Tips klanten werven
vrijdag 23 oktober 2015 om 14:54
quote:Oudblond schreef op 23 oktober 2015 @ 14:42:
Ik wil het wel en volgens mij summer, meds en pejeka ook. Sweety heeft denk ik geen interesse.Oh, maar als jullie met zijn vieren mijn product kopen voor best een redelijke prijs, dan kan ik ook nog wel groepskorting geven van een procent of 10. Zeg maar waar ik mijn product heen kan sturen dan komt dat allemaal vanzelluf wel goed enzo. Ik moet dan wel even weten of je een groene of een roze wil. De gele komt helaas pas in januari in het assortiment
Ik wil het wel en volgens mij summer, meds en pejeka ook. Sweety heeft denk ik geen interesse.Oh, maar als jullie met zijn vieren mijn product kopen voor best een redelijke prijs, dan kan ik ook nog wel groepskorting geven van een procent of 10. Zeg maar waar ik mijn product heen kan sturen dan komt dat allemaal vanzelluf wel goed enzo. Ik moet dan wel even weten of je een groene of een roze wil. De gele komt helaas pas in januari in het assortiment
vrijdag 23 oktober 2015 om 14:56
Wat ben jij een goede ondernemer Orange! Chapeau en merci! Jammer, ik wilde graag de gele maar heb hem volgende week al nodig, dus dat gaat hem niet worden. Hoop dat de groepskorting voor mijn vriendinnen wel blijft gelden hoor want anders vind ik je gemeen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 23 oktober 2015 om 15:28
Eigen bedrijf kan van alles zijn, bouw, constructie, glazenwasser, catering, schoenmaker, advocaat alhoewel je dan van kantoor spreekt en niet van bedrijf, meubelmaker, stoffeerder, restaurateur van schilderijen en antieke meubelen, pizzabakker, gezelschapsdame, schoonmaak, muziekleraar, automonteur. Roept u maar.
verba volant, scripta manent.
vrijdag 23 oktober 2015 om 15:49
quote:Corona67 schreef op 23 oktober 2015 @ 15:36:
Ik zou een advertentie zetten
"Klanten gevraagd"
Loopt vast storm
Mijn advertenties zijn heel vaak met een flinke knipoog. Dat past goed bij het product dat ik verkoop en mijn doelgroep weet die tongue in cheek ook wel te waarderen.
Ik denk dat ik jou suggestie even onthoudt.
Ik zou een advertentie zetten
"Klanten gevraagd"
Loopt vast storm
Mijn advertenties zijn heel vaak met een flinke knipoog. Dat past goed bij het product dat ik verkoop en mijn doelgroep weet die tongue in cheek ook wel te waarderen.
Ik denk dat ik jou suggestie even onthoudt.
vrijdag 23 oktober 2015 om 15:51
quote:Katherina schreef op 23 oktober 2015 @ 15:49:
[...]
Ik denk dat ik jou suggestie even onthoudt. Ik zet mijn rekeningnummer wel even in een pb
[...]
Ik denk dat ik jou suggestie even onthoudt. Ik zet mijn rekeningnummer wel even in een pb
vrijdag 23 oktober 2015 om 15:58
quote:Katherina schreef op 23 oktober 2015 @ 15:57:
[...]
Prima! jij hebt in ieder geval al meer van marketing begrepen dan onze to. Iets met klinkende munt uit een offerte weten te slaan enzo. (Niemand zeggen, maar ben ook een beetje met klanten werven.. Dus ik lees stiekem ook of er tips tussen de onzin zitten waar ik iets mee kan )
[...]
Prima! jij hebt in ieder geval al meer van marketing begrepen dan onze to. Iets met klinkende munt uit een offerte weten te slaan enzo. (Niemand zeggen, maar ben ook een beetje met klanten werven.. Dus ik lees stiekem ook of er tips tussen de onzin zitten waar ik iets mee kan )
vrijdag 23 oktober 2015 om 16:07