Wat voor thema?

22-10-2015 09:06 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar ben ik de aangewezen persoon om het kerstfeest van ons bedrijf te organiseren. Vind ik best leuk om te doen en ik ben er ook wel voor te porren echter:

er moet een thema aan het feest hangen.

Voorgaande jaren hebben we de thema`s:

apres ski

disco

foute party

Het is een feest voor ongeveer 100/120 man en moet dus volledig in dat thema zijn. Inclusief eten en drinken en alles er op en eraan.

Tips zijn ook welkom!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Oe, leuk hoor! Ik verzorg hier ook ieder jaar de Kerstviering, al dan zonder thema (dat willen ze hier ECHT niet, jammer...).

Ik zou dan denken aan zo'n Amerikaanse Kerst, allemaal foute trui aan, punch, eggnog... En anders doen de decennia thema's het ook altijd goed (50's/60's/70's of 80's).
Leuk!! Wat vind je van Great Gatsby als thema? Lekker allemaal opdoffen
ik vind eerlijk gezegd alles leuk! het probleem is alleen dat alles er dus op afgestemd moet worden.

en dan vind ik met name het eten echt een lastig verhaal.

ik zat eerst te denken aan winter wonder land.

een koek en zopie tent, met erwten soep, broodje unox worst, gluhwein dat soort fratsen.

maar dat is wellicht iets te karig.

( we komen allemaal rechtstreeks van kantoor en moeten dus echt nog wel iets goeds eten, geen hapjes)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Is 'kerst' al geen thema genoeg?

Sorry, niet zo'n heel zinnige bijdrage.
vrienden van mij hadden laatst als thema de letter P. was erg leuk!

iedereen verkleed als iets met een P (piraat, prostituee, in het Paars) en al het eten was ook met een P (pompoensoep, preitaart, etc).
Karige Kerst misschien een idee en dan de rest van het budget overmaken naar een goed doel?
Dat valt best wel mee hoor Biol, wij hebben vorig jaar ook gekozen voor hapjes in plaats van eten en iedereen had voldoende gegeten. Daardoor trok de viering zich ook veel langer dan normaal, is iedereen heel goed bevallen.

En je weet vaak wel wie de grote eters zijn dus je kunt het ook wat ruimer inkopen mits nodig.

Ik ben wel echt jaloers dat jullie bedrijf zo flink mag uitpakken!
country & western?

lekker easy going in jeans en 'n geruite bloes met 'n cowboyhoed en country muziek is ook makkelijk te regelen
Shoot first, ask questions later!
eten: hotdogs, hamburgers
aankleding: strobalen
Flower Power.
Kerst thema ? Is kerst al niet thema genoeg ? Ik heb echt nog nooit gehoord van kerstfeesten in een thema. Heel raar.
Wat raar dat je een thema moet verzinnen met kerst. Kerst ís toch het thema. Alles is toch al aangekleed met een boom etc? Iedereen mooie kleding aan en klaar toch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
een lisbeth_salander, maar aangezien het ons enige feest per jaar is willen ze er toch echt een thema aan hangen.

fietsie, ik heb geen budget. Ik moet met een plan komen en er wordt dan ja of nee gezegd. er wordt altijd een bedrag over gemaakt aan een goed doel, dus het wordt dubbel op gedaan.

country-western vind ik ook een leuk idee.. ik schrijf hem ook even op
Dan doe je Pasen als Thema.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind het leuk. Kerst met een thema.

Eerste ingeving: Hawaii

Maar dat is misschien wat flauw

Winter Wonderland is ook leuk.

Aankleden als een kerstdorpje, koek&zopie, stamppot (goed eten!), rookworst, chocolademelk, snert.

Misschien is er zelfs budget voor een nep ijsbaantje (dat bestaat is van plastic platen ).

Veel plezier hoor!
Doet iedereen altijd mee met verkleden of komen degene die dat niet willen dan niet?

Zo zou het bij ons gaan nl denk ik.

Ik vind het wel leuk zoiets.

Country en western lijkt me leuk(ook voor degene die niet van verkleden houden). BBQ met spareribs/hamburgers etc

Oktoberfest (bier in pullen en broodjes worst/hamburgers etc)

Of Frozen
De mensen die niet verkleed willen komen wel maar gewoon niet verkleed.

Dat is in eerdere jaren ook zo gegaan. De helft is totaal gepimpd, de andere helft komt in zijn gewone kloffie
ik neig op dit moment naar een christmas glam party...

decoratie etc allemaal chique...

al vind ik american ook erg leuk. Foute truien etc. hamburgers/hotdogs

punch etc
Met Amerikaans kun je wel heel veel variatie toevoegen, foodtrucks zijn daar heel erg in met streetfood. Daarnaast zoetigheid met versierde koekjes, cupcakes, donuts...
Foute kerstkleding! Allemaal van die vreselijke kersttruien. Veel te veel gekleurde verlichting enz
Jaren 60

Strand

James Bond
quote:biol schreef op 22 oktober 2015 @ 10:25:

ik neig op dit moment naar een christmas glam party...

decoratie etc allemaal chique...

al vind ik american ook erg leuk. Foute truien etc. hamburgers/hotdogs

punch etcThema James Bond .
quote:fleetfox schreef op 22 oktober 2015 @ 10:29:

Met Amerikaans kun je wel heel veel variatie toevoegen, foodtrucks zijn daar heel erg in met streetfood. Daarnaast zoetigheid met versierde koekjes, cupcakes, donuts...jaaa! en dan kan je ergens een lange tafel zetten waar iedereen zelf zijn cupcakes en koekjes mag versieren!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven