Forumleden in het echt

24-10-2015 13:31 376 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lastig om een titel voor dit topic te verzinnen en om uit te leggen wat ik bedoel. Ik lees heel veel mee op dit forum en soms reageer ik wel eens.

Zit zojuist ook weer een topic te lezen en dan vraag ik me af hoe de betreffende topicschrijver in het echt zou zijn. Ga geen namen noemen, en ik bedoel het ook in het algemeen, want er zijn meerdere forumleden waarvan ik het me afvraag. Bijvoorbeeld degene.... die altijd.... met puntjes schrijft....... en nu degene die over haar man met Chantal Jansen schrijft, degene die niet meer naar de verloskundige wil omdat ze geen bloedtest wil betalen, enz. enz.

Zou ik zulke mensen in het echt kennen? Zouden er onder mijn kennissen en vrienden ook mensen zitten die toch een heel aparte persoonlijkheid/levenswijze/sociale vaardigheid hebben? Misschien wel maar ik verwonder me hier regelmatig over bepaalde ideeën en kan me dan bijna niet voorstellen dat dat "bestaat". Hebben jullie dat ook wel eens?
Klaar mee
quote:Eleonora-1 schreef op 24 oktober 2015 @ 20:25:

[...]

O ja?

Ik dacht dat daar dan weer ontkennend op gereageerd werd.

Door de graftak als ik me niet vergis.Nee, die zei dat het hier niet mag. Maar glitterpopje ziet het wel als recht hoor. In het echte leven.
.
quote:Moiren_ schreef op 24 oktober 2015 @ 20:32:

[...]

Je bent er stil van? Hahaha, mijn telefoon heeft een volkomen eigen wil.
quote:Solomio schreef op 24 oktober 2015 @ 20:25:

[...]

En waar heb jij de cursus over stoornissen gevolgd? Je hebt duidelijk geen idee wat mijn 'problematiek' inhoudt.

En dat is prima, het is nogal complex namelijk, dus dat kun je niet allemaal precies weten. Maar realiseer je dan ook dat je mening dus gewoon gebaseerd is op dingen die niet kloppen.[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-10-2015 20:55
Reden: op de man
% gewijzigd
quote:viennas schreef op 24 oktober 2015 @ 20:34:

[...]

Nee, die zei dat het hier niet mag. Maar glitterpopje ziet het wel als recht hoor. In het echte leven.Volgens mij juist niet in het echte leven, want dan is ze bang voor ruzie. Daarom doet ze het hier.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Morrigan- schreef op 24 oktober 2015 @ 20:33:

[...]

wat ik al eerder zei, mijn theorie is dat iemand hier een grote bek opzet omdat het irl 'allemaal niet zo wil lukken'.

ze geeft zelf al toe dat ze irl d'r bekkie niet zo roert als hier. tuurlijk niet, da's te confronterend en mensen nemen d'r waarschijnlijk ook niet serieus.Precies. Zo'n gefrustreerde grijze muis met een kutbaantje en een kutrelatie die dan het wereldwijde web misbruikt om haar bek eens lekker ongegeneerd open te trekken en 'de mensen' te straffen voor het vreselijke onrecht haar aangedaan.
Beste forummers,

We merken dat in dit topic een grimmige sfeer ontstaan is. We willen iedereen vriendelijk verzoeken om je aan de huisregels te houden en verder te praten over het onderwerp van de TO. Mocht de sfeer negatief blijven in dit topic zullen we helaas passende maatregelen moeten nemen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Eleonora-1 schreef op 24 oktober 2015 @ 20:35:

[...]

Hahaha, mijn telefoon heeft een volkomen eigen wil.Ben blij dat je er nog wat uit kreeg
Glitter, ik vind jou echt een naar mens. Gelukkig hou je je IRL nog in, ik heb medelijden met de mensen in jouw buurt.
Life is short. Eat dessert first.
quote:ModeratorViva schreef op 24 oktober 2015 @ 20:36:

Beste forummers,

We merken dat in dit topic een grimmige sfeer ontstaan is. We willen iedereen vriendelijk verzoeken om je aan de huisregels te houden en verder te praten over het onderwerp van de TO. Mocht de sfeer negatief blijven in dit topic zullen we helaas passende maatregelen moeten nemen.

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaEr is er maar één die over de schreef gaat hoor.
quote:glitter@spice66 schreef op 24 oktober 2015 @ 20:36:

[...]

Al had je de problematiek die hebt NIET, je kunt niet weten wat je omgeving van jouw keuzes vindt. Of ben je ook nog behept met helderziendheid? Het is algemeen bekend dat autisme een aantal gebreken met zich meebrengt. Waar jij in je posts blijk van geeft. Namelijk: Het niet goed kunnen inschatten van het hele scala aan nuances en subtiliteiten bij de verbale en non verbale communicatie;.

Ik heb alleen maar autisme, bij jou speelt er duidelijk veel meer.

Het is dat ik je oprecht een naar mens vind, maar anders zou ik graag willen weten waar je deze conclusies toch op baseert.

[...]

Al had je de problematiek die hebt NIET, je kunt niet weten wat je omgeving van jouw keuzes vindt. Of ben je ook nog behept met helderziendheid? Het is algemeen bekend dat autisme een aantal gebreken met zich meebrengt. Waar jij in je posts blijk van geeft. Namelijk: Het niet goed kunnen inschatten van het hele scala aan nuances en subtiliteiten bij de verbale en non verbale communicatie;.Gelukkig weet jij alles van communicatie, dat blijkt hier maar weer. Fijn hoor, dat er mensen zijn zoals jij die de boel weer een beetje in proporties weten te brengen.

[...]

Al had je de problematiek die hebt NIET, je kunt niet weten wat je omgeving van jouw keuzes vindt. Of ben je ook nog behept met helderziendheid? Het is algemeen bekend dat autisme een aantal gebreken met zich meebrengt. Waar jij in je posts blijk van geeft. Namelijk: Het niet goed kunnen inschatten van het hele scala aan nuances en subtiliteiten bij de verbale en non verbale communicatie;.Wow, jij bent goed! Als eens overwogen om therapeut te worden?
Life is short. Eat dessert first.

Beste forummers,

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaHallooooo, wie veroorzaakt die kutsfeer dan?
quote:swifty schreef op 24 oktober 2015 @ 20:34:

[...]

ja ik dacht ook, even kijken de topic klinkt leuk....never judge a book on its cover..kan beter in "laten we elkaar gaan bashen vanavond" zijn ..Ho ff dames, ik ga ff popcorn maken.....
Aliquando et insanire lucundum est

Beste forummers,

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Really? We worden allemaal aangesproken op de grimmige sfeer?

echt, viva's wegen zijn ondoorgrondelijk
quote:Solomio schreef op 24 oktober 2015 @ 20:39:

[...]

Really? We worden allemaal aangesproken op de grimmige sfeer?

Ja mooi he.
quote:Morrigan- schreef op 24 oktober 2015 @ 19:47:

[...]

wat jij doet is geen discussie, dat is simpelweg een sneer geven omdat je over informatie beschikt die je ook kunt gebruiken om iemand te kleineren.

en ik denk dat dat in al jouw postings het geval is, eigenlijk.

persoonlijk zou ik er niet zo trots op zijn.

de grap is ook, dat je steeds minder luisterend oor en/of respect krijgt en volgens mij is dat niet je doel, toch?Blijkbaar kan niet iedereen dat boeien
Je bent zelf een theepot

Beste forummers,

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaNou, glitterpopje bannen en klaar toch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
mod, fyi, als je even terug leest, dan zie je dat het begon met een onzettende op de man gespeelde kutsneer van dat glitterding.
quote:Morrigan- schreef op 24 oktober 2015 @ 20:41:

mod, fyi, als je even terug leest, dan zie je dat het begon met een onzettende op de man gespeelde kutsneer van dat glitterding.Die honderd keer gestaft is ook nog.
quote:Morrigan- schreef op 24 oktober 2015 @ 20:33:

[...]

wat ik al eerder zei, mijn theorie is dat iemand hier een grote bek opzet omdat het irl 'allemaal niet zo wil lukken'.

ze geeft zelf al toe dat ze irl d'r bekkie niet zo roert als hier. tuurlijk niet, da's te confronterend en mensen nemen d'r waarschijnlijk ook niet serieus.[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-10-2015 20:56
Reden: op de man
% gewijzigd
quote:swifty schreef op 24 oktober 2015 @ 20:34:

[...]

ja ik dacht ook, even kijken de topic klinkt leuk....never judge a book on its cover..kan beter in "laten we elkaar gaan bashen vanavond" zijn ..

Veel zit al lang dwars, dat moet er blijkbaar vanavond uit. Op zich is dat wel goed, dan kunnen we daarna weer over tot de gezellige orde van de dag.

Ik zie geen bashen, ik lees krokodillengedrag, daar ben ik van week ook mee geconfronteerd en dat is niet leuk, volstrekt onnodig en verpest de sfeer.

We zitten hier toch hoofdzakelijk voor de leuk. Ik wel tenminste.
quote:Moiren_ schreef op 24 oktober 2015 @ 20:38:

[...]

Er is er maar één die over de schreef gaat hoor.

Vind ik ook.

Er wordt door de allermeesten keurig gereageerd.

Misschien niet zo heel vriendelijk over en weer maar wel beschaafd.

Spreek degene(n) aan die volgens jullie over de schreef gaan en laat de rest er aub buiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven