijk gezegd alles leuk! het probleem is alleen dat alles er dus op afgestemd moet worden.
en dan vind ik met name het eten echt een lastig verhaal.
ik zat eerst te denken aan winter wonder land.
een koek en zopie tent, met erwten soep, broodje unox worst, gluhwein dat soort fratsen.
maar dat is wellicht iets te karig.
( we komen allemaal rechtstreeks van kantoor en moeten dus echt nog wel iets goeds eten, geen hapjes)
en dan vind ik met name het eten echt een lastig verhaal.
ik zat eerst te denken aan winter wonder land.
een koek en zopie tent, met erwten soep, broodje unox worst, gluhwein dat soort fratsen.
maar dat is wellicht iets te karig.
( we komen allemaal rechtstreeks van kantoor en moeten dus echt nog wel iets goeds eten, geen hapjes)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 22 oktober 2015 om 09:28
Dat valt best wel mee hoor Biol, wij hebben vorig jaar ook gekozen voor hapjes in plaats van eten en iedereen had voldoende gegeten. Daardoor trok de viering zich ook veel langer dan normaal, is iedereen heel goed bevallen.
En je weet vaak wel wie de grote eters zijn dus je kunt het ook wat ruimer inkopen mits nodig.
Ik ben wel echt jaloers dat jullie bedrijf zo flink mag uitpakken!
En je weet vaak wel wie de grote eters zijn dus je kunt het ook wat ruimer inkopen mits nodig.
Ik ben wel echt jaloers dat jullie bedrijf zo flink mag uitpakken!
donderdag 22 oktober 2015 om 09:53
donderdag 22 oktober 2015 om 09:53
een lisbeth_salander, maar aangezien het ons enige feest per jaar is willen ze er toch echt een thema aan hangen.
fietsie, ik heb geen budget. Ik moet met een plan komen en er wordt dan ja of nee gezegd. er wordt altijd een bedrag over gemaakt aan een goed doel, dus het wordt dubbel op gedaan.
country-western vind ik ook een leuk idee.. ik schrijf hem ook even op
fietsie, ik heb geen budget. Ik moet met een plan komen en er wordt dan ja of nee gezegd. er wordt altijd een bedrag over gemaakt aan een goed doel, dus het wordt dubbel op gedaan.
country-western vind ik ook een leuk idee.. ik schrijf hem ook even op
donderdag 22 oktober 2015 om 10:09
Ik vind het leuk. Kerst met een thema.
Eerste ingeving: Hawaii
Maar dat is misschien wat flauw
Winter Wonderland is ook leuk.
Aankleden als een kerstdorpje, koek&zopie, stamppot (goed eten!), rookworst, chocolademelk, snert.
Misschien is er zelfs budget voor een nep ijsbaantje (dat bestaat is van plastic platen ).
Veel plezier hoor!
Eerste ingeving: Hawaii
Maar dat is misschien wat flauw
Winter Wonderland is ook leuk.
Aankleden als een kerstdorpje, koek&zopie, stamppot (goed eten!), rookworst, chocolademelk, snert.
Misschien is er zelfs budget voor een nep ijsbaantje (dat bestaat is van plastic platen ).
Veel plezier hoor!
donderdag 22 oktober 2015 om 10:16
Doet iedereen altijd mee met verkleden of komen degene die dat niet willen dan niet?
Zo zou het bij ons gaan nl denk ik.
Ik vind het wel leuk zoiets.
Country en western lijkt me leuk(ook voor degene die niet van verkleden houden). BBQ met spareribs/hamburgers etc
Oktoberfest (bier in pullen en broodjes worst/hamburgers etc)
Of Frozen
Zo zou het bij ons gaan nl denk ik.
Ik vind het wel leuk zoiets.
Country en western lijkt me leuk(ook voor degene die niet van verkleden houden). BBQ met spareribs/hamburgers etc
Oktoberfest (bier in pullen en broodjes worst/hamburgers etc)
Of Frozen
donderdag 22 oktober 2015 om 10:24
donderdag 22 oktober 2015 om 10:25
donderdag 22 oktober 2015 om 10:48
quote:fleetfox schreef op 22 oktober 2015 @ 10:29:
Met Amerikaans kun je wel heel veel variatie toevoegen, foodtrucks zijn daar heel erg in met streetfood. Daarnaast zoetigheid met versierde koekjes, cupcakes, donuts...jaaa! en dan kan je ergens een lange tafel zetten waar iedereen zelf zijn cupcakes en koekjes mag versieren!!
Met Amerikaans kun je wel heel veel variatie toevoegen, foodtrucks zijn daar heel erg in met streetfood. Daarnaast zoetigheid met versierde koekjes, cupcakes, donuts...jaaa! en dan kan je ergens een lange tafel zetten waar iedereen zelf zijn cupcakes en koekjes mag versieren!!